Wax Paradise Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2011 Sucre, nie ma najlepszego. Wszystko zależy od oczekiwań i preferencji.
Jan Wronowski Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2011 ręcznie czy maszynowo? Zalezy jeszcze od stanu lakieru
Administrator Evo Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2011 ręcznie czy maszynowo? Ręcznie to w zasadzia każda operacja jest one step, chyba że komuś się uda porobić hologramy.
Wax Paradise Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2011 Zalezy jeszcze od stanu lakieru To mieści się w kategorii oczekiwań. Jeżeli ktoś ma mocno porysowany lakier, to oczekuje od produktu usunięcia rys
lakikwap Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2011 a jednak nie lepiej na maszynie zapodać extrafina paste... i na to jakiś clinet (ale tańszy bo LP kosztuje IMO zdecydowanie za dużo)
bąku Opublikowano 11 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2011 Oczywiście że ma Faktem jest że o takiej korekcie LP jak na tym Subaru możnaby zapomnieć np na BMW albo VW. Dokładnie właśnie to miałem na myśli
Sucre Opublikowano 12 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2011 Waxparadise zależy mi na usunięciu drobnych podłużnych rysek powstałych przy myciu, nie są to swirle tylko podłużne poziome ryski widoczne w słońcu. Zastanawiam się nad djlp na polishing padzie lub 205 albo scholl s40 na finishingu. Co polecacie??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się