violinka Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Hej. Auto to Honda Civic 2008 (ufo). Siedząc na fotelu kierowcy widać wszystko super patrząc na licznik i kokpit (na wprost), ale już siedząc z boku, jako pasażer widok tej szybki/plastiku mnie dobija pełno rys, plamek, jakby mazaków od czyszczenia benzyną. Można temu cosik zaradzić? Dziękuję i pozdrawiam. FOTO1 FOTO2 FOTO3 FOTO4
Marco Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Wygląda na to ze na tej szybce jest powłoka fotochromowa która częściowo została usunięta. Nie ma innego wyjścia jak usunąć ją w całości. Należałoby użyć wykańczającej pasty polerskiej typu SwirlX lub dedykowanej np. PlastX.
cash Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Mam to samo u siebie ale nie będę się bawił w polerowanie bo ten plastik jest tak podatny na rysy, że efekt będzie krótkotrwały... Jak się zbiorę, planuję oddać na hydrografikę, ostatecznie panel jest zbezpieczany warstwą klaru, który będzie znacznie łatwiej utrzymać w przyzwoitym stanie. Minus tego taki, że w tej cenie można mieć nowy panel z ASO. edit: Upsss, widzę, że chodzi o środkową część... to albo polerka albo wymiana, u mnie w takim stanie jest boczne piano
Camel- Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Ale lipa Spróbuj, może to złuszczone coś zejdzie pod glinką, a rysy trzeba wypolerować. Co tam ludzie wkładali że są takie rysy? Klucze?
cash Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Co tam ludzie wkładali że są takie rysy? Klucze? Ten plastik rysuje się od czystej fibry
Camel- Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 cash, Ale ta powłoka czy plastik też taki miękki?
violinka Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Tam się nic nie da "włożyć" to forma szybki, pytałam w Hondzie czemu taka kicha, nie dali szklanej, bo w razie stłuczki szkło latające itp. Wymiana tylko tej szybki/plastiku raczej nie wchodzi w grę, bo to integralna ( i chyba nie wymienialna) cześć całego licznika. Na początek spróbuję PlastX, może uda się zmyć całkiem tą powłokę i zostanie przezroczysty plastik, ewentualnie ryski ale bez tych koszmarnych plam itp.
paluch Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Tam się nic nie da "włożyć" to forma szybki, pytałam w Hondzie czemu taka kicha, nie dali szklanej, bo w razie stłuczki szkło latające itp. Wymiana tylko tej szybki/plastiku raczej nie wchodzi w grę, bo to integralna ( i chyba nie wymienialna) cześć całego licznika. Na początek spróbuję PlastX, może uda się zmyć całkiem tą powłokę i zostanie przezroczysty plastik, ewentualnie ryski ale bez tych koszmarnych plam itp. Jest możliwość wymiany samej szybki ale mija się to z celem bo obojętnie czym będzie się to czyściło to powstaną rysy. A kurz jakoś usunąć trzeba.
SJake Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Musisz wyjąc liczniki - wypolerować. Czym i jak? Maszynowo. Usuwasz tą fabryczną powłokę i dbasz jak najlepiej potrafisz. Można nałożyć nowy antyrefleks, ale po co? Polerowałem mnóstwo takich liczników. Grunt to powoli i dokładnie. Rysuje się od mikrofibry? Zmień mikrofibrę!!!
paluch Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 Hmmm zmieniałem na jakie tylko miałem i dalej to samo. Inna szybka na próbę - usunięta powłoka - słońce wpada przez panoramę i nic nie widać - jest sposób zamknąć panoramę tylko po co ona wtedy jest.
fernando Opublikowano 4 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2012 violinka napisał/a: Tam się nic nie da "włożyć" to forma szybki, pytałam w Hondzie czemu taka kicha, nie dali szklanej, bo w razie stłuczki szkło latające itp. Wymiana tylko tej szybki/plastiku raczej nie wchodzi w grę, bo to integralna ( i chyba nie wymienialna) cześć całego licznika. Na początek spróbuję PlastX, może uda się zmyć całkiem tą powłokę i zostanie przezroczysty plastik, ewentualnie ryski ale bez tych koszmarnych plam itp. Jest możliwość wymiany samej szybki ale mija się to z celem bo obojętnie czym będzie się to czyściło to powstaną rysy. A kurz jakoś usunąć trzeba. A gdyby tak przy wymianie tej szybki czymś ją zabezpieczyć? Może jakaś folia albo warstwa klaru
paluch Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2012 klar się świeci i będzie odbijał światło, o folii już myślałem bo są z powłoką antyrefleksyjną.
fernando Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2012 paluch, i co wymyśliłeś? Jestem ciekaw, bo mkja mama ma ten sam problem, tylko rys jest znacznie więcej...
violinka Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2012 U mnie na szczęście "problem" panoramy nie występuje, bo jej nie mam Więc całkowite usunięcie tej powłoki chyba pomoże, spróbuję też ten PlastX, oby dał radę, bo w promieniu ok.100km od siebie nie mam fachowców od polerki itp. a sama tego nie zrobię. Swoją drogą to nie nowy wypust aut z TAKIM "problemem" i dziwi mnie, że przez tyle lat nikt w Hondzie nie pomyślał o innym "materiale" na szybkę...
violinka Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2012 Wygląda na to ze na tej szybce jest powłoka fotochromowa która częściowo została usunięta. Nie ma innego wyjścia jak usunąć ją w całości. Należałoby użyć wykańczającej pasty polerskiej typu SwirlX lub dedykowanej np. PlastX. BARDZO dziękuję!!! 2 x SZOK. po 1. Dzwonię do ASO Hondy i pytam ile nowa szybka + wymiana. PRAWIE 500ZŁ!!! po 2. MEGUIARS Plast-X za 60zł (z wysyłką z Allegro) - efekt? PORAŻAJĄCY!!! KOSMOS!!! CUDO!!! Żółta ściereczka z mikrofibry, 3-4 pałeczki do uszu (do narożników) + MEGUIARS Plast-X i 30min "walki" = MNIAM! fotki nie oddają efektu! robione w skali "makro", max zbliżenie, więc pyłki może widać, bo NIC innego! Piękna, czysta, ZERO rysek i plam, IDEALNA powierzchnia! POLECAM! ps. NIC nie zdejmowałam, wygibusy, ręka a to między kierownicą, a to z jej boków, ogólnie dobry dostęp. Na początku ten środek na mikrofibrę i roztarłam po całej szybce, odczekałam ok. 1min i mocne wycieranie, ogólnie zużyłam go tyle - co wejdzie do nakrętki po coli Sporo tarcia, dość mocno, narożniki pałeczkami. Bez obaw, że coś źle zrobicie itp. Nadmiar środka wycierałam osobną ściereczką z mikrofibry, aż do połysku. Rysy na lampach/reflektorach (ten środek jest do nich dedykowany) auta znikają i efekt jest też BARDZO dobry! 1 2 3 4
SewerynD Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Piękna, czysta, ZERO rysek i plam, IDEALNA powierzchnia! POLECAM! Niestety nie widzę aby tak było... to, że świeci bardziej niż przedtem nie oznacza ideału. ... Chyba, że dla tego plastiku jest to szczyt korekty.
Xeper Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 SewerynD, proszę porownaj zdjecia "przed" i "po" - różnica jest kolosalna i osobiście rozumiem entuzjazm właścicielki. Viola gratulacje, teraz da sie normalnie korzystać z tego miłego auta!
Akira Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Patrząc na fotki przed to stwierdzam że nie mam co marudzić nad swoim licznikiem. Przemiana licznika bardzo ładna.
SewerynD Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2012 Ja wszystko rozumiem, gdyby miła Pani napisała, że jest dużo lepiej i widać różnice nie czepiałbym się, ale... no właśnie... - efekt? PORAŻAJĄCY!!! KOSMOS!!! CUDO!!! Piękna, czysta, ZERO rysek i plam, IDEALNA powierzchnia! POLECAM! więc pyłki może widać, bo NIC innego! To forum będzie niedługo jak DW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się