Jump to content

Nissan GT-R R35 czarny - teamwork.


CMQ
 Share

Recommended Posts

To było do przewidzenia że zaatakuję GT-Ra kolegi moją Makitą. Tym bardziej że swirle i rysy przyjechały wraz z autem z DE. Specyfika czarnego lakieru tylko podkręcała temat, toteż zwlekliśmy do kolegi trochę sprzętu i zaczęliśmy działać.

gtr.jpg

 

Rozłożyliśmy stuff.

stuff.jpg

 

Nowiutki Karcher, dopiero co złożony, sama przyjemność.

karch.jpg

 

Następnie auto pokryliśmy APC, spłukaliśmy, umyliśmy i okleiliśmy.

place.jpg

tape1.jpg

tape2.jpg

 

Oto i defekty. Maska.

maska1.jpg

maska2.jpg

 

Błotniki lewy przód i lewy tył. Reszty nie dokumentowałem wszędzie dokładnie to samo.

blotnikpl.jpg

blotnikpl2.jpg

blotniktl.jpg

blotniktl2.jpg

 

Czas na korekcję. Ultrafina nie wystarczyła. Trzeba było żółtego korka i żółtego pada by coś zaczęło schodzić. A uparliśmy się usuwać jak najmniej lakieru z nowego przecież auta. Dodatkowo na aucie sporo syfu. Nie wiem skąd, może stało jako nowe na placu i coś je przypyliło.

poler.jpg

poler2.jpg

 

Po korekcji i zdjęciu taśmy z radością pokryłem auto APC.

foam.jpg

foam2.jpg

foam3.jpg

 

Następnie delikatne mycie, skoncentrowane IPA i pieczołowicie wtarta warstwa Wolfganga. Na oponach SV Pneu, na felgach SV Autobahn. Końcówki wydechów wyczyszczone. Skłamałbym mówiąc że zeszło wszystko, ale raz, że lakier czarny i każdą niedoskonałość widać od razu, dwa że w mocnym halogenowym świetle i z tak przesuniętą poprzeczką jak moja zawsze się coś znajdzie. Jest dużo, dużo lepiej.

 

Niestety aut tak zyskało na czarności że normalne foty z lampą nie oddawały efektu:

lampaside1.jpg

lampaside2.jpg

 

Pofociłem więc w inny sposób i oto co udało się udokumentować. Błotnik przód lewy:

blotniklp.jpg

blotniklp2.jpg

 

Przód:

front3.jpg

front4.jpg

 

Maska:

maska.jpg

maska2.jpg

maska3.jpg

maska4.jpg

 

Końcówki wydechów:

koncowki.jpg

koncowki2.jpg

 

Sprawcy zamieszania:

detailer.jpg

detailer2.jpg

detailers.jpg

 

Reszta ujęć auta:

IMG_1747.jpg

IMG_1752.jpg

IMG_1763.jpg

IMG_1764.jpg

IMG_1774.jpg

IMG_1776.jpg

IMG_1783.jpg

IMG_1786.jpg

IMG_1790.jpg

IMG_1796.jpg

IMG_1800.jpg

IMG_1801.jpg

IMG_1804.jpg

IMG_1809.jpg

IMG_1824.jpg

IMG_1832.jpg

IMG_1848.jpg

IMG_1856.jpg

IMG_1866.jpg

IMG_1874.jpg

IMG_1880.jpg

IMG_1882.jpg

IMG_1886.jpg

 

Dziękuję za obejrzenie.

Link to comment
Share on other sites

Wiesz. Mieć sentyment do rys, bo auto jest nowe? A za 5 lat rys przybędzie, stare co były tak będą i wtedy je zjedziecie do końca bo auto jest już "stare"? ;) Jakieś pomiary robiliście? :)

 

Sentyment do rys? Cóż za nadinterpretacja. Zwykła niechęć do rozdziewiczania nówki poważną korekcją, całe życie przed tym autem, a jest to auto do używania, nie do stania za szybą - dopowiedz sobie resztę. I zobacz czy na fotkach sa jakieś rysy.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

To prawda że GTRy mają mega miękki lakier ? Przynajmniej takie opinie można znaleźć od detailerów i właścicieli na DW i DB.

 

Super praca, ale czemu nie użyłeś Concorso ? Na takim lakierze wyszedłby obłędnie.

Link to comment
Share on other sites

Czas na korekcję. Ultrafina nie wystarczyła.

 

chciałeś ultrafiną usunąć rysy?? hmm...

 

Na oponach SV Pneu, na felgach SV Autobahn

 

:good::good:

 

Końcówki wydechów wyczyszczone

 

tu mogłeś postarać się bardziej ;) , jedni polecają briliant metal polish ale ja bym polecił środek w postaci pasty np. autosol do wyczyszczenia a taki briliant użyłbym na sam finish.

 

Dane było mi popracować przy takim aucie i wiem ,że robota przy nim to gruuuby temat ze względu na czarny uni i miekki lakier. Delikatne ryski powstają nawet od przetarcia nowiutką i czystą mikrofibrą

 

good job :!:

powodzenia przy nastepnych autkach :good:

Link to comment
Share on other sites

A tutaj to co

Obrazek

 

A tutaj

Obrazek

 

Wiesz, ja pedant nie jestem, ale takie swirlse można by pousuwać. Też nie jestem zwolennikiem zdzierania lakierów, ale to nie są głębokie rysy.

 

To, co widzisz to są drobinki kurzu przylegającego w bardzo śmiesznych wzorkach do świeżo wytartego sealanta. Skoro mówię, że swirlów nie ma, to nie ma. Czepiłeś się jak rzep psiego ogona ;)

 

Może odpowiem na resztę pytań bo widzę, że zapomniałem.

 

-przyłożę się do końcówek, jakoś zawsze robiłem je bardzo powierzchownie bo nie widziałem sensu by nad nimi slęczeć.

-nie zastosowałem Concorso bo raz że sealant dopiero co położony a dwa że właściciel ma swój słoiczek SV Mirage i pewnie dziś go kładł samodzielnie z należytym odstępem czasowym.

-nie planowałem usunąć Ultafiną rys, ale liczyłem że całe auto nie będzie wymagało żółtego korka, skończyło się, że wymagało.

-lakier w GT-R jest miękki ale nie tak jak w Hondach.

Link to comment
Share on other sites

To, co widzisz to są drobinki kurzu przylegającego w bardzo śmiesznych wzorkach do świeżo wytartego sealanta. Skoro mówię, że swirlów nie ma, to nie ma. Czepiłeś się jak rzep psiego ogona

No widzisz, a tego nie wiedziałem. Usprawiedliwiony :D:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.