Skocz do zawartości

Nanolex Matte Professional Paint Sealant na plasti dip


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dziękuję za możliwość przeprowadzenia testów produktów marki Nanolex, w moim przypadku testowane były do folii i powierzchni matowych, a dokładnie felg pomalowanych na biały mat folią plasti dip.

 

r1pd.jpg

 

logo.png

 

Test dotyczy produktów:

1. Nanolex Matte Surface Cleaner

EN_Nanolex_Matte%20Surface%20Cleaner_200ml_s_0.png

 

Nanolex Matte Surface Cleaner to środek czyszczący zaprojektowany specjalnie dla matowego lakieru. Dla najlepszego wiązania powłok Nanolex z powierzchnią lakieru usuwa tłuszcze, pozostałości środków polerskich, wypełniacze, środki oleiste i pozostałe zanieczyszczenia. Nie zawiera cząsteczek ściernych, jest absolutnie bezpieczny dla matowego lakieru.

 

Premium Matte Surface Cleaner powinien zostać użyty bezpośrednio przed aplikacją powłoki, co zagwarantuje jej najwyższą trwałość. Po użyciu Nanolex Matte Surface Cleaner niezbędne jest zabezpieczenie lakieru powłokami Nanolex.

 

2. Nanolex Matte Professional Paint Sealant

EN_Nanolex_Matte%20Professional%20Paint%20Sealant_100ml.png

 

Nanolex Matte Professional Paint Sealant to specjalistyczna powłoka najwyższej jakości do lakierów matowych oraz pozostałych matowych powierzchni. Po zastosowaniu tworzy na poziomie molekularnym chemiczną powłokę, która łączy w sobie niezrównaną trwałość wraz z najwyższym możliwym do osiągnięcia efektem hydrofobowym. Nie dodaje połysku.

 

Nanolex Matte Professional Paint Sealant można używać na lakier, felgi, elementy winylowe i pozostałe powierzchnie. Powłoka daje trwałe zabezpieczenie przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi.

 

Felgi pomalowane w połowie marca, zabezpieczone woskiem FK1000, nie wiem, czy można było czy nie, ale nic złego nie działo się, a brud schodził lepiej niż niezabezpieczone wcale, co prawda i tak musiałem sporo pędzelkować, ale do mycia wystarczyło samo APC 1:10.

 

Felgi wyglądają tak po 2-3 dniach normalnej jazdy:

 

gkf8d.jpg

ws93.jpg

 

Domyte, wysuszone, a samochód przestawiony w cień:

 

sn8l.jpg

 

Kolejny krok to użycie cleanera, nakładane gąbkowym aplikatorem, odczekane około 3 minut i przetarcie mikrofibrą.

 

kov50.jpg

 

Kolor: bezbarwny

Zapach: naturalny

Gęstość: minimalnie gęstsze od wody

 

W moim przypadku po nałożeniu nie widoczne, może na czarnym kolorze jest coś widać, także po przetarciu mikrofibrą, żadnej różnicy, nie najlepiej pracowało mi się z tym. Na plus na pewno wydajność na 3 felgi poszło około 12 ml, a tyle zużyłem na jedną felgę:

 

ptch.jpg

 

Po nałożeniu i przetarciu 3 felg nałożyłem płatkiem kosmetycznym sealant

 

5lhx.jpg

 

Właściwości takie same jak cleaner, zapach bardziej chemiczny, ale o wiele lepiej nakładało się, w czasie nakładania, a także do samego przetacia MF cały czas widoczna warstwa, co ułatwiało pracę. Także bardzo wydajne, zużyłem połowę buteleczki, około 7 ml na 3 felgi

 

hf1a.jpg

 

Tak wygląda ostatecznie, na żywo jak świeżo pomalowane:

gua1f.jpg

 

 

4 felgę zabezpieczyłem ponownie woskiem FK1000, w celu porównania. W ulotce napisane jest, że nie myć przez 5 dni, także temat będzie uaktualniany w mycie i kropelkowanie, ale już teraz widzę, po 2 dniach, że będzie to super produkt, na tylnich felgach sporo już brudu od klocków, deliktatnie przejechałem palcem i wszystko schodzi, także zapewne przy myciu obędzie się już bez pędzelka

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.