Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zakupiłem odkurzacz piorący przemysłowy clatronic bs 1309. Jeden użytkownik z forum bardzo go polecał. Odkurzacz będzie prał tapicerkę samochodowa oraz dywany w domu ale w bardzo małej ilości. Pytanie brzmi. Jaką chemie kupić. Wiem że pre spray i coś jeszcze aby wlać chemię jakby do odkurzacza czy jakoś tak. Jestem w tym zielony także przepraszam za użyte słownictwo. I pytanie kolejne przy okazji. Wpierw trzeba spryskac tapicerkę pre sprayem potem poczekać parę minut a potem wyprać ekstrakcyjnie inną chemią tak? Z góry dziękuję za odpowiedź. 

• 4 miesiące temu...
Opublikowano

Odgrzeje temat ponieważ też zamówiłem też ten odkurzacz. Rozumiem że najpierw materiał trzeba spryskać pre-sprayem ale czy do zbiornika odkurzacza trzeba dolać inny środek czyszczący ? Prosiłbym o polecenie jakie środki kupić na początek i jak dokładnie się z tym obchodzić ponieważ jestem zielony w temacie.

Opublikowano
W dniu 4.06.2018 o 10:27, BiałyGTi napisał:

Maxifi master pre spray oraz Maxifi power rinse

To co polecał Biały GTI. Prezenty spray rozrabiasz w gorącej wodzie w opryskiwaczu wg. Zaleceń producenta. (1 miarka na 1l wody), spryskujesz, szczotkujesz. Później ekstrakcja odkurzaczem, w którego wlałeś ciepłą wodę(max50 stopni) ze środkiem power rinse. I gotowe.

Maxifi robi robotę.

• Moderator
Opublikowano
2 godziny temu, Lesio24 napisał:

(1 miarka na 1l wody),

No z tym to roznie . Ja np wole dokladnie odmierzyć na wadze bo roznie mozna nabrac. 

11 godzin temu, arek460 napisał:

Prosiłbym o polecenie jakie środki kupić na początek i jak dokładnie się z tym obchodzić ponieważ jestem zielony w temacie.