Skocz do zawartości

Zestaw do naprawy felg aluminiowych


BlOoW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Od pewnego czasu zacząłem  interesować się naprawa/regeneracja felg aluminiowych. Aktualnie jestem kierowca w Niemczech, na nockach przez co męczy mnie ta praca. 

Ruszyłem trochę z praniem tapicerki, ale wiadomo jak na początku jest. Chcę trochę to rozwinąć i zająć się też tymi felgami, bym mógł skończyć z jazdą w Niemczech, a zająć się tym w domu.

Co do felg - wiem że to długi i ciężki kawałek chleba by zarobić, ale liczę się z tym i stąd tu moje pytanie - w co warto zainwestować by jak najmniej się narobić? 

Internet obleciałem do okola, filmy na yt również, ale w większości każdy robi inaczej i są to filmy z +3 lat do tyłu. Robią to też raczej osoby typowo o dla siebie, stąd praca tylko ręczna. 

Trochę takie masło maślane mi tu wychodzi ale reasumując - mam garaż, mam sporo narzędzi prywatnie, typu jakieś wkrętarki, ale nie wiem co pasuje dokupić. 

Jaka maszyna by się zdała? Jakie pady, jakie papiery ścierne, wodne itp? 

Zestaw naprawczy z alle firmy boll jest ok? Czy lepiej kupić inny? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz świadczyć usługi regeneracji felg, a pytasz o podstawy 🙄  słabo to widzę, ale życzę jak najbardziej powodzenia 👍

Tak jak w detailingu nie jeden zaczynal... pozbieraj felgi po rodzinie, znajomych i próbuj, naprawiaj, ucz się (tylko nie zepsuje 😜). 

Zależy co chcesz robić. Prostować felgi? Polerować ranty? Polerować całe felgi? Zmiana koloru? Naprawa ubytków, obcierek? Sam sobie musisz odpowiedzieć na tego typu pytania i znając rozwiązanie problemu będziesz wiedział jakich narzędzi Ci brakuje. Montażownica do opon czy wyważarka się przyda. Duży kompresor, pistolet lakierniczy, piec do malowania proszkowego, itd ... 😁 

W necie jest masa materiałów, czytaj, oglądaj, a przede wszystkim zamknij się w garażu i działaj nawet ze starymi alusami że złomu 😃 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach