biga Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Witam, Na wstępnie chciałbym zaznaczyć że jestem kompletnie zielony w środkach do mycia aut. Moje dotychczasowe doświadczenie to mycie samochodu na myjni bezdotykowej w 5 min. Poczytałem trochę tematów , przejrzałem forum i dobrałem zestaw. Chciałbym posłuchać opinii co można zmienić lub ew dodać . według schematu jaki chce zastosować: mycie : - Shiny Garage Strawberry Car Shampoo 5L lub ADBL Shampoo PRO 500ml płyn do szyb: - shiny Garage Perfect Glass 500ml lub rain x zakamarki i flegi: - ADBL APC Pro lub ADBL Tire&Rubber Cleaner lub DBL Vampire pomijam etap deironizacji i biore się za glikowanie: - ValetPRO Yellow Poly Clay Bar Średnia mycie : pytanie czy mogę umyć Shiny Garage Strawberry Car Shampoo 5L lub ADBL Shampoo PRO 500ml ?? polerowanie: chciałbym zamaskować drobne rysy na tylnej klapie i na masce - Manzerna 2500 i 3500 odtłuszczanie: -Shiny Garage Paint Cleaner 250ml woskowanie: - SV Onyx lub fusso Coat 12 Months Wax Light lub Soft99 Fusso Coat 12 Months