Skocz do zawartości

Z bloga Autonova


Autonova

Rekomendowane odpowiedzi

Wyrzuć zeszyt i pracuj nawet 2 godziny mniej tygodniowo

Zapisujesz jeszcze klientów w papierowym terminarzu lub zeszycie? Jeśli nie chcesz marnować czasu na mozolne wyszukiwanie w nim informacji o kliencie, zamień zeszyt na aplikację na telefonie lub w komputerze. Zyskaj dostęp do danych o klientach, terminach, historii usług i zleceniach do realizacji, z dowolnego miejsca, 24 godziny na dobę, z poziomu komputera lub smartfona.

Kojarzysz ten moment, kiedy nerwowo wertujesz strony terminarza w poszukiwaniu informacji o kliencie, wykonanej usłudze lub terminie? Dziwnym trafem potrzebna strona nigdy nie daje się znaleźć. Niezależnie ile jest takich sytuacji w skali miesiąca – zawsze tak samo frustrują i pochłaniaj sporo czasu – zmarnowanego czasu.

Więcej na blogu https://autonova.com/blog/wyrzuc-zeszyt-pracuj-mniej

aplikacja_glowny.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Utrzymaj klienta i spraw, że wróci po kolejny zakup

 

Klient, który wraca i kupuje kolejne produkty lub usługi, jest wielokrotnie więcej wart niż klient jednorazowy. Usługi, po które można wracać, które wymagają okresowych przeglądów, kontroli i serwisów mogą regularnie zasilać firmową kasę, stać się ważną częścią Twoich przychodów. Dzięki aplikacji Autonova doprowadzisz do tego przy minimalnym nakładzie pracy.

Instalując w domu klimatyzację liczysz się, z regularnymi wizytami serwisanta, który ją oczyści. Inaczej narażasz się na to, że zaniedbana zacznie pluć w Twoją stronę zarazkami i brzydkim zapachem. Dokładnie tak samo jest ze świadczonymi przez Ciebie usługami np. zabezpieczenia lakieru samochodowego. Jeśli klient dba o powłokę ochronną, to będzie ona mu służyła dłużej i spełniała swoje zadanie.

Schody zaczynają się wtedy, kiedy założymy, że klient sam do wróci i nie musimy nic w tym kierunku robić

 

Więcej na naszym blogu https://autonova.com/blog/przypomnienia-sms/

 

sms_autonova-1200x675.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

68 sloganów reklamowych dla myjni i studia autodetailingu

Jest Crunchips – jest impreza, Redbull doda Ci skrzydeł, No to Frugo! – slogany reklamowe mają wielką moc. Dobrze skomponowane będą znakiem rozpoznawczym biznesu. Ważne, aby były proste i chwytliwe. Jako jeden z kluczowych elementów marketingu pozwolą budować Ci swoją markę, odróżnić od konkurencji i utrwalić skojarzenie z Twoją firmą w głowach klientów.

Jednym z najsłynniejszych sloganów reklamowych świata to oczywiście Just do it! firmy Nike. Hasło powstało w  1988 roku, a jego autorem był Dan Wieden, jeden z właścicieli słynnej za oceanem agencji reklamowej Wieden-Kenedy.

Podczas jednego ze spotkań z zespołem Nike, Wieden chciał pochwalić ludzi z którym miał okazję pracować i skomplementował ich słowami “You, Nike guys, you just do it”. Tak, grupa ludzi, która po prostu robiła swoje, zainspirowała go do stworzenia hasła, które jest dziś znane na całym świecie.

Wiele haseł powstało przez przypadek, może i Twoje pojawi się, zainspirowane poniższymi przykładami.

 

Więcej na naszym blogu https://autonova.com/blog/68-sloganow-reklamowych-dla-myjni-i-studia-autodetailingu/

 

aae.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.