Jump to content

17- letnie zapuszczone czerwone Audi


Recommended Posts

Witam,

 

stan nadwozia w moim Audi pozostawia wiele do życzenia...niestety. Auto strasznie zapuszczone, już prawie doprowadziłem ja mechanicznie do dobrego stanu, pozostaje karoseria. Czy da się i w jaki sposób uwzględniając koszty podreperować odrobinę wizualnie wyblakły i zmatowiały lakier? na błotniku są dziwne zacieki, na słupku natomiast białe wyblakłe plamki. Poniżej zamieszczam kilka fotek.

 

dach1.jpg

 

dach2.jpg

 

supek.jpg

 

botnik.jpg

Link to comment
Share on other sites

o żesz!

mastacrx, szkoda, że nie zrobiłeś fotek po umyciu samochodu, bo nie wiem czy to na dachu to brud czy w tak tragicznym stanie masz lakier.

 

[ Dodano: 11 Sierpień 2010, 22:00 ]

jeżeli taki lakier, to bierz w rękę miernik, sprawdź grubość lakieru i jeśli jest jeszcze na czym pracować to pewnie trzeba przelecieć samochód papierem ściernym...

Link to comment
Share on other sites

Na moj gust dach jest w tak tragicznym stanie, zboacz ze przy relinach wyglada lepiej. Na dachu pewnie bylo cos wozone co go rysowalo i matowilo. Wyglada masakrycznie, ale takie wozy robi sie najprzyjemniej efekt jest mega po dobrej robocie:D

Link to comment
Share on other sites

to zmatowienie zejdzie nawet najsłabszą pastą, ja takie likwidowałem swirlxem, ale pewnie później wylezie sterta głębokich rys więc tak jak piszą koledzy

Link to comment
Share on other sites

Taka polerka za 250 złotych u lakiernika najprawdopodobniej bardziej uszkodzi lakier, niż to warte. Naturalnie, na pierwszy rzut oka uznasz, że jest git i malina, ale jak przyjrzysz się dokładniej w świetle słonecznym czy halogenowym, to na jaw wyjdzie masa rysek, hologramów i piorun wie czego jeszcze.

 

Niestety dobra polerka z dbałością o detale kosztuje kilka razy więcej.

 

W każdym razie twoje auto to wzorowy materiał, żeby pokazać efekt wysokiego połysku. na tak potarganym wozie rezultat będzie wręcz powalający.

Link to comment
Share on other sites

To ile trzeba zapłacić za dobrze wykonaną robotę? Sprzedaję auto we wrześniu i chcę je trochę ogarnąć. Zdjęcia po umyciu, różnicy w zasadzie nie ma :idea:

 

20100812053.jpg

 

20100812055.jpg

 

20100812056.jpg

 

Pytanie czemu szyber jest w dobrym stanie, a reszta wypłowiała?

 

znajomy lakiernik krzknął mi za polerkę całego auta 250 zł
A w ile czasu obiecał to zrobić??
z roczną gwarancją
na co? :evil:

 

nie dopytałem bo mam zamiar zrobić to we wrześniu i dokładne ustalenia były by właśnie w tym okresie , na tą polerkę, nie wiem chłopaki dopiero zagłębiam się w tajniki polerki więc radzę się was :)

Link to comment
Share on other sites

Pytanie czemu szyber jest w dobrym stanie, a reszta wypłowiała?
bo to jest oryginalny lakier a reszta była lakierowana, wiele już takich przypadków widziałem, czasami połowa auta jest taka a połowa ok
Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

O w morde, niezły hardcore. Dziwnie to wygląda, przy relingu jest poszarnpany gragemnt gdzie lakier jest ok, a zaraz obok jest biały. Miejsacmi wygląda jakby nie było lakieru :shock:

 

A szyber nie jest przypadkiem z innego materiału niż dach ?

Link to comment
Share on other sites

robiłem niedawno wypłowiałe auto, maska była coś jak dach w Twoim aucie

maszyna DA + Megs UC i lakier jak nowy :-]

jak narazie po miesiącu lakier jest taki jak był po polerce, a wiec git

Link to comment
Share on other sites

jak narazie po miesiącu lakier jest taki jak był po polerce, a wiec git

ale coś takiego trzeba porządnie woskiem zabezpieczyć bo po pół roku będzie z powrotem to samo

Link to comment
Share on other sites

Sprzedaję auto i chcę je odświeżyć na jak długo efekt się utrzyma to już nie moja brocha w zasadzie. Następną sztukę kupię (zadbaną) na dłuższy okres czasu i wtedy będę się nią opiekował należycie :P

Link to comment
Share on other sites

ale coś takiego trzeba porządnie woskiem zabezpieczyć bo po pół roku będzie z powrotem to samo

jeżeli myślisz, że zrobiłem tylko polerkę bez zabezpieczanie to jesteś w błędzie

auto zabezpieczone środkami Wolfgang.

Link to comment
Share on other sites

Nieźle... te tanie lakiery tak mają, że się szybko utleniają, matowieją, itd. Na początku myślałem, że to niewypolerowany wetsand :mrgreen:

Szyberdach jest raczej z tego samego materiału, czyli z blachy ;)

A z ciekawości zapytam - tam jest klar połozony czy lakier dwu-warstowy? :roll:

Link to comment
Share on other sites

mastacrx - z doswiadczenia Ci powiem ze lepiej przed sprzedaza zadbaj o to by lakier zabezpieczyc po polerowaniu, bo tekst ze nie obchodzi Cie co bedzie po sprzedazy nie jest dobry. Kumpel kiedys kupil meganke od jednego goscia mialo byc ok mechanicznie, pojezdzil doslownie 2 tyg i zaczely wychozic rzeczy za laczna kwote ponad 4tys zl ( meganka 14kzl ). Jak sie skonczyla wizyta kumpla u goscia zapewniajacego ze auto jest dobre, nie bede mowil :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja nic nie ukrywam, nie bronie wjechać na kanał, przetestować etc. sam wsadziłem już ponad 4 tysiące w nią, a kosztowała mnie 7 ;) Najsłabszym punktem jest nadwozie bo było lekkie bum i ktoś ją odpicował pod sprzedaż...na dodatek marnie bo mógł się chociaż zając dachem malując bok o klapie już nie wspominam. Mimo to myślę, że to była historia przed gościem od którego kupiłem auto, bo ten to nawet jej nie mył heh...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.