zsolpyw Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2013 Poniezej efekt pracy nam moim osobietym wozidlem. Lakier nie wygladal najgorzej, byl polerowany ponad rok temu. Natomiast narobilem swirli poprzez fatalny wosk Turtle Wax. Wosk zasychajac tworzyl twarda paste, ktora musialem mocno rozcierac fibra. Efekt - bogactwo swirli. Na szczescie pasta woskopodobna wystarczyla ogolem na 7 aplikacji na roznych autach. Z powyzszego prosty wniosek - kupowac wosk 3x drozszy, wystarczajacy do konca egzystencji auta 8) Auto bylo trudne do wyprowadzenia moim zestawem. Niektore elementy byly lakierowane i jest duza rozbieznosc w twardosci lakierow. Np. jeden element wystarczylo 3 przejazdy, na innym swirle wycinaly sie sprawnie, natomiast wyciecie rys bylo niemozliwe. Priorytetem bylo usuniecie swirli, by nadac szajn. Natomiast niepastwienie sie nad rysami odwdzieczy sie mozliwoscia wielokrotnego przywracania efktu w przyszlosci Mycie auta- APC+szmpon Oprysk TRIX'em, glinka. Korekta przeprowadzona padami mikrofibrowymi + 2 etapowy dedykowany zestaw past Megsa. Tutaj musze nadmienic o waznej kwestii higieny tych padow. Po dostaniu sie w fibre zanieczyszczen jest trudno ja oczyscic. Lakier zaczyna byc ryskowany 'przecinkami'. Nalezy b. uwaznie obserwowac w halogenie , szczegolnie pierwszy przejazd na elemencie. Jakas watpliwosc - grzebien, szczotka, nie pomaga - na wkretarke i do wiadra z detergentem. Po korekcie umylem bude mixem APC+kultowy Ludwik. Nastepnie w akcji Cleaner Achilles, przemycie budy IPĄ (wyplukanie zapychaczy, cel- pancerna trwalosc) oraz smalczyk FK1000p dwie warstwy w odsepie 12h. ZASTOSOWANY ZESTAW Polerka Dual Action LARE EPL-42 System polerski - Meguiars DA Microfiber: -Chemical Guys Black Optics Microfiber Orange Cutting Pad -Flexipads DA Microfibre Finishing Disc - czyszczenie: 3M Gąbka Polerska Niebieska Pasty polerskie: -Meguiars DA Microfiber Correction Compound -Meguiars DA Microfiber Finishing Wax Cleaner - ValetPRO Achilles Proces czyszczenia: APC - SNB MAC Szmpon - Negrin Gabka fibrowa Sonax Usuwanie smoły, cząstek metalicznych - Cquartz TRIX cleaner Glinka - ValetPRO Blue Traditional Clay Bar Preparat do polerowania szyb Sonax Płyn do mycia szyb Autoland Sealent - Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax Konserwacja opon - Topdrive Tyre enhancer Konserwacja czarnych plastikow - CarPlan Black Trim Wax [ Dodano: 23 Październik 2013, 11:14 ] .... [ Dodano: 23 Październik 2013, 11:17 ] ....... [ Dodano: 23 Październik 2013, 11:18 ] ........
jondrownik Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2013 Niezła robota. Widzę że kolega z okolic
letis Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2013 Najlepsze jest to że auto które niektórzy uznają już za starego trupa robi większe wow niż roczne auto kogoś kto nie dba.... A i tak przy próbie sprzedaży będzie że "picowany" do sprzedania Świetna robota !
Degus Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2013 Super efekt i na dodatek na moim ulubionym niebieskim kolorze pozdrawiam
Czasobywacz Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2013 Na taki kolor dałbyś coś naturalnego,a nie hi-tempa Ale i tak OKEY
zsolpyw Opublikowano 23 Października 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Października 2013 Dzieki wielkie za docenienie trudu i efektu Z starym trupem to jeszcze przesada. Ale na komentaze ze wyglada jak z salonu, odpowiadam uczciwie i obiektywnie ze znacznie lepiej Zarzucilem FK1000 by do wiosny zajac sie czyms innym niz glaskaniem auta. Przy okazji - wydajnosc powala. Co do natury, ostatnio oprysnalem Quick Wax Megsa z dawka Carnauby. Na lato juz mam przygotowany DODO BLUE VELVET Przed sprzedaza przejade mopem i sie sprzeda jako normalne, zadbane auto
malypb Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2013 Praca IMO Maly tip do pracy z padami MF: 100% lepsze efekty (nie pisze o tym aucie, ale generalnie) i komfort pracy uzyskuje sie stosujac sprężone powietrze do czyszczenia pada. Najlepiej po każdej sekcji, ew. po elemencie (gdy niewielki!). Czyszczenie zajmuje pare sekund i działa to rewelacyjnie. Uzywając regularnie powietrza na całe auto spokojnie starcza nawet jeden pad (o ile się nie rozwali, co czasami ma miejsce niestety). Ja powietrze stosuje tez czasami do gabek. Tez jest szybciej, dokladniej i wygdniej niz szczotka. Jezeli tylko jest taka mozliwosc, dostep do kompresora to naprawde polecam. Ja mam taki zwykly budzetowy 50l z jednym silnikiem i daje rade, choc czasami troche denerwuje czeste napelnianie zbiornika. Ale daje sie przyzwyczaić
Justyna Opublikowano 25 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2013 no lakierek fajnie odżył mogłoby być troszkę więcej fotek ale jest ok.
Arkadius Opublikowano 26 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2013 "Szkoda" jak z fabryki!
Sucre Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 Efekt po jak najbardziej na plus, zrobil sie "mokry" ten lakier bardzo szkoda ze z samego polerowania tak malo zdjec.
2.0-16v Michał Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 Pięknie wyszło. Pocieszyles mnoe że ten kolor może się tak pięknie prezentować. Posiadam taki sam w OII FL
zsolpyw Opublikowano 29 Października 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Października 2013 Pięknie wyszło. Pocieszyles mnoe że ten kolor może się tak pięknie prezentować. Posiadam taki sam w OII FL Pociesze Cie bardziej - po przeskalowaniu zdjec spadla jakosc. w ori rozdzielce a szczegolnie na zywo prezentuje sie lepiej
2.0-16v Michał Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 zsolpyw, to spoko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się