Gość Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Z gory ostrzegam jestem totalnym laikiem Ostatnio samchodzik woskowalem Jakims nanowoskiem firmy chyba autoland ( zakup tesco ) Wszystko oczywiscie recznie A tak wygladal moj goferek jak go kupilem po woskowaniu pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Pierwszy post i od razu się chwali... Pokaz go pod halogenem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Wybacz halogenu nie posiadam pewnie jest multum niedociagniec i zdjecia sa niestety sredniej jakosci Tak jak pisalem lajk z mnie poki co , ale zanim udalo mi sie ( dorpowadzic auto do takiego stanu ) minął prawie caly dzien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacek _b Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Prawdę powiedziawszy jak na prezentację efektów twojej pracy trochę za małe fotki . Słabo widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Aha. Tylko wosk i koniec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 14 Września 2010 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Ze zdjęć można się tylko dowiedzieć że masz nowy, czysty samochód. PS: Wyłączaj światła do zdjęć bo autofocus głupieje wtedy i robi za ciemne foty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...