Majkelos67 Opublikowano 30 Stycznia Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia Cześć wszystkim, zastanawiając się nad wyborem powłoki na samochód (srebrny Hyundai Tucson 2022), stanąłem przed wyborem: Cleantle Admire, Aqua 9H czy Aqua E-Coating (elastomer). Teraz pytanie do osób które miały styczność z powłokami elastomerowymi (faktycznie je testując i porównując, a nie kładąc bo was trik marketingowy chwycił ) -- warto? Czy te magiczne właściwości typu "nie trzeba serwisować", "X lat więcej trwałości", "samooczyszczanie" (?), "właściwości samoregenerujące" (w teorii Aqua 9H też się tak reklamuje) to prawda czy zwykła ściema marketingowa/zwykłe powłoki innych producentów dają to samo. Będę wdzięczny za odpowiedzi z waszych doświadczeń Pozdrawiam cieplutko
Dystrybutor Cleantle Opublikowano 30 Stycznia Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia @Majkelos67 przede wszystkim najważniejsza kwestia to nie to z czego powloka jest i jakie dopiski ma ale to jak sie zachowuje długoterminowo. "Elastomery" to nowa nazwa czegoś co już było. Np. Tech Coat z Cleantech (czyli nasza) to byl "elastomer" - self healing, samooczyszczanie itp, brak serwisu. Czy tak rzeczywiście było to możesz poszperac na forum aplikacja była spoko ale tylko w określonych warunkach. W przypadku Admire która nie jest elastomerowa tylko to coś całkiem innego - w sumie ciężko przypisać jej jakas łatkę bo ani to grafen, ani elastomer, ani "klasyczna ceramika". Za to łączy najlepsze cechy: łatwość aplikacji w praktycznie każdych warunkach, hydrofobowosc i olejofobowosc (coś czego praktycznie żadna powloka nie ma), praktyczny brak serwisów- wystarczy mycie piana + szampon. Powloka kropelkuje mimo widocznych dużych zabrudzeń że smoły, asfaltu i nalotu z klocków- lakier na progach i drzwiach jest chropowaty w dotyku a woda spływa po nim jak po kaczce. 100tys przebiegu w 1.5 roku i powloka dopiero wymaga podbicia hydro za pomocą boostera. Co lepsze iest to powloka która na stałe wiążę sie z lakierem a nie tak jak poprzedniej generacji które tworzyły dodatkowa warstwę dodając tam jakieś mikrony. Jedynie brak jej self healingu ale wszystkiego mieć chyba nie można poszukaj materiałów i wypowiedzi na temat Admire na potwierdzenie moich słów zobacz tez na nasz kanał youtube i wątek poświęcony powloce na forum.
marcineke Opublikowano 1 Lutego Zgłoś Opublikowano 1 Lutego Napisałem koledze wiadomość prywatną ale chyba nie ogarnął poczty więc wkleje tutaj.... Kladlem wszystkie 3 powłoki , Admire, świetna, niby grafenowa, fajna aplikacja, docieranie bajka, trochę się zraziłem bo jedna mi się wylała w transporcie a druga wybuchła przy otwieraniu ale problem już rozwiązali ....świetny wybór 9h mam wersję pro ...prosta aplikacja identyczna jak Admire .....mocna konkurencja akurat kladlem ja w 2 warstwach ma niby wytrzymać 4 lata Elastomer e-Coating, kladlem 3 razy.... Aplikacja minimalnie gorsza, problem jest to że ona jest gęsta i trzeba zużyć całą bo odparowują rozpuszczalniki i potem ciężko się aplikuje , za to połysk......cudo, przyciemnienie .... Nie wierz w brak serwisu, mam pod opieką e-Coating roczny w audi ...serwis jest konieczny tylko producent to rozumie że nie potrzebuje boosterów które ratują hydro.... Także z tych 3 wszystkie są dobre ....jak polecam też Ewocar Hydro36 jest tańsza aplikacja bajer a hydro dupę urywa Zrobiłem test i położyłem 9h i e-Coating na swoim starym Subaru jak będzie ciepło to będę go rysował i polewał gorąca wodą i sprawdzał samoregenerację
xadamx Opublikowano 1 Lutego Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 1 godzinę temu, marcineke napisał(a): Zrobiłem test i położyłem 9h i e-Coating na swoim starym Subaru jak będzie ciepło to będę go rysował i polewał gorąca wodą i sprawdzał samoregenerację Ale tu raczej chodzi o mikrorysy, które powstają np. podczas mycia auta. I nie mam na myśli agresywnych gąbek, szczotek itd.
marcineke Opublikowano 1 Lutego Zgłoś Opublikowano 1 Lutego @xadamx na filmikach producenci rysują miedzianą szczotką i polewają wodą i znika....
zeea Opublikowano 1 Lutego Zgłoś Opublikowano 1 Lutego Miedzianą szczotką ? I że powłoka to wytrzyma ? Chyba Raptor albo Cobra musi być na aucie, żeby to zdało to egzamin bo inaczej nie uwierzę
marcineke Opublikowano 1 Lutego Zgłoś Opublikowano 1 Lutego @zeea nie bez przesady delikatnie żeby zrobić rysy koliste....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się