Jump to content

Mercedes SEC 560


Guest MM
 Share

Recommended Posts

666lb.jpg

 

Witam,

 

Chciałbym Wam przedstawić nasz ostatni projekt.

 

Mercedes W126 SEC 560 1989r

pojemność 5,6 litra - z katalizatorem, moc 280 koni mechanicznych

 

Samochód należący do forumowicza Martinezzg, poddany został kompleksowej korekcji, czyszczeniu i konserwacji.

 

Wieloetapowej korekty dokonaliśmy w oparciu o pady 3M wraz pastami 3M i Poorboys. Kombinacji było wiele, lakier jest jednym z twardszych z jakimi miałem okazję pracować.

 

Lakier został zabezpieczony dwoma warstwami wosku RaceGlaze 55, felgi Poorboy's Wheel Sealant a opony pokryte FK Top Kote Tire Dressing. Skórzane fotele zostały oczyszczone i zabezpieczone zestawem Colourlock.

 

Po przygodach w warsztatach, gdzie to cudo spędziło ostatnich kilka miesięcy, doszło niestety kilka nowych defektów i skaz które opiszę przy zdjęciach. Nieco ponad dwudziestoletni lakier był już zmęczony życiem - utleniony, pełen kolistych zarysowań i kilkanaście drobnych przetarć których część udało nam się usunąć. W dodatku prawa strona nosiła ślady nieudolnej polerki, co zostało oczywiście skorygowane. Samochód daje po sobie poznać że należy do pasjonata, bardzo się cieszę że udało nam się przywrócić go do dawnego blasku, by pielęgnacja dawała jeszcze więcej radości :good:

 

Czas pracy: 25 godzin - dwie osoby

 

użyte środki:

 

(pełna rozpiska pojawi się niedługo)

 

ZDJĘCIA:

 

R222 Total Auto Wash w akcji

 

22705684.jpg

42302688.jpg

 

Ślady po taśmie klejącej pozostawione przez lakiernika (niedawno naniesiono drobne poprawki na klapie bagażnika)

 

73525257.jpg

44846155.jpg

 

Glinkowanie - zajęło dwukrotnie tyle czasu ile powinno - na całym samochodzie występował niebieski nalot, prawdopodobnie pozostałości z postoju w zakładzie lakierniczym. Lakier był niesamowicie szorstki. Użyta glinka - RaceGlaze.

 

66041844.jpg

59407612.jpg

56497310.jpg

26134366.jpg

 

Stan lakieru po oczyszczeniu

 

69904028.jpg67259126.jpg

b78t.jpg

37875083.jpg

 

Maszyny w ruch :ad:

 

51790483.jpg

96619065.jpg

19893862.jpg

b123h.jpg

b18h.jpg

b351.jpg

b98w.jpg

98584881.jpg

 

Na całość poszedł wosk RaceGlaze 55 wraz z dedykowanym cleanerem

 

b22.jpg

60168805.jpg

 

Felgi i opony dopieszczone środkami Brilliant Polish i 3M a następnie zabezpieczone sealantem PB i dressingiem FK Top Kote.

 

16593930.jpg

32380211.jpg

 

Fotele wyczyszczone i zakonserwowane zestawem ColourLock - lewa strona już wyczyszczona czeka na LV Protector, usunięty wszelki brud i tłusty nalot.

 

c68r.jpg

 

To "siedziało" w podkłokietniku

 

c333.jpg

 

50/50 wyczyszczonego i pokrytego dressingiem kokpitu

 

40957507.jpg

 

Odkurzone wykładziny i dywaniki, zaaplikowaliśmy zapach "Leather" z palety PB

 

40430835.jpg

 

EFEKT?

 

aaaaa5.jpg

aa2qi.jpg

61525900.jpg

aaa3u.jpg

aaaa4.jpg

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

MusicMan, praca godna profesjanalistów, rewelacja :) Jak wrażenia po RG55 ?

 

Dzięki za miłe słowo :good:

 

RG55 - bardzo przyjemny wosk, fajny zapach, konsystencja, bardzo przyjemny i ekonomiczny przy aplikacji dłońmi. Jedyne co mi się w rzuciło w oczy to fakt, że długo się wypaca i trzeba miejscami nawet kilkakrotnie zdejmować mgiełkę MF. Trochę upierdliwa sprawa, ale to pewnie kwestia temperatury, spróbujemy następnym razem dobrze go wygrzać. Zobaczymy jak z trwałością, jeździ od jakiegoś czasu na jednym z samochodów "etatowo testowych" razem z innymi woskami, więc będzie jakieś porównanie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.