Skocz do zawartości

Test - Amway Silicone glaze


PiotrWGM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, użytkownikiem forum jestem od niedawna, mimo to chciałbym zaprezentować Wam swój pierwszy test autokosmetyku którym będzie Amway Silicone Glaze. Powyższego glaze'u nie zakupiłem świadomie :D dostałem go jakiś rok temu od mamy która zamawiała też inne produkty tej firmy ( generlanie całej tej sekty nie polecam :/ ). Ale przejdźmy do testu.

Produkt nakłada się łatwo nie miałem zadnych problemów a jestem laikiem w sprawach detailingu. Polerowanie także duży plus jeżeli nie przesadzimy z ilością. Cena 42zł. Kropelkowanie do Waszej oceny :oops: ja nie mam doświadczenia z podobnymi produktami także się nie wypowiadam. Jak z trwałością to się okaże, na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć że znika po myciu aktywną pianą (w dość dużym stężeniu). Produkt nałożyłem dziś, zdjęcia kropelkowania będę dodawał po każdym myciu. Aha dodam ,że produkt nakładałem (tylko jedną warstwę) na czysty, suchy lakier, w żaden sposób nie przygotowywałem powierzchni, nie było glinki czy nawet cleanera :cry: Proszę o ocenę mojego testu gdyż robię to pierwszy raz i bardzo chętnie posłucham konstruktywnej krytyki :)

9265da66e4be7aca.jpg

408bfaf0c8a7664b.jpg

96a7aca36a1bbcad.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekajmy do pierwszego mycia szamponem. krople jak krople, wyglądają całkiem. Zobacz jak kurz przyciąga. Mam przeczucie, że rewelacji nie będzie. Etykieta jest mi znana z pamięci. A możesz zdjęcie kontretykiety wrzucić? Poczytamy.

Tu nie ma za co krytykować Ciebie :) tylko szuwaks, i to po jakimś czasie. :good: i jeśli na to zasłuży. Może ktoś już wcześnie użył i coś napisze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor