Zamówiłem u Państwa wosk collinite 476s i zaznaczyłem opcję odbioru osobistego w Łodzi w SNB. Na facebooku podane zostały informacje, że SNB jest czynne do godziny 16 od poniedziałku do piątku: https://www.facebook.com/spa.snb.lodz/info
Pojechałem po odbiór wosku na Rewolucji w Łodzi. Byłem tam o 15.50. Portier powiedział, że pracownicy SNB wyszli pół godziny wcześniej. Ok. trudno. Zdarza się. Następnego dnia zadzwoniłem pod otrzymany od Państwa numer telefonu do człowieka z SNB i opisałem sytuację ze środy. Spytałem czy mógłbym przyjechać w czwartek i odebrać wosk ale mogę być przed 16-tą. Dostałem odpowiedź, że ktoś tam na mnie będzie czekać. Pojechałem po pracy do SNB. Byłem o 15.40. Pan portier znów powiedział, że tam nikogo nie ma, że wyszli półtorej godziny wcześniej. Zadzwoniłem pod wskazany numer telefonu z maila od Państwa ponownie. Dostałem informację, że wosk czeka na portierni. Poszedłem tam. Portier powiedział, że nie będzie miał wydać ze 100 zł i żebym poszedł rozmienić pieniądze w którymś z dwóch punktów ksero albo stołówce uniwersyteckiej. Poszedłem. Odwiedziłem 3 punkty ksero i stołówkę. Pieniędzy nie udało się rozmienić. Odszedłem z kwitkiem. Nie chcę już więcej odbioru osobistego w tej firmie. To niepoważne.