Gość Opublikowano 30 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2010 W jaki sposób usunąłeś tą szrame na lewym tylnym błotniku ?
Gość Opublikowano 31 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2010 Jak ktoś już napisał stan auta przed DRAMAT!po ogarnięciu Szok przez duże S!!gruuuba robota Pozdrawiam
CMQ Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2010 W jaki sposób usunąłeś tą szrame na lewym tylnym błotniku ? Kombinacją past 3Ma od FC+ di UF SE.
Kamil Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2010 To co najwazniejsze, czyli lapa na fotce z aparatem, JEST Uwielbiam takie projekty, gdzie na poczatku akier wyglada okrutnie a po kilunastu godzinach pracy widac roznice golym okiem i to juz nawet nie w sloncu.
CMQ Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Ja kocham ten efekt kiedy styrany jak pies wywalam auto na zewnątrz, wysiadam, oddalam się, odwracam i.....lecę z uśmiechem po aparat bo widzę, że jest dobrze. To wynagradza wszystko. Stay tuned, będą Civiki, Nissany Z i GTR, jakieś Mini....
Marco Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Ja kocham ten efekt kiedy styrany jak pies wywalam auto na zewnątrz, wysiadam, oddalam się, odwracam i.....lecę z uśmiechem po aparat bo widzę, że jest dobrze. To wynagradza wszystko.Mam dokładnie to samo
abs_olut Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 switena robota, skorygowane obtarcie robi wrazenie u siebie mam niemal identyczny stan lakieru, moze poza obtraciami, wzery i mase swirlsow do usuniecie ktorych sie powoli przymierzam gratuluje efektu i wykonanej pracy
Gość Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Szacun! Moim niewprawnym okiem auto wygląda jakby wyjechało z salonu. Daje to nadzieje na błysk mojego Gala, który jest podobny do Accorda i pewnie wymaga podobnej pracy...
ridley Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2010 respekt za robote mam ten sam lakier w civicu i jezeli chodzi o utrzymanie jest dramat. rysy powstaja juz podczas ycia i suszenia po polerce, woskowaniu itd. wiec jak ktos smiga na automaty, nie ma sie co dziwic
CMQ Opublikowano 1 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Września 2010 Czarny to niestety dramat, teraz mam czarne auto i już mam nerwa
Administrator Evo Opublikowano 1 Września 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 1 Września 2010 CMQ, ale za to jak wyglada zrobione
maestro00 Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2010 Czarny to niestety wymagający lakier (też mam czarny) ale jest za to ponadczasowy. Lakiery japońskie są bardzo miękkie więc tym bardziej trzeba uważać. CMQ - niezła przesiadka, z białego do czarnego dla kontrastu
ridley Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2010 Żeby ten lakier był wieczny to możnaby robić polerke chociażby raz w miesiącu, a tak nie bardzo wiadomo co zrobić żeby caly czas wygladał dobrze...
Administrator Evo Opublikowano 1 Września 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 1 Września 2010 a tak nie bardzo wiadomo co zrobić żeby caly czas wygladał dobrze... Wiadomo, tak w zasadzie to całe forum jest o tym co robić żeby cały czas wyglądał dobrze
APC Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2012 CMQ nie miałeś problemów ze "sticky paint" przy tym Accordzie? Wczoraj/dzisiaj robiłem swojego i momentami myślałem, że jajko zniosę Auto robiłem pastami Menzerny i Poorboys SSR
zmarcinz Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2012 Jak zwykle świetna robota gratulacje
Pavlik Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2012 No to żeście odkopali kotleta a ja już myślałem, że CMQ wrócił z jakąś nową relacją
APC Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2012 Pavlik dobry kotlet nie jest zły
Butryn Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2012 CMQ nie miałeś problemów ze "sticky paint" przy tym Accordzie? Wczoraj/dzisiaj robiłem swojego i momentami myślałem, że jajko zniosę Auto robiłem pastami Menzerny i Poorboys SSR ja trafiłem na identyczną hondę i była masakra jeśli chodzi o "sticky paint". Jeden panel robiłem kilka godzin. Wełna i malutkie obroty.
masa140 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 No tchnąłeś w japońca nowe życie
Artur05 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Przed to chyba ktoś go druciakiem mył Świetna Robota. Efekt po jest rewelacyjny. Sza cun
CMQ Opublikowano 7 Października 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 Dzięki dobre słowo. Lakier jakiś szczególnie klejący nie był, za to temperatura otoczenia nie pomagała. Mam w garażu jeszcze nowego Accorda, który doczeka się relacji za jakiś czas, to powiem jak było. Co do powrotów z relacjami to niestety regulamin zabrania, a szkoda, bo trafiło mi się sporo aut, czasem naprawdę fajnych. Mam nadzieję wrzucić tu coś z najwyższej połki, ale nie wiem czy będzie to teraz, czy na wiosnę W razie czego moje relacje m znaleźć w necie.
herusek14 Opublikowano 7 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 No to dawaj adres gdzie można oglądać Twoje dzieła
CMQ Opublikowano 7 Października 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Października 2012 A np. tutaj: http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/board,38.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się