Jump to content

Recommended Posts

Posted

Efekt popołudnia :)

 

Użyte środki to SSR 2,5 , SSR 1 , Natty's Wax Blue, APC i co nieco NEVR DULL :)

 

dscf0865x.jpg

 

dscf0866w.jpg

 

dscf0867e.jpg

 

dscf0868v.jpg

 

dscf0869d.jpg

 

dscf0870.jpg

 

dscf0872.jpg

 

dscf0873qn.jpg

 

dscf0873qn.jpg

 

dscf0875i.jpg

 

dscf0875i.jpg

 

dscf0878.jpg

 

Elementy ze stali kwasoodpornej takie jak tłumik, kolektory czy lusterka czeka jeszcze spotkanie pierwszego stopnia z filcem i pastą do stali nierdzewnej :D

Posted

Jak Ci się pracowało z SSR 2 i 1 ? Na jakim padzie ich użyłeś ? Daj info jak możesz bo jutro mam zamiar walczyć ze swoim autem tymi właśnie środkami. Każda wskazówka mile widziana.

Wracając do tematu, łądna robota, pięknie się prezentuje

Posted

Cześć liptonosz. Pady mam dwa - białego i czarnego G-MOP'a. Przy motocyklu mleczka sprawdziły się super ale robiłem też BMW 3 i niestety ale SSR 2,5 jest zbyt delikatne do twardego lakieru BMW także korekcja wyszła w zakresie ok 85% :)

 

Pozdrawiam!

  • 6 months later...
Posted

Winter time:

 

dscf1635.jpg

 

20101205j.jpg

 

20101205007.jpg

 

20101205004.jpg

 

20101205002.jpg

 

20101205005.jpg

 

 

Zawias zdemontowany, wyczyszczony, łożyska wymyte, sprawdzone i nasmarowane. Tylny zacisk rozebrany i wyczyszczony. Tak samo "tereny" wokoł zębatki zdawczej :) Teraz czas na montaż (niestety w garażu nie mam +20) :)

 

:vroom:

Posted

APC widzę że wszyscy już powoli przygotowują do sezonu 2 koła. Nie martw się ja też nie mam ciepłego garażu :( ale masz chociaż masz duży garaż bo moja powierzchnia to jest symboliczna :? a powracając do robótki to pięknie pięknie Suza 1 klasa :good:

Posted

Zdjęcia motorynki w rozkładzie są jakoś z grudnia. Przy okazji ostatniej odwilży i kilku cieplejszych dni udało mi sie motorynke poskładać w calość :)

 

Przy okazji rozbiórka tylnego zacisku, czyszczenie, nowe klocki i płyn :)

Posted

Piękna!! Jak mi się zawsze podobając bandytki! Taki fajny nieduży i zwrotny naked.

APC, to chyba fajne moto na pierwszy kontakt z dwuśladem co?

Posted
to chyba fajne moto na pierwszy kontakt z dwuśladem co?

 

Marco Suzuki Bandit mimo swoich wielu zalet wątpię aby zostawiał za sobą dwa ślady... :P

Posted

APC pięknie się prezentuje, jak to dobrze że do "sezonu" coraz blizej.

 

 

P.s

wątpię aby zostawiał za sobą dwa ślady

Czasem i takie się przywoziło :song::oops:

Posted

No chyba ze wyjęty z pod Intercity :) Ale wtopa... Dwu kółkiem miało być czy jak kto woli jednośladem. Po 8 godz pracy jestem...chyba można wybaczyć ;)

Posted

Marco co do "małego" Bandita, to na pierwszy kontakt zależy :) Jeżeli nie miałeś nigdy kontaktu z motocyklami wcześniej to osobiście uważam że jest za mocny i za cieżki - mimo wszytsko potrafi powieźć :) a i gabarytami taki mały nie jest - małe są motocykle klasy Suzy GS500, Hondy CB500 czy Kawy ER-5 które są wręcz idealne do nauki tzn dużo mniejsze gabarytowo, słabsze, wolniejsze, i lżejsze przez co są łatwiejsze w prowadzeniu. Nie raz i nie dwa te temat omawiałem ze znajomymi i zawsze sie upieram przy swoim - naukę zaczynajmy od mniejszych sprzętow, na duże i szybkie zawsze przyjdzie czas. Zauważ jak to wygląda w europie. Nie ma tyle ograniczeń pojemności, co są ograniczenia mocy i tak naprawdę możesz śmigać Hayabusą ale np zblokowaną do 34PS. Moc motocykli dawkuje się wraz z doświadczeniem kierowcy. W Polsce natomiast wszytsko poniżej 600 to śmietnik a najlepiej zaczynac od 1000cm :)

 

Jak dla mnie "mały" Bandit jest idealny jako motocykl na codzien, taki "all rounder" - idealnie nadaje się do miasta ale i na bliższe i dalekie wypady. Odpowiada mi także klasyczna stylistyka - silnik na wierzchu, troche chromu, prosta linia. Przy ewentualnej zmianie w grę wchodzi albo 1200, albo GSX 1400 albo XJR1300. Nowoczesne nakedy nie odpowiadają mi swoją futurystyczną stylistyką (ale to także tyczy się reszty nowych motocykli jak i samochodów). Plastik na codzień to średni pomysł a jednocylindrowe enduro zabija swoja kultura pracy :):D:D

 

Ale się rozpisałem, chyba mój najdłuższy post na forum :kox:

Posted

miłości moja ! sama myśl o niej w lecie spędzała mi sen z powiek ! mam nadzieję ze też niebawem taką sobie sprawię :mrgreen:

Posted

Bez przesady bandita 600 ogarnie każdy zdrowo myślący człowiek. Jak coś mam do sprzedania takiego jak ten 2000rok za 6500 w ładnym stanie

Posted

Majkel taka cena za model po 2000 roku to z całym szacunkiem ale chyba kiepski żart - stawiam ze to idealny anglik? Osobiście na hasło "motocykl z UK" dostaje drgawek i odruchów wymiotnych :)

Posted
Majkel taka cena za model po 2000 roku to z całym szacunkiem ale chyba kiepski żart - stawiam ze to idealny anglik? Osobiście na hasło "motocykl z UK" dostaje drgawek i odruchów wymiotnych :)

 

Ja też a moto jest z Włoch ma nastukane coś koło 16tys km :) cena do opłat więc koło 7300 wyjdzie już z OC. Wiadomo że podstawowe rzeczy będą do wymiany.

Posted

16 tyś. to wiesz kiedy on miał :D

Posted

Ma 16 na serio, nie bawi się w kręcenie liczników ja kupiłem hornetke 43tys km i czemu jej nie cofnął? Fz6 ma 30tys z 2006 roku a wygląda góra na 10tys. Ma też 6 innych hornetów z różnymi przebiegami 20-50tys

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.