Jarek_wawa Opublikowano 3 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2010 Dokładnie dwa tygodnie temu wywoskowałem swoją Toyotę SW Smart Sealantem. Niestety po dwóch tygodniach za wiele go nie zostało więc postanowiłem skonfrontować go z FK 2180. Na forum są opnie że wosk trzyma tylko tydzień, jak i te że dużo dłużej. Czas sprawdzić to na własnym lakierze 1) Mycie NXT Megsa 2) Aby rywalizacja była równa to użyłem AIO AG SRP aby przygotować trochę powierzchnię 3) Woskowanie Autem robię ok 700 km tygodniowo więc szybko będzie wiadomo kto lepiej się sprawuje
Marco Opublikowano 3 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2010 Jeeeeezu te flaszki na lakierze! Lincz !! Teścik ciekawy ale stawiam na FK. A jak visual?
przemas22 Opublikowano 3 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2010 Fajnie by było jak byś pokazał kropelkowanie czy odpychanie wody na świeżo po nałożeniu
Łukasz Opublikowano 3 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2010 Jarek jesteśmy spragnieni fotek kropelkowania ... czekamy
Jarek_wawa Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2010 Marco, visual bez żadnych różnic. przemas22, jutro zrobię fotki kropelkowania i filmik z "odpychania". Łukasz, jutro będzie
MetalMagnes Opublikowano 4 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2010 Jarek_wawa, a jak z aplikacją FINISH KARE 2180 ULTRA POLYMER?
Jarek_wawa Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2010 MetalMagnes, aplikowałem gąbkowym aplikatorem Megsa. Początkowo sporo chłonie ale później wychodzi bardzo ekonomicznie. Szybko schnie (może to przez wiatr który nieźle wiał podczas aplikacji).
MetalMagnes Opublikowano 5 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2010 A jak z polerowaniem? Nie pozostawia smug itp. łatwy/przyjemny w użyciu?
Jarek_wawa Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2010 MetalMagnes, bardzo łatwo go się poleruje. Wystarczy jedno przetarcie MF i już go nie ma, warunkiem jest cienka warstwa. Na koniec przelatuje jeszcze całość czystą MF kontrolnie sprawdzając "poślizg" Moim zdaniem łatwy w użyciu, jako że dopiero zaczynam zabawę z woskami to nie miałem żadnych problemów.
Tomasz KRK Opublikowano 6 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2010 Aplikacja FK #2180 jest nieco inna niż w przypadku większości wosków. Ten sealant należy przede wszystkim dokładnie "wpracować" w lakier, trochę jak glaze. Następnie pozostawić aż przeschnie i spolerować. Drugą, cienką warstwę można nałożyć w celu upewnienia się, że całość powierzchni jest dokładnie przykryta.
Jarek_wawa Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2010 Na początek przepraszam za brak kropelkowania ale plan był taki żeby umyć auto po tygodniu i przejechaniu ok 650 km (pogoda była deszczowa z przejaśnieniami) i wtedy sprawdzić kropelkowanie. Niestety okazało się że kropelkowania nie ma !!!!!! 1) Tydzień po nałożeniu, po przejechaniu 650 km i umyciu szmponem NXT Megsa Rewelacji nie ma !!!! 2) Kropelkowanie zbiorcze 3) Jedna strona 4) i druga strona Wnioski: No cóż, robię 100 km dziennie w normalnych warunkach drogowych. Z moich obserwacji wynika że trudno wytrzymać woskowi
uri90 Opublikowano 20 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2010 strasznie cienko to wygląda jak na taki krótki czas
Jarek_wawa Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2010 uri90, to prawda. Czekam na poprawę pogody i znowu poświęcę trochę czasu woskom. Mam pewną teorie że dużo zależy od aplikacji (garaż, przerwa 12h itd). Na Skodzie która głównie stoi w garażu woski mega długo się utrzymują. Przez te testy glinka mi się kończy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się