Skocz do zawartości

Polerowane aluminium przy silnikach


Rekomendowane odpowiedzi

Co jest dobre na polerowane aluminium przy silnikach (pokrywy zaworów, etc) i obudowy z skrzyń biegów, dyfrów i gazników wykonane z mosiądzu (polerowane).

 

[ Dodano: 15 Marzec 2010, 19:28 ]

Dzięki Cleaner za przeniesienie.

 

Osobiście z Maćkiem stwierdziliśmy, że Autosol, ale z drugiej strony co zrobić, by alu polerowane nie zaszło tlenkiem aluminium (nie zaśniedziało), to samo z tym mosiadzem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z drugiej strony co zrobić, by alu polerowane nie zaszło tlenkiem aluminium (nie zaśniedziało), to samo z tym mosiadzem...

Wystarczy raz na jakiś czas odświerzyc element pastą do polerowania, nie zajmuje to wtedy dużo czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście z Maćkiem stwierdziliśmy, że Autosol, ale z drugiej strony co zrobić, by alu polerowane nie zaszło tlenkiem aluminium (nie zaśniedziało), to samo z tym mosiadzem.

 

Ja bym to zabezpieczył jakimś dobry woskiem do felg, tylko przed wyborem sprawdzić czy nadaję się do gołego alu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z drugiej strony co zrobić, by alu polerowane nie zaszło tlenkiem aluminium (nie zaśniedziało), to samo z tym mosiadzem...

Wystarczy raz na jakiś czas odświerzyc element pastą do polerowania, nie zajmuje to wtedy dużo czasu.

popieram, postępowanie identyczne jak z felgami polerowanymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kabul, nie za gorąco przy silniku na to?

 

Lepsze to niż nic i domyślam się ,że samochód o którym mowa będzie odpalany od święta i bardzie Przemkowi zależy na ochronie podczas postoju.

Z ochrony przychodzi mi jeszcze do głowy anodowanie bezbarwne ale nie ma pojęcia jaki to wpływa na pasowanie elementów i na wewnętrzne ścianki gaźnika bo chyba element trzeba anodować w całości.

 

Co do polerowania to ok ale w takim wypadku mamy non stop żywy stop bez ochrony. O ile polerowanie co jakiś czas pokrywy zaworów problemów by może nie stwarzało to polerowanie gaźnika w każdym zakamarku i od każdej strony będzie dość kłopotliwe - o skrzyni biegów czy napędach nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można kolege Thomasa wysłać do tej roboty (mówie o polerowaniu napędów i skrzyni biegów).

 

Auto nie jest moje, pytanie zadał mi szef firmy, która m.in restauruje mi samochody.

 

Natomiast fotki tych dzieł są w dziale pokaż swój blask.

Chodzi o silnik Simplexa, o śmigło z wentylatora, kolektory itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.