Jump to content

Mycie auta pod domem


Swiety
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Jutro mam dostać taka fajna mila paczkę z kosmetykami do auta. I wpadłem na fajny pomysł umycia auta bez myjki. Czy to wypali?. Mam studnie 18m która służy mi do podlewania działki ogrodu itp. Studia ma jaka zwykła pompę za 90zl wiadomo ze to nie pompa za 600zl itp ale da rade podlewać. I tu mam pytanie czy sposób na dwa wiadra i do tego taka woda ze studni da rade?. Generalnie najpierw chce dobrze spłukać auto z piasku itp a potem brać sie za mycie i płukanie itp. jest to dosc typowe : 50m węza ogrodowego i pistolet ogrodowy. Czy warto zaopatrzyć sie w jakieś specjalne pistolety do mycia itp ? czy mogę ta umyć auto ?

Link to comment
Share on other sites

Ja bym się bardzo poważnie zastanowił. Sprawdź czy z tej studni nie leci woda z piaskiem. Kiedyś wrzuciłem do studni pompę o za dużej wydajnosci jak na mozliwości studni, efekt był taki, że po spłukaniu samochodu zostawały na lakierze ziarnka piasku.

Link to comment
Share on other sites

piotrandrzej raczej piasku nie ma pompa smiga od 2 lat ponad i 3 miesiące temu sprawdzałem przez sitka rożne i na szkle czy nie rysuje itp nic nie widać :) A i woda byla badana tak z ciekawości

Link to comment
Share on other sites

Kolego,ja również jestem nowicjuszem w tych sprawach,ale tak na chłopski rozum proponowałbym Ci zakup myjki wysokociśnieniowej.Myślę,że myjka o mocy 1300W regenerująca ciśnienie do 100 bar(koszt ok.300 zł),do użytku własnego będzie wystarczająca.Pamiętaj,że pierwszym krokiem jaki powinieneś wykonać zabierając się do mycia samochodu to jego dobre spłukanie pod ciśnieniem,w ten sposób wyeliminujesz prawdopodobieństwo dostania się piasku do gąbki,a co za tym idzie porysowania struktury lakieru ;)

Link to comment
Share on other sites

bawarczyk357, właśnie myjki nie mam :P dlatego tak sie zastanawiam nad myciem popa daje tam jakieś ciśnienie nie jest zle serio ale czy starczy hmm błoto usuwa bez problemu. Ale chyba masz racje z ta myjka 300-400zl to jeszcze nie sa jakieś spore koszta. Aha i zapomniałem spytać czy wolna myc auto pod domem ? nie mam odprowadzenia do kanalizy itp a srodki sa biodegradowalne

Link to comment
Share on other sites

bawarczyk357, właśnie myjki nie mam :P dlatego tak sie zastanawiam nad myciem popa daje tam jakieś ciśnienie nie jest zle serio ale czy starczy hmm błoto usuwa bez problemu. Ale chyba masz racje z ta myjka 300-400zl to jeszcze nie sa jakieś spore koszta. Aha i zapomniałem spytać czy wolna myc auto pod domem ? nie mam odprowadzenia do kanalizy itp a srodki sa biodegradowalne

 

 

Myślę,że myjka to dobra rzecz,a wręcz jestem przekonany że szybko zaakceptujesz jej obecność :)

Z tym myciem pod domem jest podobnie jak z myciem pod blokiem,dopóki nikt Ci nie zwróci uwagi do puty nie będziesz miał problemu.Nie mniej jednak uważam,że jest to pewniejszy sposób niż gonienie z wiadrem pomiędzy oknami bloku :P

Link to comment
Share on other sites

bawarczyk357, tam gdzie mieszkam każdy robi cos na swój sposób wiadomo jak to wioska nie zawsze legalnie . Tylko ze zakup myjki wiąże sie z zakupem hydroforu zamiast pompy :/ wiec kolejne koszta

Link to comment
Share on other sites

Spokojnie umyjesz auto wężem i na dwa wiadra, po prostu więcej czasu to zajmie.

ja też tak uważam, najważniejsze jest aby była bieżąca woda

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.