Łukasz Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 Witam wczoraj w moje ręce trafiło VW Lupo kolegi. Autko było 2 miesiące temu w całości malowane i niestety czego można było się spodziewać wróciło od lakiernika w raczej marnym stanie. Z racji tego, że kolega jest fanem Meguiarsa to postanowiłem, że zostanie on zrobiony w całości tymi właśnie kosmetykami (w jednym miejscu dla próby zrobiłem kawałek pastą 3M dla porównania do UC). Na zrobienie auta było bardzo mało czasu więc właściciel poprosił jeszcze jednego naszego wspólnego kolegę, który ma pewne pojęcie o polerowaniu maszyną aby mi trochę pomógł. Całość bez zrobienia wnętrza (właściciel postanowił sam się tym zająć) zajęła nam 10h bez mycia i glinkowania, które posiadacz auta zrobił wcześniej sam. Mycie i glinkowanie: - szampon: Meguairs NXT Car Wash - rękawica: Meguairs Wash Mitt - system: 1 wiadro - osuszanie: Meguairs Water Magnet x1 - glinkowanie: glinka Meguairs + QD Koła: - preparat do mycia felg - szczotka do nadkoli - opony: Meguairs Hot Shine Tire Gel Korekta lakieru i zabezpieczenie: - Festool Shinex RAP 150, Makita - pady: 3M (zielony, żółty), Meguiars (małe pady) - pasty: Meguars UC + SX - oczyszczanie lakieru podczas pracy: Meguairs Final Inspection - cleaner: Meguairs DC1 - wosk: Meguairs NXT 2.0 - mikrofibry: Meguairs SSM, Autospa, Zaino Pozostałe elementy: - szyby: Meguairs Glass Cleaner - uszczelki i zewnętrzne plastiki: Meguairs GC Trim Detailer Auto tak wyglądało po zakupie: PRZED KOREKTĄ: 50/50 EFEKT KOŃCOWY:
przemas22 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 Piekna robota samo auto też ze smaczkiem
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 no ja teraz sie boje wyjechać z garażu
Arglist Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 Łukasz robota jak zawsze profi . Bardzo fajny pojazd.
turzol Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 Ładnie ogarnąłeś to GTI Jedno z moich ulubionych autek
hart88 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 Ładna robota.Kolor zyskał "soczystości" A samo autko ja na Lupo rewelacja.Nie wiedziałem ,ze taka wersja była.Jaki tam silnik siedzi ?
marasec Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 Też tak właśnie patrze na zdjęcia i mi znajome z jednego z forum Już chwaliłem to autko, ale teraz jest jeszcze ładniejsze. Tego właśnie brakowało
AutoDetailing Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 Jedno z niewielu fajnych aut koncernu VW. Po zabiegu prezentuje się rewelacyjnie
theOne Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autko wygląda genialnie. Nie przepadam za czerwonym, ale w połączeniu z Lupo i wypucowaniem, wygląda genialnie. Możesz wrzucić jakieś fotki z wnętrzem? Było w ogóle Lupo GTI czy tylko emblematy przełożone? Co pod maską?
Administrator Evo Opublikowano 17 Czerwca 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2010 Było było, silnik 1.6 125 koni, ten sam co w Polo GTI.
SZyBA Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autko wygląda genialnie. Nie przepadam za czerwonym, ale w połączeniu z Lupo i wypucowaniem, wygląda genialnie. Możesz wrzucić jakieś fotki z wnętrzem? Było w ogóle Lupo GTI czy tylko emblematy przełożone? Co pod maską? Oczywiście że było LUPO GTI Silnik 1,6 moc 125koni
Łukasz Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2010 Możesz wrzucić jakieś fotki z wnętrzem? Wnętrze nie było ruszane, a i nie mam w sumie żadnych fotek.
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2010 Możesz wrzucić jakieś fotki z wnętrzem? Wnętrze nie było ruszane, a i nie mam w sumie żadnych fotek. zrobie bo wysprzatany i umyty wypachniony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się