Przemek Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 Co jest dobre na polerowane aluminium przy silnikach (pokrywy zaworów, etc) i obudowy z skrzyń biegów, dyfrów i gazników wykonane z mosiądzu (polerowane). [ Dodano: 15 Marzec 2010, 19:28 ] Dzięki Cleaner za przeniesienie. Osobiście z Maćkiem stwierdziliśmy, że Autosol, ale z drugiej strony co zrobić, by alu polerowane nie zaszło tlenkiem aluminium (nie zaśniedziało), to samo z tym mosiadzem...
Martin Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 ale z drugiej strony co zrobić, by alu polerowane nie zaszło tlenkiem aluminium (nie zaśniedziało), to samo z tym mosiadzem... Wystarczy raz na jakiś czas odświerzyc element pastą do polerowania, nie zajmuje to wtedy dużo czasu.
kabul Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 Osobiście z Maćkiem stwierdziliśmy, że Autosol, ale z drugiej strony co zrobić, by alu polerowane nie zaszło tlenkiem aluminium (nie zaśniedziało), to samo z tym mosiadzem. Ja bym to zabezpieczył jakimś dobry woskiem do felg, tylko przed wyborem sprawdzić czy nadaję się do gołego alu.
Gość Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 http://www.amazon.co.uk/Autoglym-Metal- ... 02&sr=1-24 http://www.all4auto.pl/gliptone-bezkonk ... p-478.html może takie coś? [ Dodano: 15 Marzec 2010, 22:02 ] kabul, nie za gorąco przy silniku na to?
malkolm Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 ale z drugiej strony co zrobić, by alu polerowane nie zaszło tlenkiem aluminium (nie zaśniedziało), to samo z tym mosiadzem... Wystarczy raz na jakiś czas odświerzyc element pastą do polerowania, nie zajmuje to wtedy dużo czasu. popieram, postępowanie identyczne jak z felgami polerowanymi
kabul Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 kabul, nie za gorąco przy silniku na to? Lepsze to niż nic i domyślam się ,że samochód o którym mowa będzie odpalany od święta i bardzie Przemkowi zależy na ochronie podczas postoju. Z ochrony przychodzi mi jeszcze do głowy anodowanie bezbarwne ale nie ma pojęcia jaki to wpływa na pasowanie elementów i na wewnętrzne ścianki gaźnika bo chyba element trzeba anodować w całości. Co do polerowania to ok ale w takim wypadku mamy non stop żywy stop bez ochrony. O ile polerowanie co jakiś czas pokrywy zaworów problemów by może nie stwarzało to polerowanie gaźnika w każdym zakamarku i od każdej strony będzie dość kłopotliwe - o skrzyni biegów czy napędach nie wspomnę.
Przemek Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2010 Zawsze można kolege Thomasa wysłać do tej roboty (mówie o polerowaniu napędów i skrzyni biegów). Auto nie jest moje, pytanie zadał mi szef firmy, która m.in restauruje mi samochody. Natomiast fotki tych dzieł są w dziale pokaż swój blask. Chodzi o silnik Simplexa, o śmigło z wentylatora, kolektory itp.
pro rider Opublikowano 19 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2010 Tak jak pisałem już w jakimś temacie Belgom Alu polecany jest na DW forum i naprawdę się sprawdza. Porównując do autosola to różnica kolosalna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się