Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wziąłem, się za renowację moich reflektorów w mk4.
Zacząłem od 800-1000-1200-1600-2 warstwy klar-3 etapowa polerka
Obie lampy były w tym samym stopniu zniszczone. Było pełno placków ze starej powłoki. Stare zabezpieczenie zdarłem do 0, przynajmniej tak to wyglądało. Jedną lampę doprowadziłem do lustra a z druga niestety się nie udało. Po nałożeniu klaru wyszły jakieś pajęczynki. Czy to niezdarty bezbarwny? Czy cos się zadziało podczas lakierowania?

IMG_20251025_234918.jpg

Opublikowano

Przy lampach może się sporo podziać. Zmęczenie materiału, złe odtłuszczenie, przegrzanie, lakier ze spreju itd.... 

Ale jak już wybrałeś metodę lakierowania to dlaczego nie zrobiłeś to po gradację 800/1000. Lakier musi mieć jakąś przyczepność,..

  • Lubię to 1
Opublikowano

Robiłem szlifowanie tak samo w obu lampach i lewa mi wyszła na prawdę pięknie. Poza głębokimi rysami nie ma na niej nawet jednej skazy jak na tej przedstawionej na zdjęciu. No cóż za tydzień spróbuję jeszcze raz zedrzeć wszystko do 0 i zobaczymy.

Pytanie do bardziej doświadczonych jaką najniższą gradacją mogę zacząć szlifować żeby przyśpieszyć proces? 

Opublikowano

Im szybciej tym lepiej bo lakier się nie utwardzi do końca. Ja w najgorszych przypadkach używałem nawet 240 na maszynie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.