SzaKal Opublikowano 6 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Dziś cały dzień padało wiec w końcu miałem czas żeby zrobić coś przy moim aucie, więc postanowiłem trochę wypucawać silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Szkoda że zdjęcie tak małe i nie widać szczegółów, ale robota wygląda dobrze! Plastiki ożyły i nabrały czerni, elementy stalowe też ładnie wymyte Jakie środki użyte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Wiesz co miałem problem żeby wstawić zdjęcie, było napisane że za duże i musiałem pomniejszyć, a jeżeli chodzi o środki to używam sonax-a, jak dla mnie to ta chemia jest wystarczająca. Środki średniej jokości plus dużo chęci i efekt całkiem niezły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wax-master Opublikowano 6 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Wiesz co miałem problem żeby wstawić zdjęcie, było napisane że za duże i musiałem pomniejszyć Proponuję wrzucać fotki na serwery typu imageshack czy fotosik czy inne tego typu. Wklejasz wtedy short-link w poście i wszyscy cieszą się szczegółami i wysoką rozdzielczością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Dzięki za podpowiedz Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tdi Opublikowano 6 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Fajnie wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miHoo79 Opublikowano 6 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Fajnie ale po co 2 tematy o jednym samochodzie? przeciez mozna dach i silnik pokazac w jednym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 A po to bo nie wiedzałem jeszcze jak wsadzić dwa zdjęcia, i tak zdjęcie silnika zrobiłem jako jedno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasec Opublikowano 7 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 ładniutko wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmek Opublikowano 7 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Bardzo przyjemnie to wyglada SzaKal Moglbys napisac pare slow wiecej, jak myles silnik (recznie, myjka), czy jakos zabezpieczales przed woda, jakimi srodkami i ile czasu Ci to zajelo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Silnika nie zabezpieczałem niczym, poprostu popsikałem go produktem SONAX KaltReiniger Schnelltrennend a następnie delikatnie bardzo małym strumieniem wody go spłukałem. Później szmatka kompresor i wycieranie i wydmuchiwanie wody, a na koniec zabrałem SONAX Żel do plastików zewnętrznych (wiem że mało profesjonalnie) i wszystkie plastiki, przewody itp tym posmarowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Detailers Opublikowano 20 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Rada na przyszłość, raczej rozpylaj mgiełke z karchera niż delikatny strumień wody, bo potem nie ruszysz mozna bardzo łatwo zalać nap wzbudzenie od alternatora i wtedy robi się nieciekawie pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się