Skocz do zawartości

CleanTech Co Premium Liquid Wax


Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator
Opublikowano

CleanTech Co Premium Liquid Wax

2018-04-28_23_35_59-premiumliquidwax05-6

Cena 59,00 zł z VAT

Nie będzie to test a szybka prezentacja. Nie będzie porównania, kropelek, zrzutu lub testu wytrzymałości. Będzie to tylko prezentacja efektu końcowego i kilka wniosków.

Wiele nowych produktów na rynku, łamiąc schematy testujmy i sprawdzajmy je wszystkie.

 

Cytat

Premium Liquid Wax to wysokiej klasy płynny wosk, który chroni i poprawia wygląd lakieru. Właściwości Carnauby, głównego składnika, pozwalają zabezpieczyć i nabłyszczyć lakier nadając mu niesamowitą głębię koloru. Jest łatwy i szybki w aplikacji, a utworzona powłoka ma właściwości hydrofobowe – odpycha wodę i brud, dorównując twardym woskom. Dzięki temu lakier pozostaje dłużej lśniący i czysty,  a mycie staje się łatwiejsze i szybsze. Premium Liquid Wax zapewnia pełną ochronę przed blaknięciem lakieru, promieniowaniem UV, utlenianiem oraz działaniem kwaśnych deszczy. Trwałość Premium Liquid Wax wynosi od 2 do 3 miesięcy w zależności od warunków atmosferycznych, przygotowania lakieru oraz sposobu mycia.

Cechy produktu:

łatwy w użyciu

nie wymaga długotrwałego polerowania jak w przypadku twardych wosków w paście

długotrwała ochrona

wysoce hydrofobowy

wysoce wydajny

ROZCIEŃCZANIE

Gotowy do użycia.

SPOSÓB UŻYCIA

Wstrząśnij przed użyciem, a następnie nanieś preparat bezpośrednio na suchą i wyczyszczoną wcześniej powierzchnię za pomocą aplikatora lub opryskiwacza.

Kolistymi ruchami rozprowadź go na powierzchni jednego elementu.

Nie dopuszczając do wyschnięcia, poleruj powierzchnię miękką mikrofibrą, aż do uzyskania wysokiego połysku.

Dla uzyskania maksymalnej trwałości nanieś drugą warstwę 30 minut po pierwszej.

Powierzchnia zabezpieczona preparatem utwardza się do ok. 30 minut po aplikacji.

Dodatkowe wskazówki

Aby maksymalnie wydłużyć trwałość Premium Liquid Wax należy przygotować lakier w paru krokach:

Wyczyść dokładnie auto za pomocą szamponu CleanTech Co Tech Cleaner.

Za pomocą deironizera CleanTech Co Red deWheel oczyść lakier z drobinek metalicznych oraz lotnej rdzy.

Za pomocą Tar and Glue usuń wszelkie drobinki smoły, asfaltu oraz kleju z lakieru.

Za pomocą glinki oczyść lakier z wszelkich pozostałych zanieczyszczeń.

Za pomocą PreWax Cleaner oczyść lakier z pozostałości po starych woskach.

Zaaplikuj dwie warstwy CleanTech Co Premium Liquid Wax zgodnie z instrukcją na etykiecie.

UWAGA

Nie nanosić preparatu na powierzchnie rozgrzane ani w bezpośrednim słońcu oraz na elementy z tworzywa sztucznego.

Żywotność powłoki zabezpieczającej zależy od przygotowania powierzchni przed zabezpieczeniem oraz warunków atmosferycznych.

 

2018-04-28_16.57.32.jpg

Lakier przygotowałem sobie ADBL Shampoo Pro oraz prewash z Clean Tech Co Tech Cleaner oraz pianką neutralną Shiny Garage Fruit Foam


2018-04-28_17.00.52.jpg

 

Wnioski:

# Clean Tech Co Premium Liquid Wax (PLW) - niesamowicie śmierdzi. Połączenie Colli, benzyny, rozpuszczalników generalnie mega chemia. Zapach jest odrzucający dla otoczenia.

# PLW stojąc na półce szybko się rozwarstwia. Na dnie pojawia się pół centymetrowy żółty kożuch. Wymieszanie i integracja produktu jest bezproblemowa.

# Aplikacja jest bardzo wydajna, produkt bardzo łatwo się nakłada i dociera. Konsystencja rozpuszczalnika. Najlepiej aplikować i docierać małe fragmenty bo jak zapomnicie dotrzeć, zostaje biały, wapienny osad. Ale nie ma problemu z dotarciem.

DSC09057.jpg

# To co mnie urzekło w tym produkcie to dwie rzeczy: mega szklistość i głębia lakieru i bardzo dobre odpychanie kurzu.

Wiosna to ciężki okres dla detailera. Pylą rośliny, z drzew kapie żywica, wszędzie pyłki, kurz. Dziś po aplikacji PLW kurz osiadał baaardzo wolno a pęd auta powoduje zdmuchiwanie nalotu. Takie produkty są bliskie mojemu sercu - oby więcej.

# Głębia, błysk i szklistość lakieru jest bardzo zauważalna.

# Aplikacja i docieranie przypominało mi UNCr. Zdarzało się ze mikrofibra jakby łapała warstwę PLW a kurz z MF osiadał w postaci takiego puszku na lakierze.

# Delikatnie przyciemnia czarne plastiki

 

Cechy produktu wedle producenta:

łatwy w użyciu - potwierdzam

nie wymaga długotrwałego polerowania jak w przypadku twardych wosków w paście - potwierdzam

długotrwała ochrona - brak wiedzy na ten temat

wysoce hydrofobowy - brak wiedzy na ten temat

wysoce wydajny - potwierdzam

 

Podsumowanie:

Produkt wzbudził moje zainteresowanie. Śmierdzi gorzej niż CPN w latach 90 ale efekt końcowy podbił moje i rodzinki serce. Każdy przechodził i stwierdzał:

- co to za smród ? Ale jak pięknie błyszczy auto ! :D

Dodatkowo efekt antystatyczny i zrzucanie kurzu jest mi bardzo potrzebne - zobaczymy w ciagu 48h jaki będzie dalszy efekt. Pierwsze 8h - wzorowo.

 

Efekt:


2018-04-28_16.51.18.jpg


2018-04-28_16.52.21.jpg


2018-04-28_16.54.15.jpg


2018-04-28_17.10.53.jpg


2018-04-28_17.10.56.jpg


DSC08951.jpg


DSC08964.jpg


DSC08967.jpg


DSC08969.jpg


DSC08977.jpg


DSC08979.jpg


DSC08980.jpg


DSC08985.jpg


DSC08987.jpg


DSC08989.jpg


DSC08992.jpg


DSC08995.jpg


DSC09008.jpg


DSC09033.jpg


DSC09039.jpg


DSC09045.jpg


DSC09052.jpg

 

  • Dziękuję 1
  • Super 1
Opublikowano

pamiętam , że o szklistości wspominałeś też przy produkcie SG Morning Dew , możesz porównać z CleanTech-em ?

Co do kurzu , też już dostaję kurwicy , zastanawiam się czy odkurzyć z piwnicy duraglossa 111 lub 105 na obecną aurę , tylko czasu jakoś brak bo troszkę przy duraglossie trzeba sie przyłożyć....

Opublikowano

[mention=2113]Domel[/mention] i jak z tym zrzucaniem kurzu? Zastanawiam się nad zakupem i ciekawi mnie Twoje podsumowanie w tej kwestii.

 

 

  • Moderator
Opublikowano
6 minut temu, gurtaz napisał:

@Domel i jak z tym zrzucaniem kurzu? Zastanawiam się nad zakupem i ciekawi mnie Twoje podsumowanie w tej kwestii.

Dzięki za przypomnienie tematu.

Powiem tak. Fizyki i matki natury nie oszukasz - kurz osiada. Widocznie rejon ten miał dopiero początek pylenia i było go w tedy mało i łatwo schodził.

Od kilku dni na blokowisku jest istne apogeum, ale lakier jest dalej mocno śliski i mając dmuchawę do liści, kompresor, dustera - przetestowane - 95% zdmuchniesz.

  • Dystrybutor
Opublikowano

Bardzo ciekawy test :)

Co do smrodu - wiemy :D  Za to działa tak jak chcemy :D Jedyny produkt z którym nie jesteśmy stanie zmieszać zapachu...
Drugi ficzer to, że można go warstwować  (2-3 warstwy - wydłużają żywotność).

Trzeci - dzięki dużej śliskości lakieru, woda zjeżdża jak szalona :D

  • 5 tygodni później...
  • Moderator
Opublikowano
58 minut temu, devilsky napisał:

@Domel Jakiś mały update? Trzyma się czy już co innego siedzi? 😉

 

zostało zmyte i leży syntetyk teraz. Jutro mycie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.