Skocz do zawartości

Produkty do samochodu


treore12
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez alexander.p,

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry

odzywam sie z prośbą o pomoc w dobraniu produktów do zaczęcia biznesu z myciem samochodu ( mówiąc to mam na myśli kompletne mycie na zewnątrz i wewnątrz razem z myciem tapicerki odkurzaczem ekstrakcyjnym). Interesują mnie takie produkty jak pre cleanery proszki do prania tapicerki itp najlepiej jakby były w większych ilościach niż standardowe.

Ps. Sam sie orientuje jakie trzeba produkty i jestem wstanie sam sobie wybrać jednak szukam porady bo tak naprawdę jestem dość zielony i nie wiem jaki produkt będzie lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zapoznałem się z produktem wygląda na bardzo dobry ma rozpisane bardzo dokładnie jakie rozcieńczenie do danego elementu jednak obawiam sie używać w wewnątrz auta czy moje obawy sa uzasadnione? i jaki produkt do prania tapicerek, skór , dobry produkt do plastików aby porządnie je wyczyścić i aby chociaż trochę odzyskały kolor. I jakie rozcieńczenie np jakbym chciał umyć gumowe wyblaknięte wycieraczki samochodowe. i  czy łatwo się spłukuje bo dostęp do wody miałbym dość ograniczony. i ile trzymać na karoserii przez splukaniem

ps. sory ze mecze ale poważnie podchodzę do temu a jak jest możliwość wole się was poradzić

@bochen a jakie produkty byś mi polecił i dlaczego ten produkt by się nie sprawdził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie