APC Posted July 16, 2010 Report Posted July 16, 2010 Efekt popołudnia Użyte środki to SSR 2,5 , SSR 1 , Natty's Wax Blue, APC i co nieco NEVR DULL Elementy ze stali kwasoodpornej takie jak tłumik, kolektory czy lusterka czeka jeszcze spotkanie pierwszego stopnia z filcem i pastą do stali nierdzewnej
Liptonosz Posted July 16, 2010 Report Posted July 16, 2010 Jak Ci się pracowało z SSR 2 i 1 ? Na jakim padzie ich użyłeś ? Daj info jak możesz bo jutro mam zamiar walczyć ze swoim autem tymi właśnie środkami. Każda wskazówka mile widziana. Wracając do tematu, łądna robota, pięknie się prezentuje
APC Posted July 17, 2010 Author Report Posted July 17, 2010 Cześć liptonosz. Pady mam dwa - białego i czarnego G-MOP'a. Przy motocyklu mleczka sprawdziły się super ale robiłem też BMW 3 i niestety ale SSR 2,5 jest zbyt delikatne do twardego lakieru BMW także korekcja wyszła w zakresie ok 85% Pozdrawiam!
APC Posted January 23, 2011 Author Report Posted January 23, 2011 Winter time: Zawias zdemontowany, wyczyszczony, łożyska wymyte, sprawdzone i nasmarowane. Tylny zacisk rozebrany i wyczyszczony. Tak samo "tereny" wokoł zębatki zdawczej Teraz czas na montaż (niestety w garażu nie mam +20) :vroom:
Aleksander009 Posted January 23, 2011 Report Posted January 23, 2011 APC widzę że wszyscy już powoli przygotowują do sezonu 2 koła. Nie martw się ja też nie mam ciepłego garażu ale masz chociaż masz duży garaż bo moja powierzchnia to jest symboliczna a powracając do robótki to pięknie pięknie Suza 1 klasa
strzema Posted January 23, 2011 Report Posted January 23, 2011 Świetnie wygląda Twój Bandzior Oby ten sezon był dla nas suchy i słoneczny! Pozdrawiam!
APC Posted January 23, 2011 Author Report Posted January 23, 2011 Zdjęcia motorynki w rozkładzie są jakoś z grudnia. Przy okazji ostatniej odwilży i kilku cieplejszych dni udało mi sie motorynke poskładać w calość Przy okazji rozbiórka tylnego zacisku, czyszczenie, nowe klocki i płyn
Marco Posted January 23, 2011 Report Posted January 23, 2011 Piękna!! Jak mi się zawsze podobając bandytki! Taki fajny nieduży i zwrotny naked. APC, to chyba fajne moto na pierwszy kontakt z dwuśladem co?
strzema Posted January 23, 2011 Report Posted January 23, 2011 to chyba fajne moto na pierwszy kontakt z dwuśladem co? Marco Suzuki Bandit mimo swoich wielu zalet wątpię aby zostawiał za sobą dwa ślady...
Danio Posted January 23, 2011 Report Posted January 23, 2011 APC pięknie się prezentuje, jak to dobrze że do "sezonu" coraz blizej. P.s wątpię aby zostawiał za sobą dwa ślady Czasem i takie się przywoziło
Marco Posted January 23, 2011 Report Posted January 23, 2011 No chyba ze wyjęty z pod Intercity Ale wtopa... Dwu kółkiem miało być czy jak kto woli jednośladem. Po 8 godz pracy jestem...chyba można wybaczyć
APC Posted January 25, 2011 Author Report Posted January 25, 2011 Marco co do "małego" Bandita, to na pierwszy kontakt zależy Jeżeli nie miałeś nigdy kontaktu z motocyklami wcześniej to osobiście uważam że jest za mocny i za cieżki - mimo wszytsko potrafi powieźć a i gabarytami taki mały nie jest - małe są motocykle klasy Suzy GS500, Hondy CB500 czy Kawy ER-5 które są wręcz idealne do nauki tzn dużo mniejsze gabarytowo, słabsze, wolniejsze, i lżejsze przez co są łatwiejsze w prowadzeniu. Nie raz i nie dwa te temat omawiałem ze znajomymi i zawsze sie upieram przy swoim - naukę zaczynajmy od mniejszych sprzętow, na duże i szybkie zawsze przyjdzie czas. Zauważ jak to wygląda w europie. Nie ma tyle ograniczeń pojemności, co są ograniczenia mocy i tak naprawdę możesz śmigać Hayabusą ale np zblokowaną do 34PS. Moc motocykli dawkuje się wraz z doświadczeniem kierowcy. W Polsce natomiast wszytsko poniżej 600 to śmietnik a najlepiej zaczynac od 1000cm Jak dla mnie "mały" Bandit jest idealny jako motocykl na codzien, taki "all rounder" - idealnie nadaje się do miasta ale i na bliższe i dalekie wypady. Odpowiada mi także klasyczna stylistyka - silnik na wierzchu, troche chromu, prosta linia. Przy ewentualnej zmianie w grę wchodzi albo 1200, albo GSX 1400 albo XJR1300. Nowoczesne nakedy nie odpowiadają mi swoją futurystyczną stylistyką (ale to także tyczy się reszty nowych motocykli jak i samochodów). Plastik na codzień to średni pomysł a jednocylindrowe enduro zabija swoja kultura pracy Ale się rozpisałem, chyba mój najdłuższy post na forum
Setop Posted January 26, 2011 Report Posted January 26, 2011 miłości moja ! sama myśl o niej w lecie spędzała mi sen z powiek ! mam nadzieję ze też niebawem taką sobie sprawię
majkelradom Posted January 26, 2011 Report Posted January 26, 2011 Bez przesady bandita 600 ogarnie każdy zdrowo myślący człowiek. Jak coś mam do sprzedania takiego jak ten 2000rok za 6500 w ładnym stanie
APC Posted January 26, 2011 Author Report Posted January 26, 2011 Majkel taka cena za model po 2000 roku to z całym szacunkiem ale chyba kiepski żart - stawiam ze to idealny anglik? Osobiście na hasło "motocykl z UK" dostaje drgawek i odruchów wymiotnych
majkelradom Posted January 26, 2011 Report Posted January 26, 2011 Majkel taka cena za model po 2000 roku to z całym szacunkiem ale chyba kiepski żart - stawiam ze to idealny anglik? Osobiście na hasło "motocykl z UK" dostaje drgawek i odruchów wymiotnych Ja też a moto jest z Włoch ma nastukane coś koło 16tys km cena do opłat więc koło 7300 wyjdzie już z OC. Wiadomo że podstawowe rzeczy będą do wymiany.
majkelradom Posted January 26, 2011 Report Posted January 26, 2011 Ma 16 na serio, nie bawi się w kręcenie liczników ja kupiłem hornetke 43tys km i czemu jej nie cofnął? Fz6 ma 30tys z 2006 roku a wygląda góra na 10tys. Ma też 6 innych hornetów z różnymi przebiegami 20-50tys
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now