Jump to content

Golf MK5 TDI by * Krisv

Recommended Posts

Posted

Z gory ostrzegam jestem totalnym laikiem :)

Ostatnio samchodzik woskowalem

Jakims nanowoskiem firmy chyba autoland ( zakup tesco )

Wszystko oczywiscie recznie :)

18524a1a06ae232cmed.jpg

4a08fa4d82e255e2med.jpg

a4c8322050794a16med.jpg

f339e076a474da2dmed.jpg

7e9d45345cd938a3med.jpg

3c2907c314b44702med.jpg

A tak wygladal moj goferek jak go kupilem po woskowaniu

f652cbf93b74cfbfm.jpg

3bf357a0abcb7071m.jpg

ae4ea779a79a45fdm.jpg

11626cbb1e672dd0m.jpg

pozdrawiam

Posted

Wybacz :P halogenu nie posiadam pewnie jest multum niedociagniec :) i zdjecia sa niestety sredniej jakosci :)

Tak jak pisalem lajk z mnie poki co , ale zanim udalo mi sie ( dorpowadzic auto do takiego stanu ) minął prawie caly dzien.

Posted

Prawdę powiedziawszy jak na prezentację efektów twojej pracy trochę za małe fotki . Słabo widać

• Moderator
Posted

Ze zdjęć można się tylko dowiedzieć że masz nowy, czysty samochód.

PS: Wyłączaj światła do zdjęć bo autofocus głupieje wtedy i robi za ciemne foty.

Posted

Witam krisv nie myślałem ,że aż tak sie wciągniesz w temat autodetailingu (fotorelacja itd ;) ) po tym ci tylko wspomniałem o tym forum, na początek zainwestuj chociaż w jakiś sampler porządnego wosku polecam FK-1000p kosztuje 16zł za 60ml a efekt super

Posted

Wiem wiem ja w koncu bede musial kupic jakis szampon do umycia pojazdu

- szamponik

- osuszenie mikrofibra

- jakis srodek do smoly i owadow

- glinka

- dobry pad + Collinite no. 476 S ( pod zime )

Tak wiem ja na dzien dobry amatorsko do tego zabrałem.

Do tej pory u mnie tego typu rzeczy odbywaly sie na zasadzie.

-Jakis plyn do naczyn :mrgreen:

-Umyc auto dookola

-Mikrofibra przejechac

-I do tego autowos Autolandu ( nanowosk )

Nastepny temat w pokaz swoj blask juz bedzie zupelnie inny xD

Sporo sie juz naczytalem :) ale sporo jeszcze przed mna.

Pozdrawiam

Posted
Zdaje się ze to auto rodziców co??

Jak dobrze ze tylko sie zdaje:P