grabek246 Opublikowano 5 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2015 Wrzucam zestaw użytkownika nie mogącego pisać w temacie! Witam. Jestem początkującym więc proszę o wyrozumiałość. Od niedawna czytam w wolnych chwilach forum i postanowiłem zakupić pierwszy zestaw kosmetyków i potrzebnych akcesoriów. Nie chcę na start wydawać majątku więc proszę o poradę co ewentualnie czym zamienić lub czego brakuje i co będzie niezbędne. Chcę się dobrze przygotować od tej strony, ponieważ jak zacznę czyścić swoje auto to głupio byłoby zapomnieć o którymś elemencie mycia bądź nie mieć do tego środków. Zestaw chemii: 1. APC SG Red Devil – 31,90zł Komory silnika - 1:8 Wnek drzwi i nadkoli - 1:8 Plastiki wewnetrzne konsole - 1:20 Tapicerka, podsufitka - 1:20 2. Środek do felg Valet Pro Blue Gel 1l – 34,90zł 3. Szampon Shiny Garage Strawberry (500ml) – 18,50zł 4. Do opon i uszczelek Nielsen Brillance (500ml) – 24,99zł 5. Usuwanie żywicy, asfaltu i owadów Prickbort Mac 124 1l – 33,00zł Shiny Garage BUG off – 26,90zł Benzyna ekstrakcyjna 1l – 10,00zł 6. Czyszczenie tapicerki i wnętrza Zakupionym APC. 7. Glinka Shiny Garage Glinka 100g – 34,00zł Będzie nakładana z szamponem 1:3 8. AIO (ręcznie) Autobrite Cherry Glaze 500ml – 49,00zł 9. Czernidło Potrzebuję czegoś tańszego, a w miarę ok. 10. Kropelkowanie Zostaję przy samym AIO. Za to co napisałem wychodzi 269,19zł orientacyjnie + pkt. 9 Nie miałem możliwości testowania kosmetyków. To pierwszy zestaw więc jeżeli znacie coś w lepszej cenie i jakości to proszę podawać Zestaw akcesoriów: 1. Pianownica Shining Car Mr. Foamer – 84,90zł Shiny Garage Perfect Active Foam 1l - 31,80zł 2. Dwa pędzelki budżetowe jeden do wnętrza drugi do zakamarków na zewnątrz – 12zł. 3. Szczotka do felg monster shine universal brush 9,90zł 4. Rękawica do mycia Monster Shine White Wash 9,90zł 5. Dwa wiadra 10l – 20zł Na tą chwile bez separatorów. 6. Ręcznik do osuszania Yellow Fluffy Dryer 80x60 – 29,99zł 7. Aplikator i Mokrofibra do AIO (ręcznie) Flexipads aplikator