Jump to content

Audi A6 C6 Avant


Guest ERR64
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich. Chciałbym Wam przedstawić pracę nad kolejnym autem,tym razem moim. Samochód posiadam od niedawna i po przeczytaniu tego forum i dokładnych oględzinach zobaczyłem więcej... :o i postanowiłem coś z tym zrobić

 

Marka: Audi

Model: A6 C6 Avant

Silnik: 3.0 TDI Quatro

Rocznik:2006

 

Mycie:

Aktywna piana Kenotek

Super Slick & Suds Concentrated Car Wash (metoda na 2 wiadra)

Rękawica Poorboys Mega Mit

Osuszanie ręcznikiem Race Glaze

 

Felgi

Finish Kare 817 Sparkle Plenty Citrus Wheel Cleaner & Degreaser

 

Opony

Poorboys Bold&Bright

 

Glinkowanie

Poorboys Poly Clay Bar

Poorboys Spray&Wipe

 

Korekta lakieru

Seria SSR +niebieski korek.Jednak średnio się spisywały i z pomocą przyszedł FC+

Wydaje mi sie że lakier na tym aucie jest typu "rock hard":)

Pady:

3m (pomarańczowy,zielony,żółty,niebieski)150mm

3m (zielony,żółty,niebieski)75mm

 

IPA 50/50 z wodą destylowaną

 

Wosk: FinishKare 1000P Hi-Temp Paste Wax

 

Całą zabawę zacząłem od ogarnięcia foteli. Wydyway się być czyste jednak soft clean pokazał co innego:)

 

img3334d.th.jpg

 

Kolejnym etapem było zabezpieczenie tapicerki preparatem z zestawu. Polecam jak najbardziej te produkty. Zdecydowanie dają radę :good:

 

Po dokładnym wymyciu nadszedł czas na oględziny

 

img3386c.th.jpg

 

img3409d.th.jpg

 

img3438z.th.jpg

 

img3445.th.jpg

 

img3463t.th.jpg

 

img3483r.th.jpg

 

Po kilku przejazdach zaczynam widzieć prawdziwy kolor: Ebony Black Pearl :). Bardzo twardy lakier według mnie, ale nie pracowałem na wielu autach i mogę się mylić.

 

img3514j.th.jpg

 

img3519k.th.jpg

 

img3534i.th.jpg

 

Efekt końcowy:

 

img3610a.th.jpg

 

img3613w.th.jpg

 

img3615r.th.jpg

 

img3618u.th.jpg

 

img3620u.th.jpg

 

img3625l.th.jpg

 

img3622he.th.jpg

 

img3630n.th.jpg

 

img3641x.th.jpg

 

 

Pozdrawiam :ad:

Link to comment
Share on other sites

normalnie nówka sztuka :) Ile czasu zajeło ci ogarnięcie tego auta???

 

Coś około 40 godzin. Ogólnie to nie było pospiechu bo chciałem to zrobić dokładnie.

Link to comment
Share on other sites

Great job!

A6 C6 Avant w tym kolorze, z tym silnikiem i beżowym środkiem to przedmiot mojego pożądania :)

Napisz jeszcze jaki sprzęt był użyty do polerki?

 

To myślimy podobnie bo mi też najbardziej odpowiada ta kombinacja :)padło na avanta bo mamy pasażera w bagażniku pokaźnych rozmiarów. Wcześniej nawet nie było mowy o kombi a teraz bardziej mi się podoba avant od sedana :)mówię tu oczywiście o A6.

 

Sprzęt użyty do korekty to Makita 9227

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

silniczek masz po liftingu? mam bardzo podobne autko ;) napiszesz coś więcej na temat pracy z SSR? kilka tygodni temu pracowałem na zielonym i ssr 2.5 i szczerze mówiąc nie jestem zadowolony z efektów korekta taka sobie. mam zamiar sprzedać autko i chcę to teraz zrobić porządnie.

Link to comment
Share on other sites

silniczek masz po liftingu? mam bardzo podobne autko ;) napiszesz coś więcej na temat pracy z SSR? kilka tygodni temu pracowałem na zielonym i ssr 2.5 i szczerze mówiąc nie jestem zadowolony z efektów korekta taka sobie. mam zamiar sprzedać autko i chcę to teraz zrobić porządnie.

 

silnik nie jest po liftingu ale po wymianie rozrządu (kompletny)bo jak wiadomo było to bolączką tych modeli. Auto ma nastukane troche kilometrow ale zużycia siedzeń i innych elementów wcale na to nie wskazują.

Co do pracy z SSR powiem tak:sprawdził mi się tylko SSR2 na żółtym padzie po przejazdach mocniejszym ścierniwem. SSR3 niezupełnie zdało u mnie egzaminu i jak pisałem w opisie z pomocą przyszedł FC+. Na zielonym padzie radził sobie nieźle ale też nie za pierwszym razem. Trochę przejść trzeba było zrobić żeby osiągnąć efekt. Pierwszy raz użyłem IPA i teraz nie wyobrażam sobie pracy bez tego specyfiku. Idealnie pokazuje rzeczywisty stan lakieru i żadna pasta cię nie oszuka a mi właśnie głównie na tym zależało.

Nie wiem jaki masz kolor i czy to jest zależne ale u mnie było ciężko dobrać sie do poważniejszych rys i lakier nie wybaczał. Wszystko zależy ile czasu chcesz poświęcić i jaki efekt chcesz uzyskać i ile masz cierpliwości ;)

Link to comment
Share on other sites

Raz mi się trafiło że czyściłeś bananową skórę, po oczyszczeniu zrobiła się beżowa :mrgreen: Ale niestety w tym aucie to należy się albo wymiana albo użycie środków regenerujących od lederzentrum.

Bardzo fajnie wygląda teraz lakier, świetna robota. Mnie także to czeka tylko ja będę robił to etapami :kox:

Link to comment
Share on other sites

Tu już nie mam się do czego doczepić. Rewelacja :D A asfalt/smołę czymś usuwałeś czy wszystko glinką?

 

akurat tutaj poleciałem wszystko glinką bo smoły nie było za wiele/ Poradziłem sobie z tym wcześniej :)

 

[ Dodano: 15 Sierpień 2010, 12:39 ]

efekt kox :shock:

 

dzieki

 

[ Dodano: 15 Sierpień 2010, 12:40 ]

Fajna relacja,

piękne te chmurki na aucie :)

 

nie ma to ja wygrzać wosk :) pozdrawiam

 

[ Dodano: 15 Sierpień 2010, 12:46 ]

Raz mi się trafiło że czyściłeś bananową skórę, po oczyszczeniu zrobiła się beżowa :mrgreen: Ale niestety w tym aucie to należy się albo wymiana albo użycie środków regenerujących od lederzentrum.

Bardzo fajnie wygląda teraz lakier, świetna robota. Mnie także to czeka tylko ja będę robił to etapami :kox:

 

to powiem Ci że pierwszy raz słyszę o czymś takim. Akurat tak sie składa że pracuję przy skórach i takie rzeczy raczej nie powinny sie zdarzać. Możesz zetrzeć lakier i farbę ze skóry, ale to po użyciu jakiegoś hamskiego rozpuszczalnika typu denaturat i to dopiero po dłuższym tarciu. Dziwna sprawa

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.