Jump to content

Z bloga Autonova


Autonova

Recommended Posts

Wyrzuć zeszyt i pracuj nawet 2 godziny mniej tygodniowo

Zapisujesz jeszcze klientów w papierowym terminarzu lub zeszycie? Jeśli nie chcesz marnować czasu na mozolne wyszukiwanie w nim informacji o kliencie, zamień zeszyt na aplikację na telefonie lub w komputerze. Zyskaj dostęp do danych o klientach, terminach, historii usług i zleceniach do realizacji, z dowolnego miejsca, 24 godziny na dobę, z poziomu komputera lub smartfona.

Kojarzysz ten moment, kiedy nerwowo wertujesz strony terminarza w poszukiwaniu informacji o kliencie, wykonanej usłudze lub terminie? Dziwnym trafem potrzebna strona nigdy nie daje się znaleźć. Niezależnie ile jest takich sytuacji w skali miesiąca – zawsze tak samo frustrują i pochłaniaj sporo czasu – zmarnowanego czasu.

Więcej na blogu https://autonova.com/blog/wyrzuc-zeszyt-pracuj-mniej

aplikacja_glowny.png

Link to comment
Share on other sites

Utrzymaj klienta i spraw, że wróci po kolejny zakup

 

Klient, który wraca i kupuje kolejne produkty lub usługi, jest wielokrotnie więcej wart niż klient jednorazowy. Usługi, po które można wracać, które wymagają okresowych przeglądów, kontroli i serwisów mogą regularnie zasilać firmową kasę, stać się ważną częścią Twoich przychodów. Dzięki aplikacji Autonova doprowadzisz do tego przy minimalnym nakładzie pracy.

Instalując w domu klimatyzację liczysz się, z regularnymi wizytami serwisanta, który ją oczyści. Inaczej narażasz się na to, że zaniedbana zacznie pluć w Twoją stronę zarazkami i brzydkim zapachem. Dokładnie tak samo jest ze świadczonymi przez Ciebie usługami np. zabezpieczenia lakieru samochodowego. Jeśli klient dba o powłokę ochronną, to będzie ona mu służyła dłużej i spełniała swoje zadanie.

Schody zaczynają się wtedy, kiedy założymy, że klient sam do wróci i nie musimy nic w tym kierunku robić

 

Więcej na naszym blogu https://autonova.com/blog/przypomnienia-sms/

 

sms_autonova-1200x675.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

68 sloganów reklamowych dla myjni i studia autodetailingu

Jest Crunchips – jest impreza, Redbull doda Ci skrzydeł, No to Frugo! – slogany reklamowe mają wielką moc. Dobrze skomponowane będą znakiem rozpoznawczym biznesu. Ważne, aby były proste i chwytliwe. Jako jeden z kluczowych elementów marketingu pozwolą budować Ci swoją markę, odróżnić od konkurencji i utrwalić skojarzenie z Twoją firmą w głowach klientów.

Jednym z najsłynniejszych sloganów reklamowych świata to oczywiście Just do it! firmy Nike. Hasło powstało w  1988 roku, a jego autorem był Dan Wieden, jeden z właścicieli słynnej za oceanem agencji reklamowej Wieden-Kenedy.

Podczas jednego ze spotkań z zespołem Nike, Wieden chciał pochwalić ludzi z którym miał okazję pracować i skomplementował ich słowami “You, Nike guys, you just do it”. Tak, grupa ludzi, która po prostu robiła swoje, zainspirowała go do stworzenia hasła, które jest dziś znane na całym świecie.

Wiele haseł powstało przez przypadek, może i Twoje pojawi się, zainspirowane poniższymi przykładami.

 

Więcej na naszym blogu https://autonova.com/blog/68-sloganow-reklamowych-dla-myjni-i-studia-autodetailingu/

 

aae.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.