Skocz do zawartości

Henzir

Użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Henzir

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Auto
    BMW 118d 2008r.
  • Lokalizacja
    Wodzisław Śląski

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Henzir

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Poświęcony społeczności Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy post
  • Pierwszy tydzień zakończony
  • Miesiąc później

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki wszystkim za pomoc i rady Przy serwisach zawsze zaznaczałem żeby nie myli. Skoro każde auto myją to pewnie nikt się nie przejmuje tym czym się myje ani jak, byle szybko.
  2. Miałem zamiar metodą chałupniczą, ale kuzyn ma kompresor kilkaset metrów ode mnie, więc mogę podjechać. Wystarczy przedmuchać pady? Co do innych padów to trochę boję się wjeżdżać czymkolwiek innym niż najłagodniejsza pasta z czarnym padem. Boję się że coś popsuję metaliczny
  3. Dzięki, odezwę się Z tego co widzę, są też zestawy SKIN i to jest chyba druga warstwa powłoki. Czy warto też wziąć? Pasta ADBL Perfect Finish będzie ok? Pady mam czarne, gładkie NAT. Dobrze myślę, że ten etap jest zamiast cleanera? Zapomniałem dodać - ten nowy samochód będzie czarny
  4. Przekonuję się do Mohsa To jeszcze pytanie czy 50ml starczy na dwa auta czy brać od razu 100 ml? Jak jest z trwałością, rok wytrzyma? Kurde, jak czytam opis to ta też ciekawa. I niby wytrzyma do 3 lat, super. Ale chyba Mohs będzie dla mnie łatwiejszy. Dokładnie o to chodzi, możliwości czasowe mam ograniczone, dlatego niestety pewne etapy muszę sobie darować. Z racji małego doświadczenia, zapewne zaliczam się także do tych 99% ludzi którzy nie wyłapią mankamentów Mam wybór albo nie robić nic, albo woskować/nakładać powłokę bez korekty lakieru. Wydaje mi się (choć może się mylę), że lepiej jednak lakier zabezpieczyć, nawet nie przygotowując go 100% zgodnie ze sztuką, niż nie robić absolutnie nic Ale zapytam też, gdybym jednak dostał od dzieciaków dłuższą przepustkę, to czy wystarczy przejechać auto DA? Mam polecaną na forum Yato z castoramy. Jakiej pasty użyć? Zaznaczam, że nigdy auta nie polerowałem.
  5. Mam świadomość, ale przy dwójce małych dzieci trudno wygospodarować wolny czas, także świadomie muszę zrezygnować z glinkowania czy też korekty. Drugi samochód glinkuję, ale z tym nowym to sobie raczej podaruję. Wiem że to niezgodne ze sztuką, ale w tym momencie inaczej nie dam rady To jest bardzo dobra propozycja Pytanie czy ktoś ze śląska ma ochotę wesprzeć? Dzięki też za polecenie Gyeon Mohs - rozważę Jeszcze pytanie techniczne - gdybym wybrał CarPro UK 3.0, to brać zestaw z reload 100ml? Doczytałem, że po tej powłoce dobrze zastosować gliss albo SiC. Czy chodzi tutaj o CARPRO Gliss Top Coat albo CarPro CQuartz SiC? Czy po Gyeon Mohs też trzeba stosować jakiś dodatkowy środek?
  6. Koledzy, mam w kwietniu do odbioru nowy samochód i zastanawiam się nad położeniem powłoki. Zaznaczam, że nigdy wcześniej tego nie robiłem. Mam mikro doświadczenie w temacie detailingu, dotychczas tylko kilka razy woskowałem samochód (mycie, ironix, prickbort, glinka, cleaner, wosk). Koszt nałożenia powłoki (3-4 tys.) wolałbym przeznaczyć na co innego, dlatego miałem zamiar nadal woskować, ale po przeczytaniu kilku tematów o powłokach wychodzi na to, że niektóre produkty są dość łatwe w zastosowaniu. Na dodatek dłużej siedzą, co jest na plus. Zastanawiam się nad: - Aqua 9h - FX Protect Vision - CarPro UK 3.0 ze wskazaniem na tę ostatnią. Czy sądzicie że z moim nikłym doświadczeniem warto próbować, zwłaszcza na nowym samochodzie? Po odbiorze chciałbym umyć samochód, jakiś ironix+pricbort, IPA i nakładać powłokę. Czy ten zestaw CarPro UK 3.0 30ml wystarczy na dwa samochody? Jeden SUV drugi sedan.
  7. Dzięki za pomoc. Kupuję zatem Lime Prime
  8. Cześć, Chciałbym skompletować zestaw do półrocznej mazdy (kolor soul red crystal). Czytałem, że te lakiery są dość słabe, dlatego też proszę o weryfikację tego co sam poskładałem po przeczytaniu niezliczonej ilości postów. Dotychczas z samochodem nic nie robiłem poza myciem na dwa wiadra + ADBL SSW. 1. Piana aktywna - Autobrite Magifoam 2. Szampon - dostałem KOCH Nano Magic, ale później pewnie spróbuję ADBL do tego rękawica MM Incredible Wash i ręcznik gyeon silk dryer 3. Pomarańczowa glinka VALET PRO 4. Cleaner Poorboy's world professional polish lub Dodo Juice Lime Prime (raczej ten pierwszy) 5. Politura Poorboy's Black Hole - zastanawiam się czy używać, bo podobno skraca wytrzymałość wosku 6. Wosk collinite 476s lub dodo juice purple haze - ten drugi mam, wprawdzie ma już kilka lat, ale pamiętam że efekt był świetny Następujące rzeczy mam już na stanie: ironx, mac prickbort, IPA, valetpro achilles (raczej się nie przyda), nielsen apc, tenzi en-jee, megs endurance tire gel, adbl glass cleaner, soft99 ultra glaco. A do wnętrza: megs gold class rich leather, 303 AEROSPACE PROTECTANT, Poorboy's world natural look. Będę wdzięczny za każdą sugestię :-)
  9. Dzięki, o to chodziło, czyli biorę oba.
  10. Czytałem wątek dla początkujących, wyposażam się w pierwszy zestaw. Jest tam mowa o cleanerze i odżywce (politurze). Chciałbym wziąć VALETPRO ACHILLES PREP 500ML i POORBOY'S WORLD BLACK HOLE ale wg opisu wydaje mi się, że to jest to samo? Mam rację czy się mylę?
  11. Henzir

    WĄTEK PRZYWITAŃ

    Cześć wszystkim :-) To forum to dla mnie niezły szok, nie wiedziałem że można aż tak pieścić auto :-) Ale zainteresowałem się w temacie, mam nadzieję, że wytrwam :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.