Autonova Posted December 15, 2022 Report Posted December 15, 2022 Wyrzuć zeszyt i pracuj nawet 2 godziny mniej tygodniowo Zapisujesz jeszcze klientów w papierowym terminarzu lub zeszycie? Jeśli nie chcesz marnować czasu na mozolne wyszukiwanie w nim informacji o kliencie, zamień zeszyt na aplikację na telefonie lub w komputerze. Zyskaj dostęp do danych o klientach, terminach, historii usług i zleceniach do realizacji, z dowolnego miejsca, 24 godziny na dobę, z poziomu komputera lub smartfona. Kojarzysz ten moment, kiedy nerwowo wertujesz strony terminarza w poszukiwaniu informacji o kliencie, wykonanej usłudze lub terminie? Dziwnym trafem potrzebna strona nigdy nie daje się znaleźć. Niezależnie ile jest takich sytuacji w skali miesiąca – zawsze tak samo frustrują i pochłaniaj sporo czasu – zmarnowanego czasu. Więcej na blogu https://autonova.com/blog/wyrzuc-zeszyt-pracuj-mniej
Autonova Posted December 21, 2022 Author Report Posted December 21, 2022 Utrzymaj klienta i spraw, że wróci po kolejny zakup Klient, który wraca i kupuje kolejne produkty lub usługi, jest wielokrotnie więcej wart niż klient jednorazowy. Usługi, po które można wracać, które wymagają okresowych przeglądów, kontroli i serwisów mogą regularnie zasilać firmową kasę, stać się ważną częścią Twoich przychodów. Dzięki aplikacji Autonova doprowadzisz do tego przy minimalnym nakładzie pracy. Instalując w domu klimatyzację liczysz się, z regularnymi wizytami serwisanta, który ją oczyści. Inaczej narażasz się na to, że zaniedbana zacznie pluć w Twoją stronę zarazkami i brzydkim zapachem. Dokładnie tak samo jest ze świadczonymi przez Ciebie usługami np. zabezpieczenia lakieru samochodowego. Jeśli klient dba o powłokę ochronną, to będzie ona mu służyła dłużej i spełniała swoje zadanie. Schody zaczynają się wtedy, kiedy założymy, że klient sam do wróci i nie musimy nic w tym kierunku robić Więcej na naszym blogu https://autonova.com/blog/przypomnienia-sms/
Autonova Posted February 3, 2023 Author Report Posted February 3, 2023 68 sloganów reklamowych dla myjni i studia autodetailingu Jest Crunchips – jest impreza, Redbull doda Ci skrzydeł, No to Frugo! – slogany reklamowe mają wielką moc. Dobrze skomponowane będą znakiem rozpoznawczym biznesu. Ważne, aby były proste i chwytliwe. Jako jeden z kluczowych elementów marketingu pozwolą budować Ci swoją markę, odróżnić od konkurencji i utrwalić skojarzenie z Twoją firmą w głowach klientów. Jednym z najsłynniejszych sloganów reklamowych świata to oczywiście Just do it! firmy Nike. Hasło powstało w 1988 roku, a jego autorem był Dan Wieden, jeden z właścicieli słynnej za oceanem agencji reklamowej Wieden-Kenedy. Podczas jednego ze spotkań z zespołem Nike, Wieden chciał pochwalić ludzi z którym miał okazję pracować i skomplementował ich słowami “You, Nike guys, you just do it”. Tak, grupa ludzi, która po prostu robiła swoje, zainspirowała go do stworzenia hasła, które jest dziś znane na całym świecie. Wiele haseł powstało przez przypadek, może i Twoje pojawi się, zainspirowane poniższymi przykładami. Więcej na naszym blogu https://autonova.com/blog/68-sloganow-reklamowych-dla-myjni-i-studia-autodetailingu/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now