Skocz do zawartości

Ford Focus II FL 2009 - jaki wybrać wosk około 100 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem nowy na forum.

Nie mam żadnego doświadczenia związanego z kosmetyką aut. W związku z tym, że małymi kroczkami zbliża się wiosna, sezon działkowy to chciałbym troszkę podziałać przy swoim samochodzie.

Konkretnie chciałbym zając się nawoskowaniem mojego poczciwego "staruszka" i przywrócić mu dawny blask.

 

Auto przy którym chciałbym troszkę popracować to Ford Focus II FL 2009 Kombi w kolorze: Niebieski Blazer

 

Proszę was o polecenie fajnego wosku (do około 100 zł) dla osób kompletnie początkujących (będę się tym zajmował pierwszy raz)

Tutaj też proszę o polecenie czy korzystać z polerki czy może ręczna zabawa będzie lepszym pomysłem.

 

Polerka jaką mogę dysponować 9zakupiona kiedyś w LIDLU) to ta z załącznika - chodzi bardziej o rodzaj polerki niż konkretny model

Może polecicie jaką inna polerkę?

 

Z góry bardzo dziękuje za wszelkie odpowiedzi :)

 

 

Pozdrawiam, Kamil

3050516_1_f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=24035]kamil7199[/mention]

Kolego trochę wysilku... Wszystko na forum zostało już napisane... Prawie jak plazma.

 

Najlepiej jeśli kupisz polerke akumulatorowa flex xfe 15 150 od innej wypalisz dziury w karoserii.

Jeśli chodzi o wosk to polecam swissvax crystal rock ... Głębia lakieru jest na poziomie rowu mariańskiego.

 

 

 

 

  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, SylPio napisał:

Najlepiej jeśli kupisz polerke akumulatorowa flex xfe 15 150 od innej wypalisz dziury w karoserii.

Jeśli chodzi o wosk to polecam swissvax crystal rock ... Głębia lakieru jest na poziomie rowu mariańskiego.

 

:good: trochę ciężko będzie koledze zmieścić się w stówce, no ale kto wie może nas zaskoczy 😄😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach