AiXe Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Witam. Wczoraj zabrałem się za polerowanie lamp w moim aucie. Już wcześniej polerowałem lampy w swoim poprzednim samochodzie i wszystko było ok. Niestety w tym przypadku musiałem chyba zrobić coś nie tak jak trzeba, ponieważ po polerowaniu nadal widoczne są rysy (dołączam zdjęcia). Najpierw użyłem papierów na mokro 800,1200,1500,1800,2200,2500. Następnie nalożyłem paste lamp doctor od K2 na maszyne do polerki i zaczynając od najniższych obrotów stopniowo je zwiększałem. Efekt nie był zadowalający więc postanowiłem spróbować polerki ręcznej (pasta+mikrofobra). Niestety to też nie podziałało i efekt jest taki jak na zdjęciach. Proszę o pomoc, co może być przyczyną i co powinienem z tym zrobić. Pozdrawiam.
alexander.p Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Jaki stan przed? Jakiej firmy papier? Jakie auto? Tak z ciekawości Ewidentnie widać, że porysowałeś papierem o niskiej gradacji, nie wyprowadzając wyższą gradacją z podwójnym czasem pracy. Spróbuj, 1000, 1500, 2000 z dwa razy dłuższym czasem co gradację. Ale jak masz kiepskiej jakości papier, to delikatnie przyciskaj Powodzenia, dawj znac
D@ViD Opublikowano 5 Września 2022 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2022 W dniu 24.08.2022 o 10:39, AiXe napisał: paste lamp doctor od K2 Myśle ze tez tutaj leży problem
MC775 Opublikowano 6 Września 2022 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2022 Trochę już minęło od założenia wątku, ale dorzucę swoje 3 grosze. Pytanie jak szlifowałeś lampy tym papierem: ręcznie czy mechanicznie? Ja ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że najlepsze jest szlifowanie ręczne, bez użycia żadnych wkrętarek, wiertarek, polerek, tarcz oporowych itp. Dlaczego? Ponieważ jeśli wpadnie Ci jakiś brud pod papier, choćby opiłek plastiku, to szlifując ręcznie jesteś w stanie go od razu wyczuć, Możesz wtedy przerwać szlifowanie, umyć/wymienić papier, przemyć klosz i jest OK. Jeśli dostanie Ci się brud pod papier na tarczy oporowej to szlifujesz tym brudem cały klosz zostawiając za sobą takie właśnie rysy jak na zdjęciu.
AiXe Opublikowano 17 Września 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Września 2022 Szlifowałem ręcznie. Po przeprowadzonym ponownym polerowaniu i dołożeniu papierów 3000 i 5000, problem prawie zniknął. Może nie jest idealnie ale jest już duuużo lepiej. Wcześniej lampy nie były w jakimś kiepskim stanie (auto to bmw e91).
Putkowski07 Opublikowano 18 Września 2022 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2022 Hmmm powiem tak. Papier ma ogromne znaczenie. Znajomy zakupił zestaw do „renowacji lamp” na alledrogo i co tamten papier 600 był taki słaby ze ja swoim papierem 1500 zrobiłem więcej warto może zacząć od tego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się