Gość Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 Witam wszystkich. Chciałbym przedstawić krótką relację z mojej pierwszej poważniejszej zabawy z maszyną rotacyjną. Głównym celem było przywrócenie blasku lakieru i ogolne odświeżenie auta. A że mam do niego sentyment z racji na współpracę w dalszych trasach sprawa była jeszcze przyjemniejsza. Zdjęcia nie powalają na kolana ponieważ pierwszy raz fotografowałem lakier a raczej jego defekty. Zajmowało mi to sporo czasu i zrezygnowałem ze zdjęć w czasie pracy i teraz żałuje:) ale dobra do rzeczy: Mycie: Aktywna piana Super Slick & Suds Concentrated Car Wash (metoda na 2 wiadra) Rękawica Poorboys Mega Mit Osuszanie ręcznikiem Race Glaze Felgi Finish Kare 817 Sparkle Plenty Citrus Wheel Cleaner & Degreaser Opony Poorboys Bold&Bright Glinkowanie Poorboys Poly Clay Bar Poorboys Spray&Wipe Korekta lakieru Seria SSR +niebieski korek Wosk: Nattys Paste Waxx A więc po wymyciu auta i wyglinowaniu gentelman zawitał w garażu Nadszedł czas na zapalenie lamp... i jeszcze spojrzenie w innym miejscu czy aby maska tak naprawde wyglada??niestety tak i w tym momencie wziąłem sie za pracę maszyną. Do korekcji użyłem past SSR 3,0 miejscowo,poprzez 2,5 kończąc na SSR2 i wykańczając niebieskim korkiem. Pracowałem padami 3m (zielony,żółty,niebieski). Ogólnie to eksperymentowałem z kombinacjami past i padów żeby poznać ich właściwości gdyż był to mój pierwszy kontakt z nimi. Niestety brakło czasu na foto 50/50 i w świetle lamp ale następnym razem juz tego etapu nie pominę. Udało mi sie tylko zrobić parę fotek w biegu przed ubraniem auta,bo o 22 w piatęk dowiedziałem sie ze bede wiózł młodą parę do ślubu następnego dnia i gniotło mnie strasznie z czasem.Środek auta wymagał odkurzenia i odświeżenia bo o calym procesie nie było mowy(brak czasu). W sobotę bede mył samochód to zrobię zdjęcia w świetle halogenow i je powklejam. Głębsze rysy wymagały potraktowania papierem ale ten temat odpuściłem na przyszłość. Stopień korekty oceniam na 80%. Oto efekt: Pozdrawiam serdecznie i czekam na jakże cenne słowa krytyki
vanquisz Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 Pozdrawiam serdecznie i czekam na jakże cenne słowa krytyki Krytyka- większość zdjęć nie da się powiększyć, bynajmniej u mnie
Gość Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 U mnie tych, które nie sa na imageshack'u tez sie nie da
Gość Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 juz powinno wszystko dzialac Pozdrawiam
Tomasz KRK Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 U mnie wszystko działa. Najbardziej podoba mi się zdjęcie z odbiciem chmur w masce . Zdjęcia przed fajnie pokazują defekty, nie zazdroszczę pracy nad nimi znając jak twarde bywają lakiery na Mercedesach. Widać, że masz tam bardzo konkretny garaż
Moderator rychu Opublikowano 29 Lipca 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 Efekt całkiem, całkiem, nadkola trochę go psują ale ten garaż
Camel- Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 No i na jednym zdjęciu zostały pozostałości pasty w listwach bocznych i między nimi - warto było je okleić przed polerowaniem. Wszyszło naprawdę super, a z racji, że to Mercedes - genialnie PS. Tak dużego garażu też zazdroszczę...
Gość Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 U mnie wszystko działa. Najbardziej podoba mi się zdjęcie z odbiciem chmur w masce . Zdjęcia przed fajnie pokazują defekty, nie zazdroszczę pracy nad nimi znając jak twarde bywają lakiery na Mercedesach. Widać, że masz tam bardzo konkretny garaż Dzięki Tomku,no niepowiem cieżko było z tym lakiem. Nie mam doswiadczenia i zapewne wiele rzeczy zrobiłem źle i mozna było szybciej ale nie chciałem niczego spaprać i wolalem zostawic. Dopieszcze sobie go z czasem co do garażu to powiedzmy że jest na dobrym układzie pozdrawiam właściciela serdecznie za udostępnienie miejsca. Defakto był to magazyn starych maszyn a ja w miarę możliwości ogarnąłem go na potrzeby detailingu:) pozdrawiam
vanquisz Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 Teraz to widać ten WET-LOOK na ślubie będą mieli o czym rozmawiać
Camel- Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 Hmm o wynajęciu garażu na potrzeby polerowania nie pomyślałem... :
Gość Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 Efekt całkiem, całkiem, nadkola trochę go psują ale ten garaż Nadkola też mnie strasznie drażniły i były w planach ale jak pisałem gniotło z czasem:)bez odkręcania kół raczej cieżko było doprowadzić je do ładu. Brakło 2 pary rąk Na żywo aż tak strasznie nie wyglądały. Na zdjęciu flesz mocno po nich przywalił i wyszły tragicznie co nie znaczy że wyglądały jak należy pozdro [ Dodano: 29 Lipiec 2010, 22:32 ] No i na jednym zdjęciu zostały pozostałości pasty w listwach bocznych i między nimi - warto było je okleić przed polerowaniem.Wszyszło naprawdę super, a z racji, że to Mercedes - genialnie PS. Tak dużego garażu też zazdroszczę... Dzięki Camel.Apropo listew myślałem o tym ale miałem nadzieje że dadzą rady bez taśmy i jak sie okazało jednak nie:)nie jestem do końca zadowolony z rezultatu bo jest parę rzeczy które muszę dokończyć (między innymi elementy chromowane,skóre bo jest strasznie wysuszona,nadkola i komorę silnika).Co do Mercedesa to jest coś w tej marce. Szczególnie ten model przypadł mi do gustu.Kopyto ma konkretne a spalanie w trasie 7,6 l/100km w trasie przy średniej prędkości 160km/h.A dzwięk silnika...hmm miód jak na diesla Pozdro [ Dodano: 29 Lipiec 2010, 22:39 ] Teraz to widać ten WET-LOOK na ślubie będą mieli o czym rozmawiać apropo ślubu to prezencję miał konkretną:)tylko podczas ubierania auta myślałem że uduszę kwiaciarkę za brutalne traktowanie maski rzucała jakieś twarde badyle po masce i darła nimi po lakierze wyjątkowo brutalnie jak myślałem ile ja się napociłem nad tą maską to aż sam odczuwałem każde nieodpowiednie traktowanie:) Pozdrawiam
SZyBA Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 Gratulacje najs merolek i dobry silnik. No robota zrobiona dobrze jak 1 raz
etiv Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 jak myślałem ile ja się napociłem nad tą maską to aż sam odczuwałem każde nieodpowiednie traktowanie:) oj znam te ból, swojego robiłem sporo czasu, dziś pierwszy raz wyjechałem to co raz, paluchami mazali, by zobaczyć jaki śliski lakier;/
Camel- Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 ERR64, oj, ma ma... dużo by o Mercedesach mówić. Swoją drogą - lakier to 197?
Gość Opublikowano 29 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2010 Gratulacje najs merolek i dobry silnik. No robota zrobiona dobrze jak 1 raz dziekówa SZyBA. Merolek nie mój,ale powiedzmy że mocno ze mną zaprzyjaźniony:)Swoim wjeżdżam jutro do garażu:) Co do silnika to dopiero po jeźdźie tym autem przekonałem się do silnikow diesla. Wcześniej tylko 98...piękny zapach pozdrawiam [ Dodano: 29 Lipiec 2010, 23:18 ] ERR64, oj, ma ma... dużo by o Mercedesach mówić. Swoją drogą - lakier to 197? Niebawem będe miał spotkanie z kolejnym Mercedesem ale o tym napewno napiszę. Strasznie lubię obcować z tymi furkami apropo lakieru to powiem Ci szczerze że nie wiem nie jestem jeszcze na tym stopniu wtajemniczenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się