Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nowość w aplikacji - pola własne.

 Podczas zapisywania klienta w kalendarzu można ustawić własne dodatkowe pola w których zapiszesz dowolne informacje jakie potrzebujesz. 

Może to być  nr rejestracyjny auta,  kolor, typ lakieru, rocznik auta, nr vin, typ opon, rozmiar opon, kod lakieru, nazwisko pracownika, który wykonuje usługę, wstępną wycenę  czy nawet rozmiar buta klienta - każdemu wg. potrzeb.

Dzięki takiemu elastycznemu podejściu możesz zgromadzić informacje jakie są Ci potrzebne do wykonania usługi. 

Więcej na filmiku 

 

 

Zachęcam do przetestowania aplikacji na stronie https://autonova.com/pl/biz i pisania sugestii co chcielibyście w aplikacji. Jesteśmy otwarci i elastyczni.

 

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć.

 

Wychodząc naprzeciw wszystkim, którzy mają mało czasu, a chcieliby przetestować nasz kalendarz, przygotowaliśmy wersję testową. Możecie testować bez zobowiązań przez 14 dni. 

 

 

  • Lubię to 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Najnowsza aktualizacja aplikacji  to przede wszystkim:

 

1. Oznaczanie kolorami wybranych wizyt i klientów. Można to wykorzystać do wizualnego zarządzania wizytami np. jeden typ usług oznaczać jednym kolorem, a pozostałe innym. Kolorów można użyć również do przypisania pracowników do konkretnych klientów w kalendarzu. Przykładowo - kolor zielony to pracownik 1, kolor niebieski to pracownik 2.

image.png.cda35c4c953b08ff88e2e57253bb6671.png

2. Import kontaktów z telefonu do kartoteki klientów - można zaczytać do aplikacji numery klientów z książki telefonicznej. Przydatne w przypadku posiadania bazy numerów klientów w telefonie.

3. Oznaczenie świat i dni wolnych od pracy w kalendarzu. Mała rzecz a istotna.

4. Ograniczenie stanowisk i dni w które można zapisać się przez Internet.  Aktywując tą opcję można wybrać, że klienci z Internetu mogą się zapisywać np. tylko na wybrany dzień lub tylko na określone godziny.

5. Opcja urlopów i nieobecności w kalendarzu 

 

Zapraszam do przetestowania na https://app.autonova.com/

 

 

 

 

 

  • Lubię to 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czołem,

kolejne hektolitry kawy za nami, sporo pracy,  otartego potu z czoła  i cyk... kolejne funkcje w aplikacji są już online ( a to tylko kolejna próbka tego co szykujemy dalej ) 

 

1. Pracownicy - możliwość dodania do aplikacji pracowników i zarządzanie nimi. Pracownik może być przypisany do stanowiska pracy lub ręcznie dodany do konkretnego wpisu w kalendarzu.  Dzięki temu wiemy, który pracownik wykonał daną usługę dla danego klienta.  Można do tych informacji wrócić w razie potrzeby.   

2. Drukowanie planu dnia dla pracownika lub całego stanowiska - dla tych co lubią mieć na papierze rozpiskę całego dnia 

3. Nowe pola własne - waluta, data, liczba - dzięki nim można zapisywać w aplikacji dodolne dane dotyczące klienta np.  wstępną wyceną, kosztorys ( pole waluta), datę pierwszej aplikacji powłoki ceramicznej ( pole data)  lub np. ilość zalanych litrów oleju do silnika ( pole liczba)

4. Przycisk szybkiego powrotu do kalendarza - dla tych, którym zdarza się pobłądzić po aplikacji i chcę szybko wrócić do widoku kalendarza 

5. Oznaczenie świąt w kalendarzu - nie było, a teraz już są 

6.  Filtry w kampaniach SMS - podczas wysłania wiadomości SMS do wielu klientów można wybrać np. wysłanie do tych , którzy byli u nas na usłudze w ciągu ostatnich X dni, lub wręcz odwrotnie - tych co nie byli na żadnej usłudze np. w ciągu ostatniego półrocza 

 

Oczywiście to tylko wersje startowe tych funkcjonalności i będziemy je rozwijać, w kierunku jaki zaproponują użytkownicy aplikacji.  Gdybyś chciał się podzielić swoimi pomysłami, z przyjemnością dodamy coś co pozwoli zrealizować potrzeby Twojej firmy. Napisz do mnie na adres bok@autonova.com lub skorzystaj z wiadomości na formu.

 

PlanStanowisk.JPG.75676414a3b05c624f422ce507aa6f2e.JPG

KampaniaSMS.JPG.37c854df83c447e5497d84451dd7ff7d.JPG

Wizyty.JPG.594a88348d591836dba05a83ca240ec1.JPG

  • Lubię to 1
Opublikowano

Nowy interfejs aplikacji - będzie jeszcze bardziej przejrzyście, czytelnie, prosto i intuicyjnie.  Już wkrótce. 

Cytując jednego z użytkowników naszej aplikacji - czasy papierowego kalendarza i zeszytu już dawno minęły. 

 

 

 

new look.PNG

  • Lubię to 1
  • 4 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Nowości w aplikacji po styczniowej aktualizacji 

- dodaliśmy obsługę kilku punktów usługowych w jednej aplikacji, jeśli macie 2 studia w 2 osobnych lokalizacjach (np. Łódź i Pabianice) to można nimi zarządzać z 1 miejsca i przełączać się między kalendarzami tych dwóch punktów usługowych

- dodaliśmy obsługę pracowników z dostępem do aplikacji, teraz możesz dać dostęp do aplikacji swojemu pracownikowi lub wspólnikowi, pracownik może mieć ograniczone uprawnienia np. tylko do wybranego stanowiska 

- dodaliśmy opcję tworzenia własnych szablonów SMS, które można zapisać i wykorzystywać w dowolnym momencie np. jeśli chcesz zrobić promocję z okazji Tłustego Czwartku i wysłać info do niej na telefony klientów, to teraz jest taka opcja 

- dodaliśmy opcję ustawienia kiedy ma zostać wysłane przypomnienie do klienta o tym, że jest do umówiony na dany termin - można wybrać od 24h przed umówionym terminem, do nawet 7 dni przed rezerwacją 

- wprowadziliśmy prosty formularz online, przez który Twój klient może umówić się do Ciebie przez Internet 

 

Pracujemy nad kolejnymi funkcjami - jeśli chcesz, abyśmy dostosowali je do Twojej firmy i wymagać, odezwij się do mnie 😉 

- nowy typ stanowisk gdzie klientów nie przypisuje się do konkretnej godziny, ale ustawia w kolejce, jeden za drugim

- aplikacja mobilna na androida

- widget na Twoją stronę internetową, przez który klient może się umówić online na usługę 

- moduł przejęcia auta, który ma zastąpić papierowe formularze 

oraz wiele innych ulepszeń, udogodnień i poprawek. Co tydzień dodajemy nowe opcje do aplikacji. 

 

Przetestuj na https://autonova.com/pl/  lub skorzystaj z formularza i umów się na demo z naszym konsultantem. 

 

 

 

 

Umów poznań.PNG

  • Lubię to 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć.

W ostatnich dniach udało nam się dodać do aplikacji nowy rodzaj stanowisk. Teraz do dyspozycji są 2 stanowiska:

- z podziałem na godziny, dla usług, które mają określony czas trwania np. czyszczenie klimatyzacji, ozonowanie itp. 

- bez podziału na godziny, gdzie klientów ustawia się w kolejce jednego za drugim 

 

Więcej o tym na naszym blogu https://autonova.com/blog/kalendarz-bez-planowania-godzin-czy-to-opcja-dla-ciebie/

 

 

 

stanowiska.PNG

Kolejna funkcja jaka wylądowała w aplikacji to możliwość dodawania własnych usług, z opisem, cenami itp.  Na podstawie kartoteki usług budowany jest cennik, który publikowany jest na stronie wizytówkowej studia. 

Taka strona wygląda tak https://autonova.com/pl/biz/punkty/autospa-poznan

Do czego służy strona wizytówkowa? 

Do umawiania klientów.

W aplikacji znajduje się link do tej strony wraz z kodem QR.  Możesz taki link zamieścić w Internecie lub wydrukować QR na wizytówce i umawiać przez nią swoich klientów bez kontaktu telefonicznego.

 

smart.png

wizka JPG.jpg

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Czołem.

Dark mode w aplikacji. Mała rzecz, a ucieszyła wielu.

 

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej w czym pomoże ci aplikacja Autonova - napisz na an1@autonova.com, zostaw kontakt do siebie tutaj https://autonova.com/blog/kontakt/ lub zadzwoń 62 737 88 31 (godz. 7.00-15.00).

 

 

1.jpg

2.jpg

  • Lubię to 1
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Czołem w nowym roku.


Zarządzanie studiem detailingowym jest teraz jeszcze łatwiejsze. Aplikacja Autonova jest już dostępna na urządzeniach z systemem iOS. Zachęcamy do jej pobrania bezpośrednio z App Store i przetestowania.

Aplikacja dostępna jest pod linkiem
https://apps.apple.com/pl/app/autonova/id6470261610

Przypominamy również, że wersja na urządzenia z systemem Android dostępna jest w sklepie Google Play pod linkiem https://play.google.com/store/apps/details?id=com.autonova.app.

Co znajdziesz w aplikacji?
- kalendarz do zarządzania terminami i klientami
- moduł automatycznej komunikacji SMS z klientami
- elektroniczną wersję protokołów przyjęcia auta na usługę
- dodawanie pracowników do wykonywanych prac
- zarządzanie wieloma punktami usługowymi
- moduł przechowalni opon dla wulkanizacji
- bazę klientów i pojazdów
- moduł umawiania klientów przez Internet
 

 

 

 

 

 

1.jpg

  • Lubię to 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Numer vin, przebieg auta, numer lakieru, kolor tapicerki, numer buta klienta ... jakiekolwiek "specyficzne" dane o umówionym kliencie lub aucie potrzebujesz zapisać - możesz to zrobić w Autonova.

Wzbogaciliśmy aplikację o możliwość definiowania własnych pól na kluczowe dane.  Możesz skorzystać z pól typu tekst, data, liczba lub waluta. 

Sprawdź na https://autonova.com/pl/biz

 

Pola własne 1.JPG

Pola własne 2.JPG

  • Lubię to 1
  • Super 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.