patryczken16 Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Witam! Na wstepie chcialem podziekowac firmie 4nano za wybranie mnie,oraz kolegow do testu produktu. Jestem juz "po" ,wiec mala relacja z przebiegu prac. Zestaw sklada sie z tego co na zdjeciu ponizej,czyli: -buteleczka z powloka 25ml -5 aplikatorow -instrukcja -wlepa Opis ze strony producenta: "Najnowsza powłoka ceramiczna przygotowana specjalnie do zabezpieczenia samochodu na sezon zimowy. Dzięki swojej grubości (ok. 1 mikrona przy pojedynczej aplikacji) zapewnia ona szczególną ochronę przed wszystkimi szkodliwymi czynnikami zimowymi takimi jak : sól, chemia drogowa, promieniowani UV etc. Powłoka idealnie nadaję się dla wszystkich entuzjastów wosków, gdyż może być stosowana jako podkład zabezpieczający i podbijający szklistość. Można na nią nakładać swój ulubiony wosk, jednocześnie będąc zawsze przygotowanym do zimy. Nie woskowana utrzymuję się na lakierze 6-9 miesięcy. Zaawansowana nanotechnologia użyta w jej produkcji znacząco ułatwia mycie samochodu, zmniejsza przywieranie brudu, a także chroni przed drobnymi ryskami powstającymi w procesie mycia. Aplikacja na jeden samochód. Instrukcja stosowania : 4nano SnowXtreme należy aplikować na bezwzględnie czysty, suchy i chłodny lakier. Zaleca się użycie 4nano Scrub do przygotowania powierzchni. Temperatura otoczenia i lakieru podczas aplikacji powinna wynosić od +15 do +35⁰ C przy wilgotności powietrza 50-70%. Przed użyciem mocno wstrząsnąć. Następnie na niestrzępiący się płatek kosmetyczny nanieść niewielką ilość produktu, tak aby aplikator był wyraźnie wilgotny. Pracować maksymalnie na powierzchni 0,5 m2 lub element po elemencie. Nie należy próbować pokrywać większych powierzchni na raz. Starannie nanieść cienką, aczkolwiek szczelną i równą warstwę produktu na lakier i niezwłocznie delikatnie wyrównać zbierając nadmiar produktu suchą i czystą szmatką z mikrofibry tak, aby warstwa pozostała mokra. Za pomocą drugiej czystej szmatki z mikrofibry powtórzyć zbieranie nadmiaru produktu, tak aby nie pozostawić jakichkolwiek zacieków czy mazów. Zachować szczególną ostrożność w celu niedopuszczenia do powstania zacieków lub mazów, gdyż będą one bardzo trudne do usunięcia, a ewentualne próby mogą zakończyć się uszkodzeniem lakieru. Po aplikacji nie narażać powłoki na kontakt z wodą przez najbliższe 2-3 godziny. Pełne wiązanie powłoki następuje po ok. 7 dniach (w zależności od temperatury otoczenia i wilgotności) i przez ten czas należy unikać mycia samochodu. Produkt można warstwować. Przed użyciem przetestować produkt w mało widocznym miejscu. Nie nakładać na rozgrzane powierzchnie. Nie aplikować w pełnym słońcu. Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu." Auto na ktore zaaplikowalem powloke to BMW e60,lakier w bardzo dobrym stanie,ale do aplikacji nie przeszedl pelnowymiarowej korekty,zostal oczyszczony i przygotowany pod powloke. Stan przed: Lakier zostal oczyszczony ze smoly oraz innych zabrudzen tuz po zakupie ( 2 tyg temu ). Mimo to przed myciem na brudna powierzchnie obficie zlany pickbort'em. Nastepnie MIX apc oraz tenzi truck: Mycie ludwikiem na dwa wiadra: i jeszcze raz APC 1:8 z pianownicy: Po myciach wjazd do garazu na suszenie: O ile suszenie nawoskowanego auta jest calkiem OK ( nie przepadam za lataniem z recznikiem ) tak w przypadku "suchego" lakieru - katastrofa. Po wytarciu auta z wody i siebie z potu odczekalem 3h by wszystko do konca wyschlo,temperatura pokojowa: Przed aplikacja obficie zlane IPA 1:1 I w koncu po ciezkich bojach mozna przystapic do aplikacji powloki Zalecano mi robic metoda "S",ale ósemki sa znacznie lepsze Zaczynalem inaczej niz w instrukcji ( proponuja od dachu ) - od klapy bagaznika,maski i dopiero dachu. Zawsze tak robie,by wyczuc produkt ktorym pracuje. W przypadku e60 na felgach 20" dach jest tak wysoko,ze ledwo widze co sie tam dzieje,wiec wole dojsc do "jako takiej" wprawy na nizszych elementach plaskich,by wiedziec na ile przyklaadac sie przy dachu. Sama aplikacja bardzo fajna,zapach dosc przyjemny,w niczym nie przeszkadza,troche balem sie tego szybkiego docierania,ale poszlo bez problemow. Pierwsza fibra "rozmazywalem" - bardzo ciekawy sposob,gdyby cos umknelo jest duza szansa,ze przy rozmazywaniu uda sie zrobic w pelni szczelna powloke. Druga fibra docieralem,nie uzywalem trzech,po dotarciu swiezym EUROW'EM pieknie schodzilo. Co trzy elementy zmienialem fibry na nowe,mimo,ze te "stare" byly ciagle nowe.. Na cale auto zuzylem tyle powloki: A zeszlo mi sie od rana do: Wykorzystalem cztery platki z pieciu - !$^%&^^%*&^$ - masakra wysmarowac tak wielkie auto aplikatorem 2,5x2,5cm Na kazda "ósemke" dawalem po trzy krople. Efekt finalny wyszedl bardzo pozytywnie,lakier nabral duzo szklistosci. Po czasie i pierwszym myciu chce zaaplikowac wosk. Powloke nalozylem tez na lampy,wg mojego odczucia wypelnila w duzym stopniu mikro zarysowania i zrobily sie bardziej przejrzyste. Byla to druga powloka z ktora mialem okazje pracowac,pierwsza c-quartz. Ekspertem ani profesjonalista nie jestem wiec nie bede sie wywyzszac,ale testowany 4nano SX jest bardzo prosty w aplikacji i samym docieraniu ( porownanie c-quartz ),poczatkowo docieranie bylo wrogiem z racji braku czasu po zaaplikowaniu i to cale "rozmazywanie",ale jak zobaczylem co z czym sie je - bajka. Innymi slowy - gdybym nie dostal do testu - kupilbym Polecam sie na przyszlosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się