Autonova Posted July 6, 2022 Report Share Posted July 6, 2022 Nowość w aplikacji - pola własne. Podczas zapisywania klienta w kalendarzu można ustawić własne dodatkowe pola w których zapiszesz dowolne informacje jakie potrzebujesz. Może to być nr rejestracyjny auta, kolor, typ lakieru, rocznik auta, nr vin, typ opon, rozmiar opon, kod lakieru, nazwisko pracownika, który wykonuje usługę, wstępną wycenę czy nawet rozmiar buta klienta - każdemu wg. potrzeb. Dzięki takiemu elastycznemu podejściu możesz zgromadzić informacje jakie są Ci potrzebne do wykonania usługi. Więcej na filmiku Zachęcam do przetestowania aplikacji na stronie https://autonova.com/pl/wspolpraca i pisania sugestii co chcielibyście w aplikacji. Jesteśmy otwarci i elastyczni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autonova Posted August 16, 2022 Author Report Share Posted August 16, 2022 Cześć. Wychodząc naprzeciw wszystkim, którzy mają mało czasu, a chcieliby przetestować nasz kalendarz, przygotowaliśmy wersję testową live demo, do testowania bez rejestracji. Polecam https://autonova.com/pl/kalendarz-demo?utm_source=forum_ka&utm_medium=post 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autonova Posted September 7, 2022 Author Report Share Posted September 7, 2022 Najnowsza aktualizacja aplikacji to przede wszystkim: 1. Oznaczanie kolorami wybranych wizyt i klientów. Można to wykorzystać do wizualnego zarządzania wizytami np. jeden typ usług oznaczać jednym kolorem, a pozostałe innym. Kolorów można użyć również do przypisania pracowników do konkretnych klientów w kalendarzu. Przykładowo - kolor zielony to pracownik 1, kolor niebieski to pracownik 2. 2. Import kontaktów z telefonu do kartoteki klientów - można zaczytać do aplikacji numery klientów z książki telefonicznej. Przydatne w przypadku posiadania bazy numerów klientów w telefonie. 3. Oznaczenie świat i dni wolnych od pracy w kalendarzu. Mała rzecz a istotna. 4. Ograniczenie stanowisk i dni w które można zapisać się przez Internet. Aktywując tą opcję można wybrać, że klienci z Internetu mogą się zapisywać np. tylko na wybrany dzień lub tylko na określone godziny. 5. Opcja urlopów i nieobecności w kalendarzu Zapraszam do przetestowania na https://autonova.com/pl/wspolpraca?utm_source=forum_ka&utm_medium=post 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autonova Posted September 16, 2022 Author Report Share Posted September 16, 2022 Czołem, kolejne hektolitry kawy za nami, sporo pracy, otartego potu z czoła i cyk... kolejne funkcje w aplikacji są już online ( a to tylko kolejna próbka tego co szykujemy dalej ) 1. Pracownicy - możliwość dodania do aplikacji pracowników i zarządzanie nimi. Pracownik może być przypisany do stanowiska pracy lub ręcznie dodany do konkretnego wpisu w kalendarzu. Dzięki temu wiemy, który pracownik wykonał daną usługę dla danego klienta. Można do tych informacji wrócić w razie potrzeby. 2. Drukowanie planu dnia dla pracownika lub całego stanowiska - dla tych co lubią mieć na papierze rozpiskę całego dnia 3. Nowe pola własne - waluta, data, liczba - dzięki nim można zapisywać w aplikacji dodolne dane dotyczące klienta np. wstępną wyceną, kosztorys ( pole waluta), datę pierwszej aplikacji powłoki ceramicznej ( pole data) lub np. ilość zalanych litrów oleju do silnika ( pole liczba) 4. Przycisk szybkiego powrotu do kalendarza - dla tych, którym zdarza się pobłądzić po aplikacji i chcę szybko wrócić do widoku kalendarza 5. Oznaczenie świąt w kalendarzu - nie było, a teraz już są 6. Filtry w kampaniach SMS - podczas wysłania wiadomości SMS do wielu klientów można wybrać np. wysłanie do tych , którzy byli u nas na usłudze w ciągu ostatnich X dni, lub wręcz odwrotnie - tych co nie byli na żadnej usłudze np. w ciągu ostatniego półrocza Oczywiście to tylko wersje startowe tych funkcjonalności i będziemy je rozwijać, w kierunku jaki zaproponują użytkownicy aplikacji. Gdybyś chciał się podzielić swoimi pomysłami, z przyjemnością dodamy coś co pozwoli zrealizować potrzeby Twojej firmy. Napisz do mnie na adres bok@autonova.com lub skorzystaj z wiadomości na formu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autonova Posted September 23, 2022 Author Report Share Posted September 23, 2022 Nowy interfejs aplikacji - będzie jeszcze bardziej przejrzyście, czytelnie, prosto i intuicyjnie. Już wkrótce. Cytując jednego z użytkowników naszej aplikacji - czasy papierowego kalendarza i zeszytu już dawno minęły. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autonova Posted October 20, 2022 Author Report Share Posted October 20, 2022 Nowy interfejs aplikacji jest już online. Zapraszamy do testowania na https://autonova.com/pl/kalendarz-demo?utm_source=forum-ka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autonova Posted October 25, 2022 Author Report Share Posted October 25, 2022 Małe demo z klikania po aplikacji. Zapraszam do darmowej rejestracji i przetestowania. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autonova Posted January 31 Author Report Share Posted January 31 Nowości w aplikacji po styczniowej aktualizacji - dodaliśmy obsługę kilku punktów usługowych w jednej aplikacji, jeśli macie 2 studia w 2 osobnych lokalizacjach (np. Łódź i Pabianice) to można nimi zarządzać z 1 miejsca i przełączać się między kalendarzami tych dwóch punktów usługowych - dodaliśmy obsługę pracowników z dostępem do aplikacji, teraz możesz dać dostęp do aplikacji swojemu pracownikowi lub wspólnikowi, pracownik może mieć ograniczone uprawnienia np. tylko do wybranego stanowiska - dodaliśmy opcję tworzenia własnych szablonów SMS, które można zapisać i wykorzystywać w dowolnym momencie np. jeśli chcesz zrobić promocję z okazji Tłustego Czwartku i wysłać info do niej na telefony klientów, to teraz jest taka opcja - dodaliśmy opcję ustawienia kiedy ma zostać wysłane przypomnienie do klienta o tym, że jest do umówiony na dany termin - można wybrać od 24h przed umówionym terminem, do nawet 7 dni przed rezerwacją - wprowadziliśmy prosty formularz online, przez który Twój klient może umówić się do Ciebie przez Internet Pracujemy nad kolejnymi funkcjami - jeśli chcesz, abyśmy dostosowali je do Twojej firmy i wymagać, odezwij się do mnie - nowy typ stanowisk gdzie klientów nie przypisuje się do konkretnej godziny, ale ustawia w kolejce, jeden za drugim - aplikacja mobilna na androida - widget na Twoją stronę internetową, przez który klient może się umówić online na usługę - moduł przejęcia auta, który ma zastąpić papierowe formularze oraz wiele innych ulepszeń, udogodnień i poprawek. Co tydzień dodajemy nowe opcje do aplikacji. Przetestuj na https://autonova.com/pl/ lub skorzystaj z formularza i umów się na demo z naszym konsultantem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Autonova Posted March 8 Author Report Share Posted March 8 Cześć. W ostatnich dniach udało nam się dodać do aplikacji nowy rodzaj stanowisk. Teraz do dyspozycji są 2 stanowiska: - z podziałem na godziny, dla usług, które mają określony czas trwania np. czyszczenie klimatyzacji, ozonowanie itp. - bez podziału na godziny, gdzie klientów ustawia się w kolejce jednego za drugim Więcej o tym na naszym blogu https://autonova.com/blog/kalendarz-bez-planowania-godzin-czy-to-opcja-dla-ciebie/ Kolejna funkcja jaka wylądowała w aplikacji to możliwość dodawania własnych usług, z opisem, cenami itp. Na podstawie kartoteki usług budowany jest cennik, który publikowany jest na stronie wizytówkowej studia. Taka strona wygląda tak https://autonova.com/pl/biz/punkty/autospa-poznan Do czego służy strona wizytówkowa? Do umawiania klientów. W aplikacji znajduje się link do tej strony wraz z kodem QR. Możesz taki link zamieścić w Internecie lub wydrukować QR na wizytówce i umawiać przez nią swoich klientów bez kontaktu telefonicznego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now