Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od jakiś dwóch lat pracuję w warsztacie blacharsko/lakierniczym dodatkowo wykonujemy również polerki całych samochodów, korekty lakieru, niwelujemy przejścia po lakierowaniu czy ścinamy pojedyńcze rysy. Pracujemy na rotacyjnych RUPES LH18 i małych pneumatycznych Rodcrafta i pastach siachrome cut i finish. 

Trochę tematu liznąłem myślę że nawet dobrze mi to wychodzi, więc pojawili się pierwsi zainteresowani moją usługa. Tylko jest problem nie mam sprzętu 😄

Nigdy nie pracowałem na DA, a chciałbym się właśnie w taką zaopatrzyć mianowicie chodzi o polerke Hamron z Juli za aktualnie 379zl. Do tego dokupić mała rotacje z YATO 82903 gdy będzie potrzeba mocniejszego cięcia jakiś większych rys czy lepiej wyprowadzić lakier po zmatowieniu porysowanego miejsca papierkiem wodnym. Czy dojść do trudno dostępnych miejsc. 

Moje pytanie brzmi czy jest w ogóle sens się pakować w DA skoro od dwóch lat pracuję na rotacji i czy sprzęt który wymieniłem wystarczy mi na dajmy na to dwa auta w miesiącu i na początek mojej samodzielnej mojej pracy. Jeśli macie coś lepszego w podobnych pieniądzach mile widziane linki. Nie pogardze również lista past i padow które będą mi potrzebne do pracy z sprzetami, które wymieniłem. 

 

Z góry dzięki za pomoc. 🙂

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.