Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie zakończyłem swoje kilkudniowe prace których celem było przetestowanie ostatnio kupionych produktów Finish Kare (głównie do lakieru)

 

Nie zamieszczam zdjęć "przed" ponieważ był jeszcze wosk GC Megsa i dobrze się prezentował :) .

 

Dzień 1 (4 godziny)

1) Mycie Car Shampoo Nielsen i glinkowanie

2) Osuszanie

3) Odżywianie: FINISH KARE 303 PAD GLAZE

 

p1010137va.jpg

 

p1010136lt.jpg

 

p1010135n.jpg

 

p1010133b.jpg

 

p1010132xe.jpg

 

p1010131v.jpg

 

 

 

 

 

 

Dzień 2 (2 godziny)

1) Mycie Gold Class (auto stało w garażu ale trochę było przykurzone)

2) Osuszanie

3) Odżywianie: FINISH KARE 303 PAD GLAZE - druga warstwa

4) Wosk: FINISH KARE 1000P HI TEMP PASTE WAX

 

p1010143k.jpg

 

p1010142y.jpg

 

p1010141.jpg

 

p1010140s.jpg

 

 

 

 

Dzień 3 (2 godziny)

1) Opłukanie samą wodą (trochę kurzu było)

2) Osuszanie

3) Wosk: FINISH KARE 1000P HI TEMP PASTE WAX - druga warstwa

4) Szyby: AG Car Glass Polish

5) Felgi: FINISH KARE 2180 ULTRA POLYMER

6) Opony: Brillance Nielsen

7) Plastiki zew: Super-a-Sheen Nielsen

p1010149t.jpg

 

p1010148t.jpg

 

p1010147.jpg

 

 

 

I dla tych co lubią uciekającą wodę :)

 

http://img293.imageshack.us/img293/1078/p1010146.mp4

  • Administrator
Opublikowano

Ciekawy kolor auta :good: Ładnie wyszło, w przyszłym tygodniu sam przestestuje FK1000p, trzeba zobaczyć co tak urzekło Anglików ;)

Opublikowano

tdi, jeśli chodzi o 303 PAD GLAZE to bardzo wydajny. Opakowanie testera wystarczy na ok 10 aplikacji. Natomiast FK 1000P to mój pierwszy wosk w paście.

Oprócz tego że śmierdzi jak pasta do butów, to bardzo fajnie się go rozprowadza. Jest dość wydajny (ok 8-10 aplikacji z testera). Myślę że będzie trwały, ale to czas pokaże.

evo kolorek fajny, ale ciężko coś z niego wyciągnąć :P

A co sądzicie o "odpychaniu" wody ?

  • Partner forum
Opublikowano

Jarek_wawa, Także dzisiaj po raz pierwszy nakładałem FK 1000P

 

Moje spostrzeżenia:

- bardzo twardy

- bardzo szybko wysycha

- trzeba starać się nałożyć naprawdę cienką warstwę, przy lekko grubsze są problemu z polerowaniem

- zapach: typowy chemik :D

- trwałość itp.. wyjdzie w trakcie użytkowania.

Opublikowano

Jarek_wawa, dzięki za odpowiedź 8-)

 

evo kolorek fajny
i auto też :-]

 

A co sądzicie o "odpychaniu" wody ?
fajnie odpycha, jak każdy dobry wosk ;)
Opublikowano

Jarek_wawa lakier na Twojej Skodzie prezentuje się świetnie. Myślę, że FK 1000P na tym kolorze "siadł" idealnie. Również ostatnio miałem okazję przetestować ten wosk. Potwierdzam to co pisał CAR CRAZY. Trzeba nałożyć cienką warstwę, przy grubszej trudno się poleruje. Zapach - petrochemia. Optycznie na lakierze prezentuje się bardzo ciekawie, jakby kolejna warstwa bezbarwnego. Testowałem go na wyrównanym panelu po korekcji, odpychanie wody to magia, kropelkowanie bez zarzutu - ładne, okrągłe krople.

Opublikowano

Dzięki chłopaki.

Myślałem że będzie więcej sceptycznych opinii dla takiego amatora jak ja ;)

Ciekaw jestem jak sprawdzi się eksperyment z 2180 ULTRA POLYMER na felgach, oczywiście o wynikach będę pisał ;)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

No własności hydrofobowe naprawdę niezłe;) Co do koloru, to może faktycznie ciężko coś z niego wyciągnąć, osobiście nie wiem, ale jedno jest pewne- brudu na nim nie widać za bardzo zapewne:D A co do FK 1000p, to akurat zastanawiałem sie nad kupnem samplera, więc to przyspieszy decyzję:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.