Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wczoraj zabrałem się za polerowanie lamp w moim aucie. Już wcześniej polerowałem lampy w swoim poprzednim samochodzie i wszystko było ok. Niestety w tym przypadku musiałem chyba zrobić coś nie tak jak trzeba, ponieważ po polerowaniu nadal widoczne są rysy (dołączam zdjęcia). Najpierw użyłem papierów na mokro 800,1200,1500,1800,2200,2500. Następnie nalożyłem paste lamp doctor od K2 na maszyne do polerki i zaczynając od najniższych obrotów stopniowo je zwiększałem. Efekt nie był zadowalający więc postanowiłem spróbować polerki ręcznej (pasta+mikrofobra). Niestety to też nie podziałało i efekt jest taki jak na zdjęciach. Proszę o pomoc, co może być przyczyną i co powinienem z tym zrobić. Pozdrawiam. 

 

DSC_2460.JPG

DSC_2461.JPG

Opublikowano

Jaki stan przed? Jakiej firmy papier? Jakie auto? Tak z ciekawości 

Ewidentnie widać, że porysowałeś papierem o niskiej gradacji, nie wyprowadzając wyższą gradacją z podwójnym czasem pracy.

 

Spróbuj, 1000, 1500, 2000 z  dwa razy dłuższym czasem co gradację. Ale jak masz kiepskiej jakości papier, to delikatnie przyciskaj 

Powodzenia, dawj znac

 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 24.08.2022 o 10:39, AiXe napisał:

paste lamp doctor od K2

Myśle ze tez tutaj leży problem 🙂

Opublikowano

Trochę już minęło od założenia wątku, ale dorzucę swoje 3 grosze. Pytanie jak szlifowałeś lampy tym papierem: ręcznie czy mechanicznie? Ja ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że najlepsze jest szlifowanie ręczne, bez użycia żadnych wkrętarek, wiertarek, polerek, tarcz oporowych itp. Dlaczego? Ponieważ jeśli wpadnie Ci jakiś brud pod papier, choćby opiłek plastiku, to szlifując ręcznie jesteś w stanie go od razu wyczuć, Możesz wtedy przerwać szlifowanie, umyć/wymienić papier, przemyć klosz i jest OK. Jeśli dostanie Ci się brud pod papier na tarczy oporowej to szlifujesz tym brudem cały klosz zostawiając za sobą takie właśnie rysy jak na zdjęciu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Szlifowałem ręcznie. Po przeprowadzonym ponownym polerowaniu i dołożeniu papierów 3000 i 5000, problem prawie zniknął. Może nie jest idealnie ale jest już duuużo lepiej. Wcześniej lampy nie były w jakimś kiepskim stanie (auto to bmw e91).

Opublikowano

Hmmm powiem tak. Papier ma ogromne znaczenie. Znajomy zakupił zestaw do „renowacji lamp” na alledrogo i co tamten papier 600 był taki słaby ze ja swoim papierem 1500 zrobiłem więcej 😁 warto może zacząć od tego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.