Gość Opublikowano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 W jaki sposób usunąłeś tą szrame na lewym tylnym błotniku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Jak ktoś już napisał stan auta przed DRAMAT!po ogarnięciu Szok przez duże S!!gruuuba robota Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 W jaki sposób usunąłeś tą szrame na lewym tylnym błotniku ? Kombinacją past 3Ma od FC+ di UF SE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 To co najwazniejsze, czyli lapa na fotce z aparatem, JEST Uwielbiam takie projekty, gdzie na poczatku akier wyglada okrutnie a po kilunastu godzinach pracy widac roznice golym okiem i to juz nawet nie w sloncu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Ja kocham ten efekt kiedy styrany jak pies wywalam auto na zewnątrz, wysiadam, oddalam się, odwracam i.....lecę z uśmiechem po aparat bo widzę, że jest dobrze. To wynagradza wszystko. Stay tuned, będą Civiki, Nissany Z i GTR, jakieś Mini.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Ja kocham ten efekt kiedy styrany jak pies wywalam auto na zewnątrz, wysiadam, oddalam się, odwracam i.....lecę z uśmiechem po aparat bo widzę, że jest dobrze. To wynagradza wszystko.Mam dokładnie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abs_olut Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 switena robota, skorygowane obtarcie robi wrazenie u siebie mam niemal identyczny stan lakieru, moze poza obtraciami, wzery i mase swirlsow do usuniecie ktorych sie powoli przymierzam gratuluje efektu i wykonanej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Szacun! Moim niewprawnym okiem auto wygląda jakby wyjechało z salonu. Daje to nadzieje na błysk mojego Gala, który jest podobny do Accorda i pewnie wymaga podobnej pracy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridley Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 respekt za robote mam ten sam lakier w civicu i jezeli chodzi o utrzymanie jest dramat. rysy powstaja juz podczas ycia i suszenia po polerce, woskowaniu itd. wiec jak ktos smiga na automaty, nie ma sie co dziwic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 1 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Czarny to niestety dramat, teraz mam czarne auto i już mam nerwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 1 Września 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 CMQ, ale za to jak wyglada zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Czarny to niestety wymagający lakier (też mam czarny) ale jest za to ponadczasowy. Lakiery japońskie są bardzo miękkie więc tym bardziej trzeba uważać. CMQ - niezła przesiadka, z białego do czarnego dla kontrastu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridley Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Żeby ten lakier był wieczny to możnaby robić polerke chociażby raz w miesiącu, a tak nie bardzo wiadomo co zrobić żeby caly czas wygladał dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 1 Września 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 a tak nie bardzo wiadomo co zrobić żeby caly czas wygladał dobrze... Wiadomo, tak w zasadzie to całe forum jest o tym co robić żeby cały czas wyglądał dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
APC Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 CMQ nie miałeś problemów ze "sticky paint" przy tym Accordzie? Wczoraj/dzisiaj robiłem swojego i momentami myślałem, że jajko zniosę Auto robiłem pastami Menzerny i Poorboys SSR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmarcinz Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Jak zwykle świetna robota gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 No to żeście odkopali kotleta a ja już myślałem, że CMQ wrócił z jakąś nową relacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
APC Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Pavlik dobry kotlet nie jest zły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butryn Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 CMQ nie miałeś problemów ze "sticky paint" przy tym Accordzie? Wczoraj/dzisiaj robiłem swojego i momentami myślałem, że jajko zniosę Auto robiłem pastami Menzerny i Poorboys SSR ja trafiłem na identyczną hondę i była masakra jeśli chodzi o "sticky paint". Jeden panel robiłem kilka godzin. Wełna i malutkie obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masa140 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 No tchnąłeś w japońca nowe życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur05 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Przed to chyba ktoś go druciakiem mył Świetna Robota. Efekt po jest rewelacyjny. Sza cun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 7 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Dzięki dobre słowo. Lakier jakiś szczególnie klejący nie był, za to temperatura otoczenia nie pomagała. Mam w garażu jeszcze nowego Accorda, który doczeka się relacji za jakiś czas, to powiem jak było. Co do powrotów z relacjami to niestety regulamin zabrania, a szkoda, bo trafiło mi się sporo aut, czasem naprawdę fajnych. Mam nadzieję wrzucić tu coś z najwyższej połki, ale nie wiem czy będzie to teraz, czy na wiosnę W razie czego moje relacje m znaleźć w necie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herusek14 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 No to dawaj adres gdzie można oglądać Twoje dzieła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 7 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 A np. tutaj: http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/board,38.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się