Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

stan nadwozia w moim Audi pozostawia wiele do życzenia...niestety. Auto strasznie zapuszczone, już prawie doprowadziłem ja mechanicznie do dobrego stanu, pozostaje karoseria. Czy da się i w jaki sposób uwzględniając koszty podreperować odrobinę wizualnie wyblakły i zmatowiały lakier? na błotniku są dziwne zacieki, na słupku natomiast białe wyblakłe plamki. Poniżej zamieszczam kilka fotek.

 

dach1.jpg

 

dach2.jpg

 

supek.jpg

 

botnik.jpg

Opublikowano

o żesz!

mastacrx, szkoda, że nie zrobiłeś fotek po umyciu samochodu, bo nie wiem czy to na dachu to brud czy w tak tragicznym stanie masz lakier.

 

[ Dodano: 11 Sierpień 2010, 22:00 ]

jeżeli taki lakier, to bierz w rękę miernik, sprawdź grubość lakieru i jeśli jest jeszcze na czym pracować to pewnie trzeba przelecieć samochód papierem ściernym...

Opublikowano

Na moj gust dach jest w tak tragicznym stanie, zboacz ze przy relinach wyglada lepiej. Na dachu pewnie bylo cos wozone co go rysowalo i matowilo. Wyglada masakrycznie, ale takie wozy robi sie najprzyjemniej efekt jest mega po dobrej robocie:D

Opublikowano

to zmatowienie zejdzie nawet najsłabszą pastą, ja takie likwidowałem swirlxem, ale pewnie później wylezie sterta głębokich rys więc tak jak piszą koledzy

Opublikowano
znajomy lakiernik krzknął mi za polerkę całego auta 250 zł
A w ile czasu obiecał to zrobić??
z roczną gwarancją
na co? :evil:
Opublikowano

Taka polerka za 250 złotych u lakiernika najprawdopodobniej bardziej uszkodzi lakier, niż to warte. Naturalnie, na pierwszy rzut oka uznasz, że jest git i malina, ale jak przyjrzysz się dokładniej w świetle słonecznym czy halogenowym, to na jaw wyjdzie masa rysek, hologramów i piorun wie czego jeszcze.

 

Niestety dobra polerka z dbałością o detale kosztuje kilka razy więcej.

 

W każdym razie twoje auto to wzorowy materiał, żeby pokazać efekt wysokiego połysku. na tak potarganym wozie rezultat będzie wręcz powalający.

Opublikowano

To ile trzeba zapłacić za dobrze wykonaną robotę? Sprzedaję auto we wrześniu i chcę je trochę ogarnąć. Zdjęcia po umyciu, różnicy w zasadzie nie ma :idea:

 

20100812053.jpg

 

20100812055.jpg

 

20100812056.jpg

 

Pytanie czemu szyber jest w dobrym stanie, a reszta wypłowiała?

 

znajomy lakiernik krzknął mi za polerkę całego auta 250 zł
A w ile czasu obiecał to zrobić??
z roczną gwarancją
na co? :evil:

 

nie dopytałem bo mam zamiar zrobić to we wrześniu i dokładne ustalenia były by właśnie w tym okresie , na tą polerkę, nie wiem chłopaki dopiero zagłębiam się w tajniki polerki więc radzę się was :)

Opublikowano
Pytanie czemu szyber jest w dobrym stanie, a reszta wypłowiała?
bo to jest oryginalny lakier a reszta była lakierowana, wiele już takich przypadków widziałem, czasami połowa auta jest taka a połowa ok
  • Administrator
Opublikowano

O w morde, niezły hardcore. Dziwnie to wygląda, przy relingu jest poszarnpany gragemnt gdzie lakier jest ok, a zaraz obok jest biały. Miejsacmi wygląda jakby nie było lakieru :shock:

 

A szyber nie jest przypadkiem z innego materiału niż dach ?

Opublikowano

robiłem niedawno wypłowiałe auto, maska była coś jak dach w Twoim aucie

maszyna DA + Megs UC i lakier jak nowy :-]

jak narazie po miesiącu lakier jest taki jak był po polerce, a wiec git

Opublikowano
jak narazie po miesiącu lakier jest taki jak był po polerce, a wiec git

ale coś takiego trzeba porządnie woskiem zabezpieczyć bo po pół roku będzie z powrotem to samo

Opublikowano

Sprzedaję auto i chcę je odświeżyć na jak długo efekt się utrzyma to już nie moja brocha w zasadzie. Następną sztukę kupię (zadbaną) na dłuższy okres czasu i wtedy będę się nią opiekował należycie :P

Opublikowano
ale coś takiego trzeba porządnie woskiem zabezpieczyć bo po pół roku będzie z powrotem to samo

jeżeli myślisz, że zrobiłem tylko polerkę bez zabezpieczanie to jesteś w błędzie

auto zabezpieczone środkami Wolfgang.

Opublikowano

Nieźle... te tanie lakiery tak mają, że się szybko utleniają, matowieją, itd. Na początku myślałem, że to niewypolerowany wetsand :mrgreen:

Szyberdach jest raczej z tego samego materiału, czyli z blachy ;)

A z ciekawości zapytam - tam jest klar połozony czy lakier dwu-warstowy? :roll:

Opublikowano

ciężko mi stwierdzić bo auto było malowane tu i tam przez jakiegoś ''fachowca'', czy na dachu jest klar tego nie wiem na jednym boku lekko schodzi więc JEST :-]

Opublikowano

mastacrx - z doswiadczenia Ci powiem ze lepiej przed sprzedaza zadbaj o to by lakier zabezpieczyc po polerowaniu, bo tekst ze nie obchodzi Cie co bedzie po sprzedazy nie jest dobry. Kumpel kiedys kupil meganke od jednego goscia mialo byc ok mechanicznie, pojezdzil doslownie 2 tyg i zaczely wychozic rzeczy za laczna kwote ponad 4tys zl ( meganka 14kzl ). Jak sie skonczyla wizyta kumpla u goscia zapewniajacego ze auto jest dobre, nie bede mowil :mrgreen:

Opublikowano

Ja nic nie ukrywam, nie bronie wjechać na kanał, przetestować etc. sam wsadziłem już ponad 4 tysiące w nią, a kosztowała mnie 7 ;) Najsłabszym punktem jest nadwozie bo było lekkie bum i ktoś ją odpicował pod sprzedaż...na dodatek marnie bo mógł się chociaż zając dachem malując bok o klapie już nie wspominam. Mimo to myślę, że to była historia przed gościem od którego kupiłem auto, bo ten to nawet jej nie mył heh...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.