Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobry efekt widać ; ) jednak czarny jest fajny do pracy i efektów po...

na drewnie też widać fajnie wyszło, to teraz auto do salonu można stawiać ;D

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bardzo fajna praca i super wykonana korekta lakieru :good: jedno mnie ciekawi nie jest strach tak lać piana/wodą na silnik bez zabezpieczenia elementów elektrycznych ? :o

Opublikowano
Fajna praca i relacja. Niestety chlopaki maja racje IPA sie nie nadaje. Jak robisz korekte pod powloke, to powinna byc jak najlepsza, osobiscie uzywam CarPro Erasera.

 

A jak pięknie pachnie mmmm :good:

Opublikowano

To nie było pierwsze mycie silnika jakie robiliśmy.

 

Jeżeli widać, że samochód jest pewny to się myje Karcherem. Nie leje się po alternatorze (workiem można przykryć) a zaraz po myciu się go odpala aby woda odparowała.

Opublikowano
To nie było pierwsze mycie silnika jakie robiliśmy.

 

Jeżeli widać, że samochód jest pewny to się myje Karcherem. Nie leje się po alternatorze (workiem można przykryć) a zaraz po myciu się go odpala aby woda odparowała.

 

ja bym tak nie potrafil ;) przykrywam wszystkie elektryczne elementy woreczkami bądź co tam mam na miejscu , później w ruch karcher i kompresor i wycieranie do sucha , samochodu jednak nigdy nie odpalam po takim myciu

Opublikowano

Szkoda niewykorzystanego potencjału, dwie osoby dwie maszyny.

 

A propos korekty 99% - chciałbym taką zobaczyć na żywo ;) nieważne kto robił i czym

Opublikowano

Szkoda niewykorzystanego potencjału, dwie osoby dwie maszyny.

 

Wielka szkoda, ale co zrobić jak nie potrafiliśmy rotacji ogarnąć. Szkoda było coś zepsuć, więc robiliśmy starym Dasem.

Opublikowano

Najlepszym rozwiązaniem byłoby spotkać się z kimś kto ogarnia i co nieco podpatrzeć.

Zdaję sobię sprawę, że pierwsze ruchy rotacją to połączenie strachu z niepewnością ale ... nie taki diabeł straszny jak go malują ;)

Powodzenia w dalszych pracach

Opublikowano
Najlepszym rozwiązaniem byłoby spotkać się z kimś kto ogarnia i co nieco podpatrzeć.

Zdaję sobię sprawę, że pierwsze ruchy rotacją to połączenie strachu z niepewnością ale ... nie taki diabeł straszny jak go malują ;)

Powodzenia w dalszych pracach

 

Rotacja to na razie odległy temat. ;) Jedzie już do nas druga DA z Lare. :)

\

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Szkoda niewykorzystanego potencjału, dwie osoby dwie maszyny.

 

A propos korekty 99% - chciałbym taką zobaczyć na żywo ;) nieważne kto robił i czym

 

Podpatrzeć mamy gdzie, ba nawet pewno osoba o której myślę podpowiedziałaby nam jak to opanować.

Na Insigni (samochód nie nasz) nie miałem zamiaru się uczyć więc odpuściłem.

Mamy już na stanie Dasa i Lare EPL-41, jeżeli tylko pojawi się jakaś używka rotacji to zakupimy i będziemy się uczyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.