Gkm Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2015 Koledzy, Prośba o komentarz dla poniższego zestawu. Chodzi głównie o BMW E60 z lakierem Orientblau, a więc twardy przeciwnik. Moja propozycja: APC - ValetPro Opiłki: Tenzi Prix 1L Dekontaminacja: SNB Mac Prickbort MAC 124 1L Szampon: Dodo Juice Born To Be Mild (mam) Felgi: Tuga Alu-Teufel Gel 1L Glinka: Bilt Hamber Soft Cleaner: ValetPro Achilles Prep 500ml Wosk: Chemical Guys Butter Wax Quick Detailer: Chemical Guys Pro Detailer Glaze: Poorboys World Black hole Plastiki: 303 Aerospace, Meguiars Natural Shine (mam) Opony: Meguiars Endurance (mam) Lakier - ciężko dostępne miejsca: Meguiars UC + German (mam oba) Szyby - RainX Uszczelki - 1Z Einszet gummi pflege Podłoga (jasna, kremowa) - ValetPro Heavy Duty Carpet Cleaner Sprzęt to rotacja Krauss P7 - pady: flexipads (cut, polish, finish) - pasty: Menzerna SF4000/PF2500/FG400 Wątpliwości co do powyższego: 1. Czy jeden zestaw padów Flexipads wystarczy mi na takie auto? Może coś na zastępstwo? 2. Z felgami lekko nie będzie. Pójdzie na nie oczywiście Tenzi Prix, Prickbort i Tuga, ale może jeszcze Tenzi En-Jee dorzucić do zestawu? 3. 303 Aerospace chcę użyć głównie do silnika. Jest sens dokupić to jeśli mam już Meguiars Natural Shine? 4. Czy backing plate od Krauss P7 jest zdatny do używania (kilka razy w roku), czy wyposażyć się w coś porządnego?
Novus Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2015 tenzi prix zamień na vampire od adbl lub ironx i od razu masz z głowy felgi czyli odrzucasz tugę. 303 odrzuć bo spływa po deszczu szyby rainx to już tak mega marketowo. Pady flexi możesz zamienić na royal. Cenowo podobnie, a ciut lepsze. Weź sobie mały backing i mały cutting pad. Polish i finish możesz polecieć z dużych padów. Choć małe nie zaszkodzą. 1 wystarczy 2 vampire/ironx i prick wystarczy. Ewentualnie Tenzi Alux na coś poważniejszego 3 nie ma sensu. Jak chcesz dobry dressing do plastików zewnętrznych do koch nano magic plastic care 4 da radę.
Gkm Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 Felgi - rzecz w tym, że to ten przypadek kiedy felunek od środka jest jednolicie czarny od syfu, na pierwszy rzut oka to grubsza robota z nimi się szykuje. Dlatego zastanawiałem się nad Tugą lub En-Jee, żeby wspomóc. Dressing Koch Magic Plastic Care - idę w to, Meguiars jest ok, ale nic poza tym Choć dobrze się trzyma też na zewnątrz.
impex Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 Na Twoim miejscu zakupiłbym 2 lub 3 komplety padów.Zawsze jest lepiej mieć więcej tego typu rzeczy-już nie raz się o tym przekonałem na własnej skórze.Co do felg, to musisz sobie dokupić coś kwasowego typu tenzi alux/valet pro blue gel+najlepiej 2 litry czegoś na opiłki metaliczne bo pół litra Ci zejdzie na samą karoserie. Co do RainX to wg mnie lepiej tego nie kupować.Fajnie tylko wygląda jak auto stoi i deszcz spadnie-więcej z niego pożytku nie ma. Jeśli chodzi o APC to kup Red Devila na karoserie, nadkola itd+apc blink o ładnym zapachu do wnętrza.
Gkm Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 ValetPro BlueGel używałem... jak dla mnie strasznie słaby produkt.
impex Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 Tez go używałem/używam, nie jest moze jakiś wybitnie mocny, ale potrafi zostawić odbarwienie na feldze, od razu po aplikacji.W takim razie spróbuj tenzi alux choć go nigdy nie używałem, ale patrząc na opinie forumowe sprawdza się.Nie jest łatwo wyczyscic koła w BMW- w innych autach nie miałem takiego problemu jak tutaj.Może taki skład klockow...
mario704 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zamiast black hole wziąłbym cherry glaze .Na opony używam mehsa hot shine tire gel i jest mega + to że długo trzyma efekt
mario704 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zamiast black hole wziąłbym cherry glaze .Na opony używam megsa hot shine tire gel i jest mega + to że długo trzyma efekt
Novus Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 Po co mu AIO po korekcie? Bierz BH
mario704 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 Sorry nie doczytałem o maszynie .Po co mu wogole glaze po korekcie.cleaner i wosk i będzie dobrze
Gkm Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 Dla "pełnej głębi koloru"
siwy1988_88_88 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 Dla "pełnej głębi koloru" jak zrobisz porządnie korektę to nie bedzie Ci to potrzebne
Gkm Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2015 Co racja to racja... w końcu glaze ma ukrywać to co zlikwiduje się podczas korekty... Prawda.
mario704 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2015 Dla "pełnej głębi koloru" jak zrobisz porządnie korektę to nie bedzie Ci to potrzebne +1 . Glaze ma ukryć,przyciemnić lub wydobyć głebie z lakieru lekko zmęczonego. Lepiej niż po korekcie nie wydobędziesz blasku i głebi..cudów nie ma
e30rs Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2015 i jak dobrane kpsmetyki wyszyscily auto ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się