Skocz do zawartości

Zestaw 1


Prez_drummer

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Chce się zabrać za zabezpieczenie lakieru przed zima, w sumie będę to robił 1 raz ale nie mam żadnych obaw.
Mam tylko pytanie odnośnie doboru środków gdyż nie mam żadnego doświadczenia z nimi. Przewertowałem lekko forum, nie chce wydać też fortuny, czasu też nie za wiele max 1,5 dnia moge poświęcić. Za konkretny detaling wezme się na wiosnę. 

Wstępnie widziałbym to tak:
1. Mycie, tutaj piana aktywna i później zwykłe mycie na 2 wiadra.
2. Glinkowanie 
I teraz pytanie w jakie środki iść? Mam 5 letni samochód, lakier nie jest mocno zniszczony, pojedyncze rysy i ryski od mycia samochodu, poza tym mam dużo odprysków od kamieni. 
Pytanie czy polerować teraz i robić zaprawki czy dopiero na wiosne?

Na chwile obecną myślałem kupić zaprawki w kolorze i tylko wypełnić wykałaczką ubytki, następnie lekko tylko przepolerować, tutaj nasuneły mi się takie środki, tylko czy nie będą za słabe?
- Meguiar's Step 1 ( usuwanie rys) 

-Shiny Garage paint Cleaner

- Sonax Xtreme wosk polish
- Czy typowa menzerna 3in1 a może menzerna 3500 finish czy to jest zbyt lekko ścierne aby usunąć lekkie rysy? 
( wolałbym zrobić to ręcznie ale mógłbym mieć dostęp do maszyny polerskiej) 

Następnie jakąs IPA np z Tenzi
kolejno myślałem o Meguiar's polish step ( politura) albo sonax - tu pytanie czy w ogóle używać politury? 

Na koniec wosk i tu chyba wybór z mojej strony będzie dobry gdy zdecyduje się na Collinite 476s. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie