Skocz do zawartości

papiery wodne, schodzi klar


cbzo1234

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. 

Mam problem ze schodzącym lakierem bezbarwnym na drzwiach mojego samochodu. Jestem amatorem w dziedzinie lakierowania i szlifowania papierami wodnymi. Autem jeżdze wyłącznie do pracy, wiec postanowiłem, ze "pobawie sie" w to sam(tak wiem, że może nie wyjść, ale nawet moja zbabrana robota bedzie wyglądać lepiej jak ten schodzący lakier :evil:). Zaczne może od tego, ze kupiłem juz podkład+klar+baze w kolorze+blender oraz wszystkie papiery ścierne wodne od 1200-2500. Chciałbym aby ktoś bardziej doświadczony udzielił mi rad jakimi gradacjami papieru szlifować aby dostać sie do podkładu, robiąc przy tym jak najmniejsze ubytki.

Z góry dziekuje za odpowiedzi! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papiery za drobne pod lakierowanie, ja matuję p800 na mokro (lub oscylacją p600)
Do darcia aż do podkładu proponuję jeśli masz dostęp oscylacją z p240-320, będzie szybciej do ręcznej pracy proponowałbym zacząć w okolicach p220 na sucho i potem zmniejszyć gradację aby finalnie przed podkłądowaniem powierzchnia była wykończona p600 i aby nie było rys po wcześniejszych gradacjach, potem już standardowo:
-podkład (w przypadku przecierki do gołej blachy najpierw epoksyd aby odizolować gołą blachę) akrylowy
-matowanie na mokro p800
-baza
-klar
Do listy rzeczy które już masz proponuję dorzucić zmywacz silikonowy oraz ściereczkę antystatyczną

Szczegółowe informację znajdziesz w tematach na forach lakierniczych :)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie