Skocz do zawartości

Mazda CX-7 2.3T USDM


Lukas G

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnego pieknego dnia zabralismy sie wraz kolega Miyake'iem za doprowadzenie pojazdu naszych znajomych do stanu uzywalnosci. Najgorsze za wielka woda jest to ze, praktycznie kazde uzywane auto sprzedawane przez dealera jest "polerowane", na ulicach wiekszosc samochodow wyglada jak ten ponizej, poprostu az zal patrzec. Niestety jako, ze jestesmy poczatkujacy nie zdecydowalismy sie na polerke mechaniczna (szkoda takiego auta na nauke). W znacznej wiekszosci, uzywalismy srodkow meg'sa.

 

mycie:

szampon gold class

super degresser na dolne partie samochodu

 

przygotowanie lakieru:

glinka + quick detailer

bug&tar remover

ultimate compound

 

polerowanie:

deep crystal step2

 

wosk:

NXT 2.0

 

felgi:

super degresser

bug&tar remover

i bardzo fajny protectant o ktorym napisze wiecej jak doplynie do pl i bede mogl go przetestowac

 

wneki kol:

super degresser

all season dressing

 

opony:

armorall tire foam

 

koncowki wydechu:

mieszanka u. compound i jakiejs amerykanskiej zielonej pasty do nierdzewki

 

Z ciekawych rzeczy uzywalismy jeszcze (niestety tylko przez chwile bo popsulem) wysokocisnieniowej myjki, nie bylo by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt ze to byla myjka spalinowa (silnik 7KM)

 

 

dsc0038p.jpg

dsc0039fz.jpg

dsc0039fz.jpg

dsc0005qc.jpg

dsc9964.jpg

dsc9967.jpg

dsc9968.jpg

dsc0082z.jpg

dsc0085a.jpg

dsc0094ex.jpg

dsc0101ss.jpg

dsc0102yd.jpg

dsc0108u.jpg

dsc0115w.jpg

dsc0125o.jpg

dsc0131bp.jpg

dsc0146d.jpg

 

 

Tu jeszcze jedno fajne, dokad dzialala myjka cisnieniowa tak sobie radzila z brudem na felgach, oczywiscie felgi uprzednio spryskane SD

dsc9994.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetna robota :good: takie auto musi dobrze wyglądać :)

jak sie pracowało ręcznie z UC? czym? i jak długo pracowaliście? zadowoleni z efektów po nim?

 

A dziekuje/my ;)

Co do UC, pracuje sie z tym wysmienicie, bardzo fajnie sie go dociera, nie rozmazuje sie przy wycieraniu, trzeba oczywiscie znac umiar przy aplikowaniu. Pracowalismy z aplikatorami z mikrofibry, tam dostepne w kazym sklepie "na rogu" i to za pare cenow a nie mielismy czasu jezdzic ani zamawiac piankowych aplikatorow np meg'sa. Efekt piorunujacy, szczerze mowiac to nie spodziewalismy sie az takiej poprawy jest duuuzo lepszy od scratchX czy DC step1, mysle ze gdyby chialo nam sie powtarzac prace z UC przynajmniej ze 3/4 razy dalo by rade pozbyc sie 90% defektow. Czas pracy samym UC to okolo 4h we dwoch, tylko trzeba przyznac ze CX-7 do malych samochodow nie nalezy. Calosc pracy zajela nam okolo 7h. Gddybym nie popsul myjki poszlo by sporo szybciej. Z ciekawostek myjka miala juz swoje lata i w niektorych miejscach na przewodzie wysokocisnieniowym sparciala i pokruszyla sie oslona, trafilem niechcacy w to miejsce strumieniem wody i poprostu odcialem przewod, wyglodalo to tak jakbym przecial przewod jakims nozem :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam pracowałem uc ( http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 57&start=0 ) i efekt naprawde jest zauważalny! jeszcze raz gratulki roboty, najwięcej daje właśnie korekta a auto to auto zawsze przyciąga mój wzrok an ulicy a jeszcze za takim błyszczacym to bym mógł sobie kark skręcić :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.