Camel- Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 bo jechałem ostro całe auto także jak wyjdą to sie Heh, to raczej wyjdą hehe z tymi nadkolami to zapomniałem na śmierć Dobra dobra astępnym razem dokładniej umyje i popsikam czymś. Popsikać niezaszkodzi, ale czasami samo porzadne mycie wystarcza
lakikwap Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Camel-, .... wiesz co teoretycznie to on jest właśnie na hologramy (które raczje liczyłem że usune po troche ich było) i pierwszy raz czytam/słysze że może spowodować ich pogłębienie. No dobra czekam na ostre słońce i sie zobaczy, po teraz to leje i leje..
Camel- Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 lakikwap, hmm mówimy o Ultimate Compound zgadza się? No z tego co widziałem u innych to jednak po UC są hologramy... zaraz zaraz, niech no znajdę fotkę Rafała...
lakikwap Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 o fuck ostrooo, a może robił to maszynowo, a przy polerce to już jednak trzeba mieć pojęcie.. kurde mam nadzieje że umnie nic takiego nie będzie :/ w sumie to troche bezsensu.. UC powinien je usunąć a nie jeszcze pogłębić
Moderator rychu Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Lepiej pędź do jakiejś Castoramy po halogen bo słońca to przez najbliższe dni nie będzie, a już na pewno ostrego Myślę że ręcznie nie ma szans na takie szkody.
lakikwap Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 hehe nie no raczej trzymam kciuki i czekam na słońce
Administrator Evo Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Nie ma opcji żeby UC zostawił takie hologramy na VAGowskim lakierze jeśłi wszystko było robione zgodnie ze sztuką.
lakikwap Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 jeśłi wszystko było robione zgodnie ze sztuką. Evo można wiedzieć co masz tutaj na myśli? [ Dodano: 27 Sierpień 2010, 22:33 ] a zna ktoś bliżej FIATowskie lakiery? są jakieś specyficzne?
Camel- Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Myśle, że lakier fiatowski będzie zdecydowanie bardziej miękki. Jeśli chcecie to wam pokażę hologramy po SwirlXie ręcznie wcieranym, na lakierze jakim chcecie: VAGowskim, Du Poncie albo francuskim. A to zdjęcie co dałem - jak widać po ruchach - było robione maszyną. Myślę, że robotę robi dobra miękka gąbka a nie tak naprawdę UC czy SwirlX, jeśli chodzi o usuwanie hologramów.
Administrator Evo Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Evo można wiedzieć co masz tutaj na myśli? No takie rzeczy jak prędkość, docisk, temperatura, czysta gabka, praca w cieniu itp itd. Podstawy polerowania maszynowego. Jak ktoś robi hologramy SwirlXem to powininen popracować nad swoją techniką pracy.
Kamil Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Na moj gust jest to porpostu niewytarta koncowka pasty polerskiej. Laki wedlug mnie jakbys mial hologramy to bys je widzial przy tym swietle co masz fotki, takze luzik jest ok
cash Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 respekt za ręczną robótkę i podziw dla efektów
lakikwap Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 No takie rzeczy jak prędkość, docisk, temperatura, czysta gabka, praca w cieniu itp itd. Podstawy polerowania maszynowego. nom ręcznie co do prędkości i docisku to ciężko mi powiedzieć ale temp. odpowiednia raczej i cień był. Gąbka czysta na początku też Na moj gust jest to porpostu niewytarta koncowka pasty polerskiej. heh w sumie mogło i tak być na tej fotce, ale to dziwne że ktoś nie zauważ Laki wedlug mnie jakbys mial hologramy to bys je widzial przy tym swietle co masz fotki, takze luzik jest ok ył.kurcze no właśnie boje że nie, poprzednie które były (sam niewiem skąd) było widać tylko pod bardzo ostrym słońcem. Jak tylko coś zobacze to dam znać. respekt za ręczną robótkę i podziw dla efektów znów dziękówka [ Dodano: 28 Sierpień 2010, 18:52 ] dziś jeździłem cały dzień w deszczu, krążyłem po mieście. I naprawde kropelkowanie/ spływanie deszczu to mistrzostwo.. Na dachu krople które utworzyły sie na postoju (tylko zastanawiam mnie to czy dobrze że prócz małych były też takie duże ze 2-3cm ale bardzo okrąglutkie?) pięknie spływały i po jeździe po prostu spływały, nawet jak zahamowałem to wszystko na przednią szybie tak samo jak na skrzyżowaniu ktoś mnie ochlapał litrami brudnej wody, ona od razu spłynęła. Aha i fajny efekt niewidzialnej wycieraczki mam na szybie przedniej, wycieraczki zbierają idealnie i potem woda po bokach cała spływa a nie zostaje jak wcześniej przyklejona do szyby, ciekawe tylko czy to po szamponie duraglossa czy po clinerze PB PP którego też nałożyłem na szyby noo i przyglądałem sie i nadal hologramów nie widze.
Vein Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 A jak wyglądają felgi? Wosk na nich się trzyma?
lakikwap Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Vein, to tak.. wosk sie trzyma, kropelkuje woda.. ale pyłek z przodu tak samo (lub tylko troszke mniej) sie przyklej [ Dodano: 29 Sierpień 2010, 10:47 ] Co do hologramów to sprawa jasna niema nic , dziś przez chwile ostre słońce i czyściutko... jedynie widać że jeszcze troche rysek/swirli zostało i następnym razem znów pójdzie UC i na to zamówię może SRP, choć oczywiście nie można nawet porównywać z tym co było przed.
lakikwap Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2010 fotke co dałeś to kolejny powód że polerką nawet po UC można narobić szkód. Dobra dziś trasa 400km w deszczu i auto wygląda jak nędza iiii teraz niewiem jak je umyć, tzn. niemam gdzie No i niewiem czy tylko opłukać na ciśnieniówce, czy opłukać i QD, czy w nocy jechać i płukać umyć szamponem wytrzeć i QD (ale tu już sie robią małe problemu)
Camel- Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2010 No jak to jak myć. Normalnie. Nie używaj APC bo szkoda wosku. Po prostu spłukujesz to - oczywiście mile widziana cisnieniówka - potem gąbka + szampon i jedziesz, znowu spłukujesz i wycierasz do sucha. Uważaj na piasek Na koniec możesz przelecieć QD jak masz taki współpracujący z woskiem i auto gotowe
lakikwap Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Nie używaj APC bo szkoda wosku. pod słowem ciśnieniówka chodziło mi tylko o opłukiwanie wodą. Tylko jest problem z myciem (bo troche nie bardzo wiadrem i szamponem na myjce a tylko tam mam opcje dostępu do "wodociągu) i sie zastanawiam czy samo opryskanie bardzo dokładne tą wodą (zdemineralizowaną chyba) pod ciśnieniem i na to QD, a no i chyba PB S&G będzie pasował do FK 1000p, on ogólnie taki uniwersalny jest.
Camel- Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2010 lakikwap, myśle, że jak po cichu przelecisz auto z gąbka z wiaderka na bezdotykówce przy stacji benzynowej to się nie przyczepią :>
Administrator Evo Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2010 myśle, że jak po cichu przelecisz auto z gąbka z wiaderka na bezdotykówce Oni może nie, my napewno
lakikwap Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Oni może nie, my napewno hehehe, ale kurde już na 2 waidra to raczej na nielegalu na szybkiego nie dam rady polecieć, będe starał sie przynajmniej brać wode z góry wiadra i wcześniej b. dobrze opłukać.. niestety brak innych opcji.
Kamil Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2010 laki marudo, poszlo pw. Czytaj i zdecyduj sie, jesli takto moj tel wiesz gdzie znajdziesz i mozesz dzwonic.
lakikwap Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2010 laki marudo, poszlo pw. Czytaj i zdecyduj sie, jesli takto moj tel wiesz gdzie znajdziesz i mozesz dzwonic. Kamil Carboy'u dzięki wielkie! Kurde tylko ta pogoda :/ [ Dodano: 31 Sierpień 2010, 11:15 ] Jakieś tam fotki, swirle widać jeszcze, ale kilka razy jeszcze UC i może SRP i będzie miło widzieć jak powoli znikają A tu kropleki po 6 dniach i trasie ok.300km w deszczu. Wydaje mi sie że narazie sie trzyma dobrze, zobaczymy jak z tą trwałością będzie. Dach fajnie bo czyściutki,ale doły drzwi i tylna klapa masakara. Miało być mycie.. niestety pogoda jaka jest taka jest Pochwale jeszcze cliner PB PP, nałożyłem też go na szyby i zrobił fajną "niewidzialną wycieraczke, woda sie w ogóle nie klei i ucieka z szyby, a i wycieraczki fajnie ją zmywają.
lakikwap Opublikowano 3 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Września 2010 Właśnie wracam z mycia.. Płukanie wodą na ciśnieniówce, szampon duraglosa niestety na 1 wiadro, znów płukanie wycieranie i na to PB S&G. Noo ale troche lipa bo jest teraz mocno wilgotno na dworze i niedało sie żeby auto było suche więc przy nakładaniu PB SG niemogłem go wypolerować cały cas sie mazał, później okazało sie (jak spojrzałem że chyba za dużo znikło go z butelki) że go troche za dużo napsikałem co tylko dodało efektu "mazania" zrobiłem co mogłem bo już wszystkie mikrofibry mokre na maxa. Mam nadzieje że woda jakoś odparuje a PB SG zostanie... no chyba żę odparują razem i gówno z tego wszystkiego będzie i tylko zostaną smugi, no nic jutro sie zobaczy. No ale nauczke mam że albo wdzień robote robić, bo wieczorem to już wilgotno bardzo, albo sie uzbroić w tone mikrofibr. Nooo i zdecydowanie musze mniej psikać detailera. Ahhaa jeszcze podzieliłem maske na 3 części i zrobiłem mały test, po 1/3 PB S&G, Ultimate QD, SmartDetailera, jak będą jakieś ciekawe efekty to napisze w dziale testów. A co wy o tym myślicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się