Romanesku Opublikowano 1 Czerwca 2023 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2023 Kupiłem auto "po rolniku" który jak widać ma załączonym obrazku czyścioszkiem nie był:)Jakie etapy czyszczenia zastosować i jakich preparatów użyć ? Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka
marcineke Opublikowano 1 Czerwca 2023 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2023 Co za różnica czy czysty czy brudny, jeśli nie ma nic przyklejonego czy wysmarowanego to zwykły interior cleaner sobie z tym poradzi, lubię takie gruzy, bo jest efekt... Jak by nie schodziło to APC 1:10 powinno temat zamknąć , ja używam jeszcze parownicy a jutro tornador przyjdzie to będzie komplet do czyszczenia.
Romanesku Opublikowano 1 Czerwca 2023 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2023 Jestem zielony w tym temacie dlatego pytam co i jak.Mam parownice do czyszczenia podłóg i kabiny , do auta jeszcze nie używałem ale spróbuję. Najpierw parownice a potem jak nie puści to APC.Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka
marcineke Opublikowano 1 Czerwca 2023 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2023 @Romanesku na odwrót, APC , pędzel i dopiero wjeżdżasz pianą, potem wytarcie mokra mikrofibrą i na koniec suchą.Z parownicą robota to bajka....Materiał dobrze zrobić bonetem 1
Tuptuś Opublikowano 1 Czerwca 2023 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2023 Plastiki spokojnie można potraktować parownicą, ale wydaje mi się że tkaniny na boczkach to trzeba najpierw chemią potraktować bo parownicą to powbijasz brud. Ale może niech ktoś bardziej doświadczony przy takich brudach się wypowie.
MMCzysci Opublikowano 1 Czerwca 2023 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2023 Zdaje się, że materiał już się odkleja. Szkoda, bo czasem najbardziej zasyfione boczki, z którymi męczyłbym się ręcznie przepieram (dosłownie 1-2 przejazdy) odkurzaczem i jest ok... No ale właśnie, warunek - materiał w dobrym stanie.Wyryte w skale z S20 FE 5G