Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Witam wszystkich. Chciałbym Wam przedstawić pracę nad kolejnym autem,tym razem moim. Samochód posiadam od niedawna i po przeczytaniu tego forum i dokładnych oględzinach zobaczyłem więcej... i postanowiłem coś z tym zrobić Marka: Audi Model: A6 C6 Avant Silnik: 3.0 TDI Quatro Rocznik:2006 Mycie: Aktywna piana Kenotek Super Slick & Suds Concentrated Car Wash (metoda na 2 wiadra) Rękawica Poorboys Mega Mit Osuszanie ręcznikiem Race Glaze Felgi Finish Kare 817 Sparkle Plenty Citrus Wheel Cleaner & Degreaser Opony Poorboys Bold&Bright Glinkowanie Poorboys Poly Clay Bar Poorboys Spray&Wipe Korekta lakieru Seria SSR +niebieski korek.Jednak średnio się spisywały i z pomocą przyszedł FC+ Wydaje mi sie że lakier na tym aucie jest typu "rock hard":) Pady: 3m (pomarańczowy,zielony,żółty,niebieski)150mm 3m (zielony,żółty,niebieski)75mm IPA 50/50 z wodą destylowaną Wosk: FinishKare 1000P Hi-Temp Paste Wax Całą zabawę zacząłem od ogarnięcia foteli. Wydyway się być czyste jednak soft clean pokazał co innego:) Kolejnym etapem było zabezpieczenie tapicerki preparatem z zestawu. Polecam jak najbardziej te produkty. Zdecydowanie dają radę Po dokładnym wymyciu nadszedł czas na oględziny Po kilku przejazdach zaczynam widzieć prawdziwy kolor: Ebony Black Pearl . Bardzo twardy lakier według mnie, ale nie pracowałem na wielu autach i mogę się mylić. Efekt końcowy: Pozdrawiam
dz007 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 normalnie nówka sztuka Ile czasu zajeło ci ogarnięcie tego auta???
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 normalnie nówka sztuka Ile czasu zajeło ci ogarnięcie tego auta??? Coś około 40 godzin. Ogólnie to nie było pospiechu bo chciałem to zrobić dokładnie.
Marco Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Przy twardzielach trzeba sporo posiedzieć. Zwłaszcza że to kawał auta. Nice job
turzol Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Great job! A6 C6 Avant w tym kolorze, z tym silnikiem i beżowym środkiem to przedmiot mojego pożądania Napisz jeszcze jaki sprzęt był użyty do polerki?
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Great job!A6 C6 Avant w tym kolorze, z tym silnikiem i beżowym środkiem to przedmiot mojego pożądania Napisz jeszcze jaki sprzęt był użyty do polerki? To myślimy podobnie bo mi też najbardziej odpowiada ta kombinacja :)padło na avanta bo mamy pasażera w bagażniku pokaźnych rozmiarów. Wcześniej nawet nie było mowy o kombi a teraz bardziej mi się podoba avant od sedana :)mówię tu oczywiście o A6. Sprzęt użyty do korekty to Makita 9227 Pozdrawiam
yukon Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 silniczek masz po liftingu? mam bardzo podobne autko napiszesz coś więcej na temat pracy z SSR? kilka tygodni temu pracowałem na zielonym i ssr 2.5 i szczerze mówiąc nie jestem zadowolony z efektów korekta taka sobie. mam zamiar sprzedać autko i chcę to teraz zrobić porządnie.
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 silniczek masz po liftingu? mam bardzo podobne autko napiszesz coś więcej na temat pracy z SSR? kilka tygodni temu pracowałem na zielonym i ssr 2.5 i szczerze mówiąc nie jestem zadowolony z efektów korekta taka sobie. mam zamiar sprzedać autko i chcę to teraz zrobić porządnie. silnik nie jest po liftingu ale po wymianie rozrządu (kompletny)bo jak wiadomo było to bolączką tych modeli. Auto ma nastukane troche kilometrow ale zużycia siedzeń i innych elementów wcale na to nie wskazują. Co do pracy z SSR powiem tak:sprawdził mi się tylko SSR2 na żółtym padzie po przejazdach mocniejszym ścierniwem. SSR3 niezupełnie zdało u mnie egzaminu i jak pisałem w opisie z pomocą przyszedł FC+. Na zielonym padzie radził sobie nieźle ale też nie za pierwszym razem. Trochę przejść trzeba było zrobić żeby osiągnąć efekt. Pierwszy raz użyłem IPA i teraz nie wyobrażam sobie pracy bez tego specyfiku. Idealnie pokazuje rzeczywisty stan lakieru i żadna pasta cię nie oszuka a mi właśnie głównie na tym zależało. Nie wiem jaki masz kolor i czy to jest zależne ale u mnie było ciężko dobrać sie do poważniejszych rys i lakier nie wybaczał. Wszystko zależy ile czasu chcesz poświęcić i jaki efekt chcesz uzyskać i ile masz cierpliwości
yukon Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 prawdopodobnie lakier mam identyczny ale sprawdzę po vinie. w takim razie do kompletu zamawiam FC+. dzięki za info
SzaKal Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Powiec mi po FC+ co dalej było ? jakim finishem robiłeś ??
Moderator rychu Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Fajna relacja, piękne te chmurki na aucie
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Powiec mi po FC+ co dalej było ? jakim finishem robiłeś ?? ssr2+Ultrafina SE na niebieskim padzie.
Camel- Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Tu już nie mam się do czego doczepić. Rewelacja A asfalt/smołę czymś usuwałeś czy wszystko glinką?
michal55yh Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Raz mi się trafiło że czyściłeś bananową skórę, po oczyszczeniu zrobiła się beżowa Ale niestety w tym aucie to należy się albo wymiana albo użycie środków regenerujących od lederzentrum. Bardzo fajnie wygląda teraz lakier, świetna robota. Mnie także to czeka tylko ja będę robił to etapami
Gość Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Tu już nie mam się do czego doczepić. Rewelacja A asfalt/smołę czymś usuwałeś czy wszystko glinką? akurat tutaj poleciałem wszystko glinką bo smoły nie było za wiele/ Poradziłem sobie z tym wcześniej [ Dodano: 15 Sierpień 2010, 12:39 ] efekt kox dzieki [ Dodano: 15 Sierpień 2010, 12:40 ] Fajna relacja,piękne te chmurki na aucie nie ma to ja wygrzać wosk pozdrawiam [ Dodano: 15 Sierpień 2010, 12:46 ] Raz mi się trafiło że czyściłeś bananową skórę, po oczyszczeniu zrobiła się beżowa Ale niestety w tym aucie to należy się albo wymiana albo użycie środków regenerujących od lederzentrum.Bardzo fajnie wygląda teraz lakier, świetna robota. Mnie także to czeka tylko ja będę robił to etapami to powiem Ci że pierwszy raz słyszę o czymś takim. Akurat tak sie składa że pracuję przy skórach i takie rzeczy raczej nie powinny sie zdarzać. Możesz zetrzeć lakier i farbę ze skóry, ale to po użyciu jakiegoś hamskiego rozpuszczalnika typu denaturat i to dopiero po dłuższym tarciu. Dziwna sprawa Pozdrawiam
michal55yh Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Mówię jak było, sam się zdziwiłem. Pracowałem na środkach Colourlock.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się