Jump to content

Recommended Posts

Posted

siema , mam kilka pytan odnośnie kosmetyków samochodowych gdyż jestem troche zielony w te klocki a mianowicie , czy stosowanie wosku po umyciu samochodu zaleca sie stosowac za kazdym razem gdy go umyje czy co jakis czas? (ogolnie wosk jaki uzywam : http://shiningcar.pl/pl/p/Lucas-Oil-Slick-Mist-/2022 )

I drugie pytanie ktos by polecil fajne kosmetyki do czyszczenia kokpitu , wenetrzna samochodu oraz jakis srodek na konserwacje czy  polerowanie tego wnętrza  

Jezeli cos zle napisalem odnosnie kosmetykow to poprawcie mnie :) Dzieki za pomoc 🙂

Posted

Wosk, którego używasz to tzw. quick detailer, więc moim zdaniem warto byłoby go poprawić co kilka myć, szczególnie jak zauważysz utratę jego właściwości, czyli kropelkowania lub zrzutu wody. A co do wnętrza to raczej się go nie poleruje. Jeżeli chodzi o czyszczenie to zwykłe APC wystarczy, później jakiś dressing do wnętrza np. Poorboy Natural Look.

Przede wszystkim czytaj forum wszystko jest tutaj dokładnie i rzeczowo opisane.

Posted

no ok dzieki a jeszcze zapytam czy ten sam wosk wystarczy czy moge uzyc jeszcze jakiegos kosmetyku aby ten lakier był bardziej błyszczący ?

• 5 weeks later...
Posted

Witajcie 😄

Możecie polecić zestaw na start, co kupić? Chemia, akcesoria itd, ewentualnie w jaka firmę uderzyć, co najlepsze w stosunku  cena/jakość