sonaher91 Opublikowano 25 Października Zgłoś Opublikowano 25 Października Wziąłem, się za renowację moich reflektorów w mk4. Zacząłem od 800-1000-1200-1600-2 warstwy klar-3 etapowa polerka Obie lampy były w tym samym stopniu zniszczone. Było pełno placków ze starej powłoki. Stare zabezpieczenie zdarłem do 0, przynajmniej tak to wyglądało. Jedną lampę doprowadziłem do lustra a z druga niestety się nie udało. Po nałożeniu klaru wyszły jakieś pajęczynki. Czy to niezdarty bezbarwny? Czy cos się zadziało podczas lakierowania?
zeea Opublikowano 26 Października Zgłoś Opublikowano 26 Października Przy lampach może się sporo podziać. Zmęczenie materiału, złe odtłuszczenie, przegrzanie, lakier ze spreju itd.... Ale jak już wybrałeś metodę lakierowania to dlaczego nie zrobiłeś to po gradację 800/1000. Lakier musi mieć jakąś przyczepność,.. 1
sonaher91 Opublikowano 26 Października Autor Zgłoś Opublikowano 26 Października Robiłem szlifowanie tak samo w obu lampach i lewa mi wyszła na prawdę pięknie. Poza głębokimi rysami nie ma na niej nawet jednej skazy jak na tej przedstawionej na zdjęciu. No cóż za tydzień spróbuję jeszcze raz zedrzeć wszystko do 0 i zobaczymy. Pytanie do bardziej doświadczonych jaką najniższą gradacją mogę zacząć szlifować żeby przyśpieszyć proces?
zeea Opublikowano 26 Października Zgłoś Opublikowano 26 Października Im szybciej tym lepiej bo lakier się nie utwardzi do końca. Ja w najgorszych przypadkach używałem nawet 240 na maszynie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się