Przemek Posted March 15, 2010 Report Posted March 15, 2010 Co jest dobre na polerowane aluminium przy silnikach (pokrywy zaworów, etc) i obudowy z skrzyń biegów, dyfrów i gazników wykonane z mosiądzu (polerowane). [ Dodano: 15 Marzec 2010, 19:28 ] Dzięki Cleaner za przeniesienie. Osobiście z Maćkiem stwierdziliśmy, że Autosol, ale z drugiej strony co zrobić, by alu polerowane nie zaszło tlenkiem aluminium (nie zaśniedziało), to samo z tym mosiadzem...
Martin Posted March 15, 2010 Report Posted March 15, 2010 ale z drugiej strony co zrobić, by alu polerowane nie zaszło tlenkiem aluminium (nie zaśniedziało), to samo z tym mosiadzem... Wystarczy raz na jakiś czas odświerzyc element pastą do polerowania, nie zajmuje to wtedy dużo czasu.
kabul Posted March 15, 2010 Report Posted March 15, 2010 Osobiście z Maćkiem stwierdziliśmy, że Autosol, ale z drugiej strony co zrobić, by alu polerowane nie zaszło tlenkiem aluminium (nie zaśniedziało), to samo z tym mosiadzem. Ja bym to zabezpieczył jakimś dobry woskiem do felg, tylko przed wyborem sprawdzić czy nadaję się do gołego alu.
Guest Posted March 15, 2010 Report Posted March 15, 2010 http://www.amazon.co.uk/Autoglym-Metal- ... 02&sr=1-24 http://www.all4auto.pl/gliptone-bezkonk ... p-478.html może takie coś? [ Dodano: 15 Marzec 2010, 22:02 ] kabul, nie za gorąco przy silniku na to?
malkolm Posted March 15, 2010 Report Posted March 15, 2010 ale z drugiej strony co zrobić, by alu polerowane nie zaszło tlenkiem aluminium (nie zaśniedziało), to samo z tym mosiadzem... Wystarczy raz na jakiś czas odświerzyc element pastą do polerowania, nie zajmuje to wtedy dużo czasu. popieram, postępowanie identyczne jak z felgami polerowanymi
kabul Posted March 15, 2010 Report Posted March 15, 2010 kabul, nie za gorąco przy silniku na to? Lepsze to niż nic i domyślam się ,że samochód o którym mowa będzie odpalany od święta i bardzie Przemkowi zależy na ochronie podczas postoju. Z ochrony przychodzi mi jeszcze do głowy anodowanie bezbarwne ale nie ma pojęcia jaki to wpływa na pasowanie elementów i na wewnętrzne ścianki gaźnika bo chyba element trzeba anodować w całości. Co do polerowania to ok ale w takim wypadku mamy non stop żywy stop bez ochrony. O ile polerowanie co jakiś czas pokrywy zaworów problemów by może nie stwarzało to polerowanie gaźnika w każdym zakamarku i od każdej strony będzie dość kłopotliwe - o skrzyni biegów czy napędach nie wspomnę.
Przemek Posted March 16, 2010 Author Report Posted March 16, 2010 Zawsze można kolege Thomasa wysłać do tej roboty (mówie o polerowaniu napędów i skrzyni biegów). Auto nie jest moje, pytanie zadał mi szef firmy, która m.in restauruje mi samochody. Natomiast fotki tych dzieł są w dziale pokaż swój blask. Chodzi o silnik Simplexa, o śmigło z wentylatora, kolektory itp.
pro rider Posted March 19, 2010 Report Posted March 19, 2010 Tak jak pisałem już w jakimś temacie Belgom Alu polecany jest na DW forum i naprawdę się sprawdza. Porównując do autosola to różnica kolosalna.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now