PrzemekP_007 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zabrzmi to tak jakbym był analfabetą ale pisałem tego posta prawie miesiąc Przejrzałem całe PSB aby zobaczyć efekty Waszych prac na poszczególnych kosmetykach, które miałyby mi pomóc skompletować mój własny zestaw. Jestem baaaardzo początkujący w tematyce detailingu choć od małego spędzałem sporo godzin na czyszczeniu aut mojego Ojca, używałem wtedy pasty tempo i jakiegoś ludwika do mycia Kilka z poniższych już mam u siebie (oznaczyłem je pogrubieniem) bo gdybym kupił wszystko na raz to moja piękniejsza połówka wygoniłaby mnie z domu Polerkę wybrałem taką a nie inną ponieważ będzie to moje pierwsze narzędzie tego typu a nie wiem czy po prostu się do tego nadaję więc nie chcę za dużo zainwestować ale na pewno chcę spróbować Będę pracował na początek na toyota corolla e10 sedan w kolorze soczystej wiśni Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem i efekty mojej pracy będą mnie zadowalały to później pójdzie pod polerkę chrysler PT Cruiser srebrny metalic i mój Ford focus MK2 kombi również srebrny metalic Mycie: Pre - ValetPRO pH Neutral Snow Foam Szampon - Shiny Garage Strawberry Car Rękawica Flexipads Merino Soft Wool Wash Mitt DeIRON - Gyeon IRON Procboard 2 wiadra z Leroy'a + GG aby oddzielić syf Przygotowanie do korekty: ValetPRO glinka Yellow Poly LUbryk do glinki to mix shampoo + woda w PET + trigger Korekta: OSCYLACYJNA POLERKA SAMOCHODOWA Z DYSKAMI POLERSKIMI BASS polska --> uwielbiam ten emotikon MONZERNA PG500 MONZERNA PF2500 Koch Chemie Hochglanz Antihologram Politur Futro polerskie Flexipads Royal Pads Hard Pad Polishing Royal Pads Medium Pad Polishing Royal Pads Finish Crown Pad tzw. Wafel na finisz:) Środek: Shiny Garage Interior Cleaner 500ml Furniture Clinic Leather Care Kit Furniture Clinic szczotka do czyszczenia skóry Karcher Puzzi 8/1 Zestaw Chemspec Formula 90 + Enz-All Zabezpieczenie: Wosk Collinite 915 Marque D'Elegance na lakier Meguiar's Endurance High Gloss na opony Na